σχολεία
Καταγγελία: Αθλητικό σωματείο που έχει οικονομική συναλλαγή με τα μέλη του, έλαβε θετική εισήγηση να εισέρχεται σε δημόσιο σχολείο και να χρησιμοποιεί τους χώρους του

Για ακόμα μια προσπάθεια εμπορευματοποίησης των σχολείων, κάνει λόγο ο σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε «Γ.Σεφέρης» σε ανακοίνωσή του σχετικά με την εισήγηση της δημοτικής αρχής του Ηρακλείου για την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου σε κερδοσκοπικό αθλητικό σωματείο.

«Τα δημόσια σχολεία δεν μπορούν να είναι χώροι προς ενοικίαση σε ιδιώτες. Ούτε μπορούν να παρέχονται σε οποιονδήποτε οργανισμό που συναλλάσσεται οικονομικά, όπως εξετάσεις για πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας (π.χ. η παραχώρηση που επιχειρείται σε ξενόγλωσσο οργανισμό) που και σε αυτά οι γονείς πληρώνουν υψηλά εξέταστρα. Τα σχολεία μας είναι χώροι που ανήκουν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, χώροι όπου οι μαθητές μας έρχονται για να μορφωθούν και να αναπτυχθούν ολόπλευρα», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Ολη η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Γ.Σεφέρης

Με αφορμή την εισήγηση της δημοτικής αρχής του Ηρακλείου για την παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου σε κερδοσκοπικό αθλητικό σωματείο, το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Ιωνίας- Ηρακλείου-Μεταμόρφωσης-Λυκόβρυσης Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ εκφράζει για ακόμα μια φορά την αντίθεση του στην εμπορευματοποίηση των σχολείων μας. Είναι ανήκουστο αθλητικό σωματείο που έχει οικονομική συναλλαγή με τα μέλη του, να εισέρχεται σε σχολείο δημόσιο και να χρησιμοποιεί τους χώρους του. Είναι απαράδεκτο η Διεύθυνση του σχολείου να εισηγείται θετικά! Μάλιστα μάθαμε ότι προτείνεται δωρεάν συμμετοχή των μαθητών του σχολείου, ενέργεια που κι αυτή ανοίγει τον δρόμο στη λογική των χορηγών στην οποία θέλουν να βάλουν την σχολική κοινότητα.

Τα δημόσια σχολεία δεν μπορούν να είναι χώροι προς ενοικίαση σε ιδιώτες. Ούτε μπορούν να παρέχονται σε οποιονδήποτε οργανισμό που συναλλάσσεται οικονομικά, όπως εξετάσεις για πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας (π.χ. η παραχώρηση που επιχειρείται σε ξενόγλωσσο οργανισμό) που και σε αυτά οι γονείς πληρώνουν υψηλά εξέταστρα. Τα σχολεία μας είναι χώροι που ανήκουν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, χώροι όπου οι μαθητές μας έρχονται για να μορφωθούν και να αναπτυχθούν ολόπλευρα. Δεν είναι χώροι όπου μπορούν να μπαίνουν οι επιχειρήσεις με σκοπό την κερδοφορία. Τη στιγμή μάλιστα που με ευθύνη των κυβερνήσεων αλλά και των δημοτικών αρχών δεν είναι καν ανοιχτοί τα απογεύματα με οργανωμένες δραστηριότητες όπου θα μπορούν να αθλούνται οι μαθητές και να μη χρειάζονται να πληρώνουν οι οικογένειες και τις ελεύθερες δραστηριότητες. Η απαξίωση αλλά και η υποχρηματοδότηση διαχρονικά από τις κυβερνήσεις και τις δημοτικές αρχές γενικά του τομέα του αθλητισμού έχουν οδηγήσει την παράδοση των δημόσιων αθλητικών χώρων σε ιδιώτες-επιχειρηματίες, οι αθλητές έχουν γίνει πελάτες και αθλούνται μόνο όσοι έχουν την οικονομική δυνατότητα ή «ματώνουν» για να τα καταφέρουν οι οικογένειές τους.

