panelladikes eksetaseis 2022 neoelliniki glossa
«Απλά η εξουσία, που ποτέ δεν υποστήριξε το φεμινιστικό κίνημα, κάνει υποδείξεις στη νεολαία για το ποιο είναι το "καλό κίνημα"»

-Καλημέρα,δάσκαλε.
-Καλημέρα,Βασίλη
-Χρόνια πολλά κιόλας. Το Άγιο Πνεύμα να μας φωτίζει...
-Χρόνια πολλά. Αλλά εμείς χρειαζόμαστε φώτιση;
-Μήπως εννοείς το 40 %;
-Συ είπας ...μπορεί να θαμπώθηκαν από την επενδυτική βαθμίδα...στα Τέμπη.
-Να σου πω, δάσκαλε, τι γίνεται με σας; Χαίρεστε όταν πέφτει το σύστημα;
-Λες για την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων; Πώς να χαρούμε, ρε Βασίλη; Δε φτάνει που πάμε στο σχολείο από τις 7 η ώρα το πρωί και φεύγουμε στις 5 το απόγευμα;
-Τι;
-Μάλιστα. Πώς να χαρούμε, λέω, όταν δε λειτουργεί το σύστημα και η ταλαιπωρία η δικιά μας και των παιδιών μεγαλώνει;
-Ε, τότε, τι λέει αυτός ο Ψαρ...ος;
-Και δεν είναι μόνος του. Τον κάλυψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
-Βρήκαν πάλι ευκαιρία να κάνουν προπαγάνδα εις βάρος σας, δάσκαλε;
-Λες κι εμείς το φτιάξαμε το σύστημα. Λες κι εμείς είμαστε "οι εξωγήινοι", που του επιτέθηκαν!
-Αντί να το καταργήσουν και να σας αφήσουν να εξετάζετε εσείς τα παιδιά, σας φορτώνουν την ευθύνη για τις δυσλειτουργίες του…
-Ακριβώς. Κάποιοι, που έχουν να μπουν σε σχολική τάξη από τότε που ήταν μαθητές, διαφεντεύουν τις τύχες της Παιδείας, Βασίλη!
-Και κάποιοι των κολλεγίων…
-Οι άριστοι; Αυτοί που σπούδασαν, επειδή οι γονείς τους είχαν λεφτά;
-Ναι, ναι...
-Γι' αυτό στραβά αρμενίζουμε...δεν είναι προνόμιο των ισχυρών η Παιδεία, κύριοι. Μη μας γυρίζετε πίσω...
-Να σε ρωτήσω, δάσκαλε...πώς είναι τα θέματα φέτος στις Πανελλήνιες;
-Θα σου μιλήσω για τη Νεοελληνική Γλώσσα...την Έκθεση, που λέγαμε παλιά.
-Για πες...
-Στα ΕΠΑΛ το θέμα ήταν δισυπόστατο: εθελοντισμός και άστεγοι.
-Δηλαδή; Ποιος εθελοