panelladikes-sxoleia-taksi
Nick Paleologos / SOOC
Eνημέρωση αιρετών ΠΥΣΠΕ, για τα λειτουργικά κενά στις σχολικές μονάδες Λασιθίου

Την ενημέρωση των αιρετών ΠΥΣΠΕ, Αλέξανδρου Αλεξάκη και Ανδρέα Μουτάκη, για τις υπεραριθμίες και τα λειτουργικά κενά στις σχολικές μονάδες Λασιθίου, δημοσιεύει το alfavita.gr.
 
Οι αιρετοί αναφέρουν αναλυτικά τι συζητήθηκε στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Λασιθίου, στις 31/7. 

Αναλυτικά

Την Δευτέρα 31-07-2023και ώρα 10:00π.μ συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Λασιθίου να συζητήσει τα εξής θέματα:

1. «Προσωρινή Λειτουργικότητα (Προαγωγή και υποβιβασμός Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου για το Σχολικό Έτος 2023-2024». 

 2. «Καθορισμός λειτουργικών κενών στα σχολεία αρμοδιότητας της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου και εντοπισμός τυχόν υπεραριθμιών σε αυτά».
    3. «Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για διάθεση στη ΔΠΕ Λασιθίου προκειμένου να παράσχουν διοικητικό έργο κατά το διδακτικό έτος 2023-2024.» 
    4. «Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για διάθεση σε σχολικές μονάδες προκειμένου να παράσχουν γραμματειακή υποστήριξη κατά το Διδακτικό Έτος 2023-2024». 
    5. «Μερική Τροποποίηση της αριθμ. 4167/29-05-2023 Απόφασης με θέμα: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε μόνιμο και προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς» 
    6. «Μερική Τροποποίηση της αριθμ. 8672/8-12-2022 Απόφασης με θέμα: Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και άδεια απασχόλησης σε άλλο φορέα του δημοσίου» 
    7. «Εξέταση αιτήσεων μόνιμων εκπαιδευτικών για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών» 
    8. «Εξέταση αιτήσεων μόνιμων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή»

Θέμα 1ο : «Προσωρινή Λειτουργικότητα (Προαγωγή και υποβιβασμός Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου για το Σχολικό Έτος 2023-2024». 

Ως αιρετός μειοψήφησα στον προσωρινό υποβιβασμό σχολικών μονάδων οι οποίες αναμένεται να δεχτούν μεταγραφές την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου και στις σχολικές μονάδες που εκκρεμούν γνωματεύσεις του ΚΕΔΑΣΥ. Επίσης έθεσε το ζήτημα της λειτουργικής αναβάθμισης του ΔΣ Αρμένων λόγω απομακρυσμένης σχολικής μονάδας και δυσμενών συνθηκών. Η διχοτόμηση τμημάτων με 24 μαθητές όταν αυτό είναι δυνατόν συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων και συμβάλλει στην ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. 

Θέμα  2ο : «Καθορισμός λειτουργικών κενών στα σχολεία αρμοδιότητας της Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου και εντοπισμός τυχόν υπεραριθμιών σε αυτά».

Ως αιρετός από την έναρξη  της συνεδρίασης  κατέθεσα τα προβλεπόμενα από το νόμο.  Η διαδικασία ορισμού των λειτουργικών κενών γίνεται  έπειτα από εισήγηση του  ΠΥΣΠΕ όπως προβλέπεται  άρ. 7 του ν  3848/2010, άρ 29 του ν. 4823/2021, αρ 17 του ν. 1566/1985 , και το καθηκοντολόγιο του Διευθυντή εκπαίδευσης αρ 5 παρ 14 της Υπ  Αριθμ. 170405/ΓΓ1/ και ημερομηνία 28/12/2022 όπως και το ΠΔ 1 /2003 ΦΕΚ 1/Α/3-1-2003 καθήκοντα και αρμοδιότητες υπηρεσιακών συμβουλίων. Η διαδικασία αυτή δεν τηρήθηκε στον ορισμό των λειτουργικών κενών αποσπάσεων αλλά και κατά τη διαδικασία εισήγησης διχοτόμησης τμημάτων από τον Περιφερειακό Διευθυντής ΠΕ& ΔΕ Κρήτης με αποτέλεσμα να μην έχουν συμπεριληφθεί πολλά κενά και να βγαίνουν  υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία. Ως αιρετός με το μέλος ΜΠ.Μ. ζητήσαμε να εξεταστεί ξανά το ζήτημα του ΔΣ Αρμένων και να συζητηθεί ξανά η λειτουργική σύνθεση των νηπιαγωγείων. 

Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικού καλούνται να δηλώσουν θετική η αρνητική δήλωση υπεράριθμές ε τη σημείωση ότι σε περίπτωση που κριθούν υπεράριθμοι ότι επιθυμούν να επιστρέψουν στη σχολική  μονάδα  οργανικής. Στη συνεδρίασή αποσπάσεων οι αιτήσεις θα συνεξεταστούν συνεπώς όταν διαπιστώνεται μετακίνηση ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός δεν θα μετακινείται υποχρεωτικά όταν δεν το έχει αιτηθεί. Οι εκπαιδευτικοί που επιστρέφουν από άδεια λοχεία μέσα στη σχολική χρονιά θα επανατοποθετηθούν στη σχολική μονάδα τους εάν έχει τοποθετηθεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός, σε άλλη περίπτωση σε όμορη σχολική μονάδα. 

Στον παρακάτω σύνδεσμο κατεβάζετε την αίτηση: https://dipe.las.sch.gr/?p=2197 

1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΠΕ 70: +2 
2o  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΝΤΡΙΟΥ ΠΕ 70:+1 
2o  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΠΕ 70:+2 
 6o  Ν/ΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΕ 60:+1 
 1o  Ν/ΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΠΕ60:+1 
2o  Ν/ΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ: ΠΕ 60:+1 
3o  Ν/ΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΠΕ 60:+3

Η αναγραφή του  συμβούλου (-) σημαίνει κενό ενώ το σύμβολο (+) σημαίνει υπεραριθμία.

kena
kena
kena
kena
kena

Υπεράριθμοι

Υπεραριθµίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασµό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών µονάδων. Για τη διαπίστωση υπεραριθµίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

 Αν διαπιστωθεί υπεραριθµία εκπαιδευτικών σε σχολικές µονάδες, αυτή ρυθµίζεται µε την παρακάτω διαδικασία: 

1 ο Βήµα Τα ΠΥΣΠΕ σε συνεδρίασή τους διαπιστώνουν την ύπαρξη υπεραριθµίας σε σχολικές µονάδες. Η διαπίστωση αυτή λαµβάνει χώρα ύστερα από τη διαδικασία των µεταθέσεων από Περιοχή σε Περιοχή, καθώς και τη δηµοσίευση των υπουργικών αποφάσεων µε τις µεταβολές στην οργανικότητα των σχολικών µονάδων (υποβιβασµοί, συγχωνεύσεις, καταργήσεις, ιδρύσεις, προαγωγές). 

2 ο Βήµα Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στα σχολεία όπου και διαπιστώθηκε η υπεραριθµία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιµων ηµερών, αν επιθυµούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθµοι. 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: 

    • Δήλωση - θετική ή αρνητική - υποβάλλουν όλοι οι εκπαιδευτικοί του Κλάδου ή της ειδικότητας όπου διαπιστώθηκε υπεραριθµία. 
    • ∆εν κρίνονται ως υπεράριθμοι όσοι έχουν μετατεθεί ή τοποθετηθεί ως «ειδικές κατηγορίες» .
 3 ο Βήµα Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής: 
    • Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης. 
    • Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης, υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης. 

4 ο Βήμα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα µε τα παραπάνω, καλούνται από το Π.Υ.Σ.Π.Ε. να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά, εντός δέκα (10) ημερών. 