Αυτές οι ενέργειες είναι μέρος της πολιτικής που στόχο έχουν την αυτονόμηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων. Είναι οδηγίες και κατευθύνσεις της ΕΕ και των κυβερνήσεων που με την αντιεκπαιδευτική πολιτική και την αξιολόγηση δημιουργούν σχολεία πολλών ταχυτήτων , τα καλώς και κακώς ‘’αξιολογημένα’’ σχολεία , τα σχολεία με τους πολλούς ή τους λίγους χορηγούς, τα σχολεία με τις καλές ή κακές εγκαταστάσεις. Έρχεται σε συνέχεια της κατάργησης των σχολικών επιτροπών , που συνάμα με τα λιγοστά χρήματα που αναλογούν σε κάθε σχολείο θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποχρηματοδότηση μέσω της οικονομικής αυτονόμησης των σχολείων απαλλάσσοντας το κεντρικό κράτος και τις δημοτικές αρχές από την ευθύνη και οδηγώντας στην κατηγοριοποίησή τους.

Αυτό το σχολείο που θέλουν να φτιάξουν με τους Διευθυντές manager και τους Συλλόγους Διδασκόντων να αναζητούν χορηγίες και φιλανθρωπίες δεν είναι το σχολείο που χρειαζόμαστε το 2024 γιατί και οι ανάγκες μας είναι διαφορετικές και υπάρχουν οι δυνατότητες. Διεκδικούμε όλα τα σχολεία μας να είναι σύγχρονα , εξοπλισμένα, να είναι σχολεία όπου οι εκπαιδευτικοί θα μορφώνουμε τους μαθητές μας και δεν θα ζούμε με το άγχος μην πέσει κανένα ταβάνι στο κεφάλι μας ή γίνει κάποιος σεισμός , ούτε να ζητάμε το χαρτί φωτοτυπίας από τους γονείς ή να ψάχνουμε ποια εταιρεία θα μας χορηγήσει υπολογιστές. Θέλουμε σχολεία όπου οι μαθητές μας θα μπορούν να μορφώνονται και να αναπτύσσονται ολόπλευρα. Σχολεία ασφαλή , οπού θα φυλάσσονται από σχολικούς φύλακες και όχι με κάμερες big brother . Σχολεία ανοιχτά στους μαθητές μας και την κοινωνία.

Παλεύουμε για:

  • Καμία εμπορευματοποίηση των σχολείων

  • Γενναίες χρηματοδοτήσεις από το κεντρικό κράτος για τα σχολεία

  • Να μην καταργηθούν οι σχολικές επιτροπές που οδηγούν στο αυτόνομο σχολείο

  • Να μην προχωρήσει η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση, που αποτελεί και αυτή μέρος της κατηγοριοποίησης των σχολείων μας

Καλούμε τη Διεύθυνση του σχολείου με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων να αποσύρει την παραχώρηση και τη δημοτική αρχή να μην προχωρήσει στην έγκριση του αιτήματος.

Εμείς θα είμαστε εκεί μαζί με τους γονείς των μαθητών μας και δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν τα σχολεία μας πασαρέλα ιδιωτικών εταιρειών και χορηγών !!!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα πολύ συχνά ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Η «Φυσική» αρνητικότητα της Θετικής Κατεύθυνσης
Είναι αναγκαίο να αλλάξουμε επιτέλους νοοτροπία και να αντιμετωπίζουμε την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια ως εφαλτήριο μιας επιστημονικής σταδιοδρομίας...
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Η «Φυσική» αρνητικότητα της Θετικής Κατεύθυνσης
Σαλάτα με φακές
Η πιο νόστιμη σαλάτα με φακές: Συνταγή από την Παλαιστίνη
Η κλασική συνταγή για φακοσαλάτα, υγιεινή, θρεπτική και άκρως καλοκαιρινή περιέχει εκτός από τις φακές, τοματίνια ή ντομάτες, αγγούρι, κόκκινο...
Η πιο νόστιμη σαλάτα με φακές: Συνταγή από την Παλαιστίνη