Thumbnail
Απαράδεκτο, αυθαίρετο και κατά παράβαση κάθε αρμοδιότητας να «ορίζει» ο ΔΙΔΕ το… ωράριο των εκπαιδευτικών, να ζητά την παραμονή ή την αποδέσμευση συναδέλφων, καταστρατηγώντας κάθε έννοια εργασιακού ωραρίου.

Πριν από λίγο καιρό ο ΔΙΔΕ Πειραιά μετά από μια διημερίδα που διοργάνωσε στην Αίγιναεκτός ωρών εργασιακού χρόνου των εκπαιδευτικών, ζητούσε λίστα απόντων από διευθυντές σχολείων και τη δικαιολόγηση απουσίας από εκπαιδευτικούς.

Την εβδομάδα που πέρασε σε τριημερίδα που διοργάνωσε ο ίδιος ΔΙΔΕ στο Αγκίστρι στις 3, 4 και 5 Απριλίου 2024 (12:00 - 14:00 στο Γ/σιο με Λ.Τ. Αγκιστρίου και 16:00 - 21:00 στο Δημαρχείο Αγκιστρίου) «θεώρησε πιο αποτελεσματική τη δια ζώσης έρευνα και ανάκριση των εκπαιδευτικών για τους λόγους της απουσίας τους. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι η παρουσία στην ημερίδα κρινόταν "επιθυμητή" και "εθελοντική" (αλλά, ταυτόχρονα, με βεβαίωση παρακολούθησης και δήλωση συμμετοχής σε πλατφόρμα μέσω συνδέσμου!), ώστε να καταστεί αρχικά έμμεσος και στη συνέχεια άμεσος ο εκβιασμός και εκφοβισμός των συναδέλφων και να αποδεχτούν την «κυβερνητική  κατήχηση» και ένα ιδιότυπο καθεστώς «24ωρης επιφυλακής»…. στη διάθεση του ΔΙΔΕ».

Τα παραπάνω καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το εκπαιδευτικό σχήμα "Ενότητα Αντίστασης και Ανατροπής" (δεύτερη δύναμη στην ΕΛΜΕ Πειραιά) στην οποία, ανάμεσα σε άλλα, επισημαίνει:

«Η περισπούδαστη θεματολογία των επιμορφωτικών-ενημερωτικών ημερίδων-διημερίδων-τριημερίδων που διοργανώνει ο ΔΙΔΕ Πειραιά εντός και εκτός σχολείων του Πειραιά και αφορούν, μεταξύ πολλών «φανταχτερών ψυχολογικών - διαχειριστικών» θεμάτων, το «Πνεύμα Ομάδας - Συλλογικότητα», την «Επικοινωνιακή διαχείριση των συγκρούσεων», τη «Διαχείριση συναισθηματικών κρίσεων», τη «Συμβουλευτική - Διαπραγματεύσεις», έως τη… «Διαχείριση πένθους» και τις «Πράξεις αυτοχειρίας ανηλίκων και πρόληψή τους» (από εκπαιδευτικούς και γονείς!), δεν πείθουν πλέον κανέναν για τις «αγαθές προθέσεις», που υπονοούνται μέσω του παραπλανητικού τίτλου «Ενίσχυση σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Διεύθυνσης Δ.Ε. Πειραιά στα νησιά».

Η δήθεν ενίσχυση - στήριξη των εκπαιδευτικών, των γονέων και κηδεμόνων αφορά στην αδιαμαρτύρητη αποδοχή - διαχείριση της ζοφερής πραγματικότητας που δημιουργεί η πολιτική τους. Κι όπου το άγχος, ο συνεχής έλεγχος απόδοσης, ο εκφοβισμός, οι απειλές, οι ποινές και οι διώξεις θα είναι τα συστατικά της σχολικής πραγματικότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, διπλά στη ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα που δημιουργεί η ακρίβεια και η φτώχεια. Αποτελούν χοντροκομμένες προσπάθειες του ΔΙΔΕ να «εμφυσήσει» στις τοπικές κοινωνίες την «κυβερνητική σοφία» και προπαγάνδα σε ζητήματα που άπτονται της σχολικής και κοινωνικής ζωής.