5 ο Βήμα Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν (καταθέτοντας δήλωση προτίμησης) να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι µόνο µμεταξύ τους, µε βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας µε αυτή του σχολείου τους
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς µε περισσότερες μονάδες μετάθεσης οι απομένοντες υπεράριθμοι τοποθετούνται σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: 

παιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν υπεράριθμοι και δεν υπέβαλαν δήλωση τοποθέτησης, καθώς και αυτοί που υπέβαλαν αλλά δεν κατέστη δυνατό να τοποθετηθούν σύμφωνα µε τα παραπάνω, τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, συγκρινόμενοι µε όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση. Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις, παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές µμονάδες για τη συμπλήρωση του ωραρίου τους. Η διάθεση αυτών γίνεται µε τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
 ΠΡΟΣΟΧΗ:  Από τις διατάξεις του άρθρου αυτού εξαιρούνται όσοι έχουν μετατεθεί ως «ειδικές κατηγορίες»  
    • Οι πολύτεκνοι (εξ ιδίας οικογένειας) δεν εξαιρούνται από τις ανωτέρω διατάξεις για τη ρύθμιση των υπεραριθµιών (άρθρο 30, παρ. 4 του Ν. 3848/10). 
    • Όσοι εκπαιδευτικοί δεν έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, έχουν την υποχρέωση της υπηρέτησης της νέας οργανικής τους θέσης

Παράρτημα :

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΝΤΟΣ ΠΥΣΠΕ

Για την πραγματοποίηση των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ λαμβάνονται υπόψη τα παρακάτω κριτήρια μοριοδότησης:

1. η συνολική υπηρεσία, που αποτιμάται κλιμακωτά ως ακολούθως:

α) μία (1) μονάδα για κάθε έτος από 1 έως και 10 έτη υπηρεσίας β) 1,5 μονάδες για κάθε έτος από 10 έτη και άνω έως και 20 έτη γ) δύο (2) μονάδες για κάθε έτος υπηρεσίας από 20 έτη και άνω
    • η συνυπηρέτηση, που αποτιμάται με δέκα (10) μονάδες,
    • η εντοπιότητα, που αποτιμάται με τέσσερις (4) μονάδες,
    • οι οικογενειακοί λόγοι, που αποτιμώνται ως εξής:
    • Οι έγγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
    • Ίδιο αριθμό μονάδων λαμβάνουν και οι διαζευγμένοι ή σε διάσταση γονείς εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί νόμιμα η επιμέλεια άγαμων ανήλικων ή σπουδαζόντων παιδιών (φυσικών, θετών ή αναγνωρισμένων).
    • Οι εκπαιδευτικοί σε χηρεία λαμβάνουν δώδεκα (12) μονάδες αν έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει, άλλως λαμβάνουν τέσσερις (4) μονάδες.
    • Οι άγαμοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν έξι (6) μονάδες, εφόσον έχουν παιδί που είναι άγαμο ανήλικο ή σπουδάζει.
    • Μονάδες τέκνων λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί ως εξής: πέντε (5) μονάδες για το πρώτο, έξι (6) για το δεύτερο και οκτώ (8) για το τρίτο παιδί (φυσικό, θετό ή αναγνωρισμένο) και δέκα (10) μονάδες για κάθε ένα από τα υπόλοιπα παιδιά, εφόσον αυτά είναι άγαμα ανήλικα ή σπουδάζουν.
    • Μονάδες γάμου και τέκνων λαμβάνουν και οι εκπαιδευτικοί που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
    • Οι εκπαιδευτικοί δικαιούνται μόρια για τα τέκνα τους τα οποία φοιτούσαν κατά το σχολικό έτος 2019- 2020 στη Γ’ Λυκείου, μολονότι ενδέχεται να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος και δεν φοιτούν ακόμη σε κάποια ανώτερη ή ανώτατη δημόσια σχολή.
    • Για σπουδάζοντα τέκνα απαιτείται βεβαίωση σπουδών.
    • οι σοβαροί λόγοι υγείας:

α. των ίδιων των εκπαιδευτικών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μονάδες 5 για ποσοστό αναπηρίας 50-66%, μονάδες 20 για ποσοστό 67-79% και μονάδες 30 για ποσοστό 80% και άνω),

β. των γονέων των ίδιων των εκπαιδευτικών (και όχι των συζύγων τους) που είναι δημότες από διετίας και διαμένουν σε δήμο της περιοχής όπου ζητείται η απόσπαση, (μονάδα 1 για ποσοστό αναπηρίας 50-66% και μονάδες 3 για ποσοστό 67% και άνω),

γ. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλειά τους (δικαστικοί συμπαραστάτες) (μονάδες 5).

