Τα κενά Νηπιαγωγών στη Γενική Εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή
Όχι μόνο ΔΕΝ αναλογεί ένας εκπαιδευτικός παράλληλης ανά τμήμα, ΑΛΛΑ μοιράζεται σε 2 και 3 σχολεία με αποτέλεσμα να μένουν παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ κ.α ώρες ή μέρες ολόκληρες χωρίς καθόλου υποστήριξη!

Η Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής (ΠΕ 60-61) παραθέτει στο alfavita.gr τα κενά και καλούν την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει πίσω την προσπάθεια περικοπών των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών μας και να καλύψει στη Β΄ φαση προσλήψεων τα κενά τόσο σε γενική όσο και ειδική με απόλυτη διαύγεια.

Η ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας εκπαιδευτικών νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής (ΠΕ 60-61) 

Δυστυχώς, τα νούμερα προσλήψεων της Α Φάσης αρχές του Σεπτέμβρη τόσο στην Γενική όσο και την Ειδική Αγωγή υπήρξαν για όλους απογοητευτικά και έδειξαν την πρόθεση του Υπουργείου απέναντι στην δημόσια εκπαίδευση.
Ιδιαίτερα στο χώρο της ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα στην παράλληλη στήριξη οι προσλήψεις καλύπτουν το 1/3 των αναγκών των μαθητών μας.
Με προφορική οδηγία που δόθηκε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, ζητείται αποστολή όχι του συνόλου των κενών σε παράλληλες στηρίξεις αλλά αναλογία 1 εκπαιδευτικός ανά τμήμα ανεξάρτητα αν υπάρχουν 2 και 3 μαθητές με γνωμάτευση.

Γίνεται σαφές ότι φέτος, έμειναν χιλιάδες παιδιά χωρίς παράλληλη στήριξη ενώ σύμφωνα με γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ την έχουν ανάγκη και τη δικαιούνται για να έχουν πλήρη εκπαιδευτική υποστήριξη. Όχι μόνο ΔΕΝ αναλογεί ένας εκπαιδευτικός παράλληλης ανά τμήμα, ΑΛΛΑ μοιράζεται σε 2 και 3 σχολεία με αποτέλεσμα να μένουν παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ κ.α ώρες ή μέρες ολόκληρες χωρίς καθόλου υποστήριξη!

Ακόμη μια φορά οι περικοπές αφορούν ένα σημαντικό τμήμα της κοινωνίας μας που είναι οι μορφωτικές και εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών μας, ακόμη περισσότερο όσων έχουν μαθησιακές δυσκολίες.

Για την υφυπουργό Παιδείας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου δεν είναι σωστό για το ίδιο το παιδί να υπάρχει ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί που το έχει ανάγκη!
«Το παιδί με την αναπηρία χρειάζεται κάποιον να το βοηθάει εκπαιδευτικά, δε χρειάζεται κάποιον να γίνει η σκιά του για να το πω απλά..» Αυτά ακριβώς ανέφερε σε συνέντευξη προχτές στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ στον Άρη Πορτοσάλτε, στηρίζοντας τον φετινό «κόφτη» στην Παράλληλη και αγνοώντας τα ίδια τα ΚΕΔΑΣΥ, συνεπώς την επιστήμη, τα οποία ορίζουν ποια παιδιά έχουν ανάγκη υποστήριξης και για πόσο χρόνο.

Οι αιρετοί γνωστοποιούν τα κενά και τα γνωρίζουμε γονείς και εκπαιδευτικοί.

Στην κάθε επικοινωνία μας με το Υπουργείο Παιδείας και σε κάθε συνέντευξη του κ. Πιερρακάκη και της κ. Μιχαηλίδου ισχυρίζονται ΨΕΥΔΩΣ ότι κάλυψαν τα κενά και αναμένουν μόνο ότι προκύψει από άδειες εγκυμοσύνης και μη ανάληψης θέσεων.

Όμως τα δεδομένα είναι αμείλικτα και τους ΔΙΑΨΕΥΔΟΥΝ. Παρακάτω αναφέρονται μόνο ορισμένα κενά που έχουμε εντοπίσει, στην πραγματικότητα είναι τριπλάσια από αυτά:

KENA ΓΕΝΙΚΗΣ

Α’ ΑΘΗΝΑΣ 88
Γ’ ΑΘΗΝΑΣ 30
Δ’ ΑΘΗΝΑΣ 30
Α’ ΠΕΙΡΑΙΑ 20
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ 28
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 38
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 12
ΠΙΕΡΙΑΣ 7
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 6

ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΝΟΜΟΥΣ ΑΠΟ 1-5 ΚΕΝΑ:

Α’ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ, Α’ ΕΒΡΟΥ, Α’ ΕΥΒΟΙΑΣ, ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΑΡΚΑΔΙΑΣ, ΑΧΑΙΑΣ, Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Β’ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΒΟΙΩΤΙΑΣ, ΔΡΑΜΑΣ, ΖΑΚΥΝΘΟΥ, ΗΛΙΑΣ, ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΚΙΛΚΙΣ, ΛΑΣΙΘΙΟΥ, ΛΑΡΙΣΣΑΣ, ΠΕΛΛΑΣ, ΡΕΘΥΜΝΟΥ, ΡΟΔΟΠΗΣ, ΣΕΡΡΩΝ, ΦΩΚΙΔΑΣ, ΧΑΝΙΩΝ.


ΚΕΝΑ ΕΑΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ

Α’ ΑΘΗΝΑΣ 200
Γ’ ΑΘΗΝΑΣ 170
Α’ ΠΕΙΡΑΙΑ 152
ΧΑΝΙΩΝ 46
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 26
ΔΡΑΜΑΣ 11
ΣΕΡΡΩΝ 20
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 6
Α’ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 20
Β’ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 22
Δ’ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ 17
ΡΟΔΟΠΗΣ & ΕΒΡΟΥ 20
Α’ ΛΕΣΒΟΥ 7
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 30
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 20
Β ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ 18
ΑΧΑΙΑΣ 28
ΚΥΚΛΑΔΩΝ 35
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 4
ΗΛΕΙΑΣ 4
ΛΑΡΙΣΑΣ 24
ΤΡΙΚΑΛΑ 5

Ως εκπαιδευτικοί ΠΕ 60-61 καλούμε :

-​Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να πάρει πίσω την προσπάθεια περικοπών των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών μας και να καλύψει στη Β΄ φαση προσλήψεων τα κενά τόσο σε γενική όσο και ειδική με απόλυτη διαύγεια.
-​Τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να μην υλοποιούν ως οφείλουν διοικητικά προφορικές οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ και να δηλώσουν στο σύστημα το σύνολο των πραγματικών κενών που υπάρχουν στη περιοχή τους
-​Του γονείς να σταθούν στο πλευρό των αναγκών των μαθητών
-​Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να παρέμβουν
-​Την αντιπολίτευση να ζητήσει ευθύνες από το ΥΠΑΙΘΑ για την πολιτική—ΚΟΦΤΗ που ακολούθησε.

ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΧΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΧΩΣ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΥΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ

Με εκτίμηση,
Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσοχή! Γεμίζουν τα νοσοκομεία με μαθητές με διαταραχές συμπεριφοράς και επιθετικότητας

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

kallitexnika_sxoleia
Γονείς: «Να συσταθεί άμεσα κλάδος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου»
«Να συσταθεί κλάδος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για του καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου», ζητούν οι γονείς του Καλλιτεχνικού σχολείου Κερατσινίου...
Γονείς: «Να συσταθεί άμεσα κλάδος Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης για καθηγητές Χορού και Κινηματογράφου»