Οι ημερίδες αυτές του ΔΙΔΕ αποδεικνύονται, όλο και περισσότερο, περιπολίες ελέγχου - συμμόρφωσης - εκφοβισμού των εκπαιδευτικών, με στόχο την υποταγή τους στην αξιολόγηση, τη συμμόρφωσή τους στους «νέους κανόνες» διοίκησης, που στόχο έχουν να περιορίσουν, μέχρι αφανισμού, εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα και ελευθερίες. Για ένα σχολείο ταξικό, αντιδημοκρατικό, αυταρχικό και εχθρικό σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπου οι διώξεις εκπαιδευτικών, οι ποινές σε μαθητές, οι απειλές και εκφοβιστικές διατάξεις σε γονείς που «παραμελούν τα παιδιά τους» θα είναι το μέσο επιβολής του. Ακόμη και η αστυνομία έχει αναγορευτεί σε «συμβουλευτικό ρυθμιστή» της εκπαιδευτικής πολιτικής στον Πειραιά, αν κρίνουμε από τη συχνότητα με την οποία στελέχη της καλούνται ως ομιλητές στις ημερίδες του ΔΙΔΕ!»

Η ανακοίνωση 

Μια ακόμη ημερίδα απειλών (…ακόμη και με απόλυση!) κατά εκπαιδευτικών από τον ΔΙΔΕ

Σε παροξυσμό ο ΔΙΔΕ… ορίζει και νέο εργασιακό ωράριο εκπαιδευτικών!

Στόχος η εμπέδωση - ενίσχυση  του σχολείου της πειθάρχησης και των ταξικών φραγμών

Η περισπούδαστη θεματολογία των επιμορφωτικών-ενημερωτικών ημερίδων-διημερίδων-τριημερίδων που διοργανώνει ο ΔΙΔΕ Πειραιά εντός και εκτός σχολείων του Πειραιά και αφορούν, μεταξύ πολλών «φανταχτερών ψυχολογικών - διαχειριστικών» θεμάτων, το «Πνεύμα Ομάδας - Συλλογικότητα», την «Επικοινωνιακή διαχείριση των συγκρούσεων», τη «Διαχείριση συναισθηματικών κρίσεων», τη «Συμβουλευτική - Διαπραγματεύσεις», έως τη… «Διαχείριση πένθους» και τις «Πράξεις αυτοχειρίας ανηλίκων και πρόληψή τους» (από εκπαιδευτικούς και γονείς!), δεν πείθουν πλέον κανέναν για τις «αγαθές προθέσεις», που υπονοούνται μέσω του παραπλανητικού τίτλου «Ενίσχυση σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Διεύθυνσης Δ.Ε. Πειραιά στα νησιά».

Η δήθεν ενίσχυση - στήριξη των εκπαιδευτικών, των γονέων και κηδεμόνων αφορά στην αδιαμαρτύρητη αποδοχή - διαχείριση της ζοφερής πραγματικότητας που δημιουργεί η πολιτική τους. Κι όπου το άγχος, ο συνεχής έλεγχος απόδοσης, ο εκφοβισμός, οι απειλές, οι ποινές και οι διώξεις θα είναι τα συστατικά της σχολικής πραγματικότητας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, διπλά στη ζοφερή κοινωνική πραγματικότητα που δημιουργεί η ακρίβεια και η φτώχεια. Αποτελούν χοντροκομμένες προσπάθειες του ΔΙΔΕ να «εμφυσήσει» στις τοπικές κοινωνίες την «κυβερνητική σοφία» και προπαγάνδα σε ζητήματα που άπτονται της σχολικής και κοινωνικής ζωής.

Οι ημερίδες αυτές του ΔΙΔΕ αποδεικνύονται, όλο και περισσότερο, περιπολίες ελέγχου - συμμόρφωσης - εκφοβισμού των εκπαιδευτικών, με στόχο την υποταγή τους στην αξιολόγηση, τη συμμόρφωσή τους στους «νέους κανόνες» διοίκησης, που στόχο έχουν να περιορίσουν, μέχρι αφανισμού, εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα και ελευθερίες. Για ένα σχολείο ταξικό, αντιδημοκρατικό, αυταρχικό και εχθρικό σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, όπου οι διώξεις εκπαιδευτικών, οι ποινές σε μαθητές, οι απειλές και εκφοβιστικές διατάξεις σε γονείς που «παραμελούν τα παιδιά τους» θα είναι το μέσο επιβολής του. Ακόμη και η αστυνομία έχει αναγορευτεί σε «συμβουλευτικό ρυθμιστή» της εκπαιδευτικής πολιτικής στον Πειραιά, αν κρίνουμε από τη συχνότητα με την οποία στελέχη της καλούνται ως ομιλητές στις ημερίδες του ΔΙΔΕ!