δ. η θεραπεία για εξωσωματική γονιμοποίηση (μονάδες 3).
Τη μοριοδότηση αυτή λαμβάνουν και οι σύζυγοι των εκπαιδευτικών.

Για την απόδειξη του κριτηρίου αυτού απαιτείται βεβαίωση από Ειδικό Κέντρο Εξωσωματικής Γονιμοποίησης δημόσιου ή ιδιωτικού


Θέμα 3ο : «Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για διάθεση στη ΔΠΕ Λασιθίου προκειμένου να παράσχουν διοικητικό έργο κατά το διδακτικό έτος 2023-2024.» 
Ομόφωνα εγκρίθηκε η διάθεση εκπαιδευτικών στη ΔΙΠΕ Λασιθίου για να παράσχουν διοικητικό έργο. 

Θέμα 4ο :«Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για διάθεση σε σχολικές μονάδες προκειμένου να παράσχουν γραμματειακή υποστήριξη κατά το Διδακτικό Έτος 2023-2024». 
Ομόφωνα εγκρίθηκε η διάθεση 11 εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες προκειμένου να παρασχεθεί γραμματειακή υποστήριξη. 

Θέμα 5ο :«Μερική Τροποποίηση της αριθμ. 4167/29-05-2023 Απόφασης με θέμα: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε μόνιμο και προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς» 
Ομόφωνα εγκρίθηκε η τροποποίηση της με  αριθμ. 4167/29-05-2023 

Θέμα 6ο : «Μερική Τροποποίηση της αριθμ. 8672/8-12-2022 Απόφασης με θέμα: Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και άδεια απασχόλησης σε άλλο φορέα του δημοσίου» 
Ομόφωνα εγκρίθηκαν οι τροποποιήσεις της απόφασης με θέμα: Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

Θέμα 7ο : «Εξέταση αιτήσεων μόνιμων εκπαιδευτικών για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών» 
 Ομόφωνα εγκρίθηκαν οι αιτήσεις για τη συνάφεια μεταπτυχιακών τίτλων.

Θέμα 8ο : «Εξέταση αιτήσεων μόνιμων αναπληρωτών εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή»
Ομόφωνα εγκρίθηκαν οι αιτήσεις των μόνιμων εκπαιδευτικών για χορήγηση άδειας ασκήσεως ιδιωτικού έργου.

Αναλυτικά η αίτηση δήλωση υπεραριθμίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dpth
ΔΠΘ: Συμμετοχή στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
Συμμετοχή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
ΔΠΘ: Συμμετοχή στην 4η Διεθνή Έκθεση Ψηφιακής Τεχνολογίας και Καινοτομίας BEYOND 2024
νησί, παραλία, διακοπές, τουρίστες
ΔΥΠΑ: Μέχρι πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα περσινά voucher Κοινωνικού Τουρισμού
Πάνω από 8.500 έκαναν διακοπές τον Απρίλιο με voucher κοινωνικού τουρισμού - 2 μήνες ακόμη πριν τη λήξη τους
ΔΥΠΑ: Μέχρι πότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα περσινά voucher Κοινωνικού Τουρισμού
ΕΚΑΒ τροχαίο
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για τη ζωή του δίνει ο 5χρονος –Κρίσιμο το επόμενο 48ωρο
«Δεν τους είδα», φώναζε ο οδηγός που παρέσυρε πέντε πεζούς - Πώς έγινε το σοβαρό τροχαίο στην Πειραιώς
Τροχαίο στην Πειραιώς: Μάχη για τη ζωή του δίνει ο 5χρονος –Κρίσιμο το επόμενο 48ωρο