Μεταφορές μαθητών: 25 παιδιά Ειδικών Σχολείων στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης...
Όσοι γονείς επιλέγουν να επωμιστούν οι ίδιοι την ευθύνη της μεταφοράς των παιδιών αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με την έγκαιρη προσέλευση στην εργασία τους...

Πάνω από 25 μαθητές Ειδικού σχολείου στη Θεσσαλονίκη ( Νηπιαγωγείου και Δημοτικού) στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης προς το σχολείο τους...

Αυτό καταγγέλλουν οι γονείς τους με επιστολή προς το ΥΠΑΙΘΑ και την Περιφερειακή Διεύθυνση εκπαίδευσης Κ.Μακεδονίας, τονίζοντας ότι όσοι γονείς δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο αναγκάζονται συχνά να παίρνουν 2 ή και 3 λεωφορεία προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα μείνουν ούτε μία μέρα εκτός σχολικού πλαισίου.

Η επιστολή των γονέων

Με την παρούσα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το σοβαρό θέμα που έχει προκύψει, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και αφορά τις μετακινήσεις των μαθητών και τα δρομολόγια σχολικών λεωφορείων του Ειδικού Δημοτικού και του 3ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πεύκων.

Όπως είναι γνωστό το 30 Ειδικό Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης και το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ινστιτούτου Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (ΙΝΑΑ) στεγάζονται στο χώρο του πρώην Ψυχολογικού Κέντρου Βορείας Ελλάδος στην περιοχή των Πεύκων (Δήμος Νεάπολης – Συκεών). Σε αυτά φοιτούν 48 μαθητές από τις ευρύτερες περιοχές διαφόρων Δημοτικών Διαμερισμάτων της Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ως εκ τούτου και δεδομένων των μεγάλων αποστάσεων, η μεταφορά των μαθητών προς και από τις Σχολικές Μονάδες πραγματοποιούνταν με σχολικά λεωφορεία την ευθύνη των οποίων έχει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Με την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς διαπιστώθηκε ότι αρκετά από τα περσινά δρομολόγια των σχολικών λεωφορείων δεν πραγματοποιούνται. Αποτέλεσμα αυτού, είναι πάνω από 25 μαθητές ( Νηπιαγωγείου και Δημοτικού) να στερούνται δημόσιας και δωρεάν μετακίνησης προς το σχολείο τους.

Από τα παραπάνω έχουν προκύψει οι εξής δυσκολίες:

Δεδομένου της απόμακρης τοποθεσίας του Σχολείου μας και των μεγάλων αποστάσεων από τους τόπους κατοικίας πολλών μαθητών προκύπτουν ζητήματα σχετικά με τη φοίτηση τους και φυσικά με ότι αυτό συνεπάγεται για την εξέλιξη και πρόοδο παιδιών ΑμεΑ.

Όσοι γονείς επιλέγουν να επωμιστούν οι ίδιοι την ευθύνη της μεταφοράς των παιδιών αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα με την έγκαιρη προσέλευση στην εργασία τους.

Όσοι γονείς δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο αναγκάζονται συχνά να παίρνουν 2 ή και 3 λεωφορεία προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι τα παιδιά τους δεν θα μείνουν ούτε μία μέρα εκτός σχολικού πλαισίου.

Οι γονείς του Ειδικού Δημοτικού και του 3ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πεύκων γνωρίζοντας τα νόμιμα δικαιώματά τους και θέλοντας να διαφυλάξουν τα δικαιώματα των ανήλικων παιδιών τους με αναπηρία παρακαλούν ώστε:

Να δοθεί αριθμός Πρωτοκόλλου στο παρόν έγγραφο και να μας δοθεί γραπτή απάντηση σχετικά με την αιτία του προβλήματος που έχει προκύψει και για τις ενέργειες στις οποίες σκοπεύετε να προβείτε.

Προσδοκούμε στην τάχιστη εξεύρεση λύσης για την ομαλή συνέχιση του φετινού σχολικού έτους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα πολύ συχνά ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xeiropedes
Φιλιατρά: 46χρονος χτύπησε άγρια την 25χρονη σύζυγό του με σιδερολοστό και την έστειλε στο νοσοκομείο
Ο 46χρονος δράστης της επίθεσης συνελήφθη από τους Αστυνομικούς και κρατείται, ενώ την Τρίτη αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Κυπαρισσίας.
Φιλιατρά: 46χρονος χτύπησε άγρια την 25χρονη σύζυγό του με σιδερολοστό και την έστειλε στο νοσοκομείο
texniti-noimosini-ekpaideush
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί ακόμα και μόνιμοι στρέφονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για το μάθημα
Πώς οι Έλληνες εκπαιδευτικοί (παλιοί και νέοι) νακαλύπτουν τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Τι μπορεί να κάνουν οι εφαρμογές...
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί ακόμα και μόνιμοι στρέφονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη για το μάθημα