Στην τριημερίδα που διοργάνωσε ο ΔΙΔΕ στο Αγκίστρι για γονείς και εκπαιδευτικούς Δ.Ε. και Π.Ε., στις 3, 4 και 5 Απριλίου 2024 (12:00 - 14:00 στο Γ/σιο με Λ.Τ. Αγκιστρίου και 16:00 - 21:00 στο Δημαρχείο Αγκιστρίου), κατάφερε το ακατόρθωτο. Ξεπέρασε τον εαυτό του σε προκλητικότητα, με απειλές και προσβολές σε συναδέλφους. Μετά τη διημερίδα στην Αίγινα, όπου ζητούσε λίστα απόντων από διευθυντές σχολείων και τη δικαιολόγηση απουσίας από εκπαιδευτικούς, θεώρησε ο ΔΙΔΕ πιο αποτελεσματική τη δια ζώσης έρευνα και ανάκριση των εκπαιδευτικών για τους λόγους της απουσίας τους. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι η παρουσία στην ημερίδα κρινόταν «επιθυμητή» και «εθελοντική» (αλλά, ταυτόχρονα, με βεβαίωση παρακολούθησης και δήλωση συμμετοχής σε πλατφόρμα μέσω συνδέσμου!), ώστε να καταστεί αρχικά έμμεσος και στη συνέχεια άμεσος ο εκβιασμός και εκφοβισμός των συναδέλφων και να αποδεχτούν την «κυβερνητική  κατήχηση» και ένα ιδιότυπο καθεστώς «24ωρης επιφυλακής»…. στη διάθεση του ΔΙΔΕ.

Κανένας εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος να παραβρεθεί ή να δικαιολογεί την απουσία του από ένα απογευματινό σεμινάριο, που δεν μπορεί παρά να είναι προαιρετικό. Κανείς δεν δικαιούται, όσο «ψηλά κι αν βρίσκεται», να ρωτά τι έκαναν στο ελεύθερο χρόνο τους οι συνάδελφοι.

Ωστόσο, αυτή τη φορά ξεπεράστηκε κάθε όριο από τον ΔΙΔΕ!  Με τρόπο απαράδεκτο, αυθαίρετο και κατά παράβαση κάθε αρμοδιότητας απειλεί συνάδελφους με το «θα απολυθείς, αν δεν εφαρμόσεις τον νόμο» (όπως είχε διαμηνύσει και σε συνάντηση με την ΕΛΜΕ Πειραιά, ισχυρίζεται!), όταν αυτοί δηλώνουν υποστήριξη στις αποφάσεις του σωματείου και συμμετοχή στην απεργία - αποχή. Καθώς βρίσκονται συνεχώς αντιμέτωποι με την προπαγάνδα υπέρ της αξιολόγησης στις δήθεν «ενημερωτικές - ενισχυτικές» ημερίδες του ΔΙΔΕ. Όπως είναι απαράδεκτο, αυθαίρετο και κατά παράβαση κάθε αρμοδιότητας να «ορίζει» ο ΔΙΔΕ το… ωράριο των εκπαιδευτικών, να ζητά την παραμονή ή την αποδέσμευση συναδέλφων, καταστρατηγώντας κάθε έννοια εργασιακού ωραρίου.

Να γυρίσουμε την πλάτη μας στην κοροϊδία, στην κυβερνητική «κατήχηση», στον υποχρεωτικό αξιολογικό «εκκλησιασμό», σε όλη αυτή την εξευτελιστική πρακτική «συμμόρφωσης και υποταγής».

Κανένας δεν είναι ούτε έμμεσα ούτε άμεσα υποχρεωμένος να δηλώσει παρουσία ή διευκρινίσεις για την απουσία του από τα παρουσιολόγια - απουσιολόγια της διοίκησης.

Να πάρει άμεσα απόφαση - καταγγελίας η ΕΛΜΕ Πειραιά.

Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φυλακή καθηγητής
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 50χρονος που κάρφωσε σπασμένο μπουκάλι στο κεφάλι 14χρονου
Στο εδώλιο του κατηγορουμένου έκατσαν και οι γονείς του ανήλικου που καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης πέντε μηνών
Θεσσαλονίκη: Στη φυλακή ο 50χρονος που κάρφωσε σπασμένο μπουκάλι στο κεφάλι 14χρονου
kausonas
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
«Τα εγκεφαλικά είναι η δεύτερη πιο συχνή αιτία θανάτου παγκοσμίως και αυτή η επιβάρυνση που προκαλείται από τις ακραίες θερμοκρασίες είναι πολύ...
Καμπανάκι επιστημόνων: Οι ακραίες θερμοκρασίες συνδέονται με θανατηφόρα εγκεφαλικά επεισόδια
kleista sxoleia proaulio
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου
O 15χρονος φέρεται να εισήλθε σε προαύλιο χώρο Γυμνασίου στο Αγρίνιο και να χτύπησε με γροθιά τον συνομήλικό του, με αποτέλεσμα να του προκαλέσει...
Νέο περιστατικό ενδοσχολικής βίας: 15χρονος χτύπησε συνομήλικο του μέσα σε προαύλιο Γυμνασίου