Μεταφορές μαθητών: 25 παιδιά Ειδικών Σχολείων στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης...
Όσοι γονείς επιλέγουν να επωμιστούν οι ίδιοι την ευθύνη της μεταφοράς των παιδιών αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με την έγκαιρη προσέλευση στην εργασία τους...

Πάνω από 25 μαθητές Ειδικού σχολείου στη Θεσσαλονίκη ( Νηπιαγωγείου και Δημοτικού) στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης προς το σχολείο τους...

Αυτό καταγγέλλουν οι γονείς τους με επιστολή προς το ΥΠΑΙΘΑ και την Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Κ.Μακεδονίας, τονίζοντας ότι όσοι γονείς δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο αναγκάζονται συχνά να παίρνουν 2 ή και 3 λεωφορεία προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα μείνουν ούτε μία μέρα εκτός σχολικού πλαισίου.

Η επιστολή των γονέων

Με την παρούσα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το σοβαρό θέμα που έχει προκύψει, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αφορά τις μετακινήσεις των μαθητών και τα δρομολόγια σχολικών λεωφορείων του Ειδικού Δημοτικού και του 3ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πεύκων.

Όπως είναι γνωστό το 30 Ειδικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ινστιτούτου Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (ΙΝΑΑ) στεγάζονται στο χώρο του πρώην Ψυχολογικού Κέντρου Βορείας Ελλάδος στην περιοχή των Πεύκων (Δήμος Νεάπολης – Συκεών). Σε αυτά φοιτούν 48 μαθητές από τις ευρύτερες περιοχές διαφόρων Δημοτικών Διαμερισμάτων της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ως εκ τούτου και δεδομένων των μεγάλων αποστάσεων, η μεταφορά των μαθητών προς και από τις Σχολικές Μονάδες πραγματοποιούνταν με σχολικά λεωφορεία την ευθύνη των οποίων έχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Με την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς διαπιστώθηκε ότι αρκετά από τα περσινά δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων δεν πραγματοποιούνται. Αποτέλεσμα αυτού, είναι πάνω από 25 μαθητές ( Νηπιαγωγείου και Δημοτικού) να στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης προς το σχολείο τους.

Από τα παραπάνω έχουν προκύψει οι εξής δυσκολίες:

Δεδομένου της απόμακρης τοποθεσίας του Σχολείου μας και των μεγάλων αποστάσεων από τους τόπους κατοικίας πολλών μαθητών προκύπτουν ζητήματα σχετικά με τη φοίτηση τους και φυσικά με ότι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξη και πρόοδο παιδιών ΑμεΑ.

Όσοι γονείς επιλέγουν να επωμιστούν οι ίδιοι την ευθύνη της μεταφοράς των παιδιών αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με την έγκαιρη προσέλευση στην εργασία τους.

Όσοι γονείς δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο αναγκάζονται συχνά να παίρνουν 2 ή και 3 λεωφορεία προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα μείνουν ούτε μία μέρα εκτός σχολικού πλαισίου.

Οι γονείς του Ειδικού Δημοτικού και του 3ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πεύκων γνωρίζοντας τα νόμιμα δικαιώματά τους και θέλοντας να διαφυλάξουν τα δικαιώματα των ανήλικων παιδιών τους με αναπηρία παρακαλούν ώστε:

Να δοθεί αριθμός Πρωτοκόλλου στο παρόν έγγραφο και να μας δοθεί γραπτή απάντηση σχετικά με την αιτία του προβλήματος που έχει προκύψει και για τις ενέργειες στις οποίες σκοπεύετε να προβείτε.

Προσδοκούμε στην τάχιστη εξεύρεση λύσης για την ομαλή συνέχιση του φετινού σχολικού έτους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πρύτανης πανεπιστημίου της Γλασκώβης
Απαγόρευση εισόδου στη Γαλλία για πρύτανη Πανεπιστημίου - Παρείχε στη Γάζα ιατρικές υπηρεσίες
«Με εμποδίζουν να εισέλθω στην Γαλλία» - Θα απευθυνόταν στη γαλλική Γερουσία για να περιγράψει την εμπειρία του ως γιατρός στη Γάζα
Απαγόρευση εισόδου στη Γαλλία για πρύτανη Πανεπιστημίου - Παρείχε στη Γάζα ιατρικές υπηρεσίες
Πλανήτης Γη
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»
Σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία κανένα πολιτικό σύστημα, ούτε καμία κοινωνική μεταρρύθμιση ή επανάσταση δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν σταθερές...
«Ένας καλύτερος κόσμος αν...»