vivlia
George Vitsaras / SOOC
ΠΑΣΟΚ: Είμαστε στη δεύτερη τετραετία και ακόμα δεν υπάρχει τίποτα «απτό». Το θεσμικό πλαίσιο του Πολλαπλού Βιβλίου είναι «εκτός πραγματικότητας», και δεν είναι τα χρονικά πλαίσια το μόνο πρόβλημα

Για «επικοινωνιακό σόου» κατηγορεί την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας το ΠΑΣΟΚ, σε ανακοίνωσή του σχετικά με τη νέα εμπλοκή με τους εκδότες του σχεδιαζόμενου πολλαπλού βιβλίου, οι οποίοι ζήτησαν και θα λάβουν νέα παράταση, καθώς οι προθεσμίες που είχαν οριστεί αποδείχθηκαν ανεδαφικές.

Το ΠΑΣΟΚ τονίζει ωστόσο ότι δεν αρκεί η παράταση για την παράδοση άρτιων σχολικών εγχειριδίων.

«Είναι αναγκαία η αναθεώρηση πολλών σημείων του θεσμικού πλαισίου. Η πρότασή μας συνιστά λύση στο θέμα: να γίνει διάλογος του Υπουργείου Παιδείας με τα κόμματα – γιατί δεν είναι θέμα μια κυβερνητικής θητείας – με τους Συλλόγους των Εκδοτών και με τους Εκπαιδευτικούς Φορείς και να λάβει υπόψη του τις θέσεις τους»

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ

Είχαμε επισημάνει σε προηγούμενες ανακοινώσεις του Τομέα μας ότι το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας είναι ακατάλληλο και ανεφάρμοστο. Και επιβεβαιωθήκαμε, αφού τώρα ήρθε νέα παράταση.

Από εξαγγελία σε εξαγγελία, από αναβολή σε αναβολή, παρακολουθούμε ένα επικοινωνιακό σόου εκ μέρους της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, σε ό,τι αφορά ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα της εκπαίδευσης όπως το πολλαπλό βιβλίο.

Είμαστε στη δεύτερη τετραετία και ακόμα δεν υπάρχει τίποτα «απτό». Τονίζουμε, ότι το θεσμικό πλαίσιο του Πολλαπλού Βιβλίου είναι «εκτός πραγματικότητας», και δεν είναι τα χρονικά πλαίσια το μόνο πρόβλημα. Σε αυτό το νομοθέτημα υπάρχουν σοβαρά στοιχεία, που δεν διασφαλίζουν τη δημιουργία ποιοτικών βιβλίων, αλλά και πέραν τούτων προκαλούνται νέα προβλήματα, όπως η δυνατότητα του Υπουργείου να κάνει αλλαγές χωρίς την έγκριση των συγγραφέων.

Κάτι τέτοιο είναι και αντιεπιστημονικό και αντιεπαιδευτικό θέμα, αφού η έγκριση αφορά το «όλον» του βιβλίου και μόνο έτσι τηρείται η ενότητα του περιεχομένου και της μαθησιακής στοχοθεσίας. Παράλληλα, το Υπουργείο Παιδείας εμφανίζεται να μην προστατεύει τα πνευματικά δικαιώματα, πράγμα αδιανόητο από έναν επίσημο θεσμό της πολιτείας.

Επαναλαμβάνουμε ότι δεν αρκεί η παράταση για την παράδοση άρτιων σχολικών εγχειριδίων. Είναι αναγκαία η αναθεώρηση πολλών σημείων του θεσμικού πλαισίου. Η πρότασή μας συνιστά λύση στο θέμα: να γίνει διάλογος του Υπουργείου Παιδείας με τα κόμματα – γιατί δεν είναι θέμα μια κυβερνητικής θητείας – με τους Συλλόγους των Εκδοτών και με τους Εκπαιδευτικούς Φορείς και να λάβει υπόψη του τις θέσεις τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δομη
Σέρρες: 29 συλλήψεις μετά τα επεισόδια στη δομή φιλοξενίας – Οι αιτούντες άσυλο καταγγέλλουν ακραίες συνθήκες
Μαρτυρίες για υπερπληθυσμό, περιορισμένη σίτιση και προβληματική υγιεινή έρχονται στο φως
Σέρρες: 29 συλλήψεις μετά τα επεισόδια στη δομή φιλοξενίας – Οι αιτούντες άσυλο καταγγέλλουν ακραίες συνθήκες
καρ
Προσοχή στους δρόμους! Το επικίνδυνο κόλπο με τον σπασμένο καθρέφτη που αδειάζει τις τσέπες
Οι επιτήδειοι παγιδεύουν ανυποψίαστους οδηγούς με ψεύτικες συγκρούσεις – Οδηγίες από ειδικούς για να αποφύγετε την απάτη
Προσοχή στους δρόμους! Το επικίνδυνο κόλπο με τον σπασμένο καθρέφτη που αδειάζει τις τσέπες
Σεμινάρια επιμόρφωσης
Σοφία Ζαχαράκη: 90.000 εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται στο Β’ επίπεδο ΤΠΕ έως το 2026
Η επιμόρφωση Β2 επιπέδου αποτελεί το επόμενο βήμα μετά το πρώτο κύμα κατάρτισης, που ήδη έχει καλύψει δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς
Σοφία Ζαχαράκη: 90.000 εκπαιδευτικοί επιμορφώνονται στο Β’ επίπεδο ΤΠΕ έως το 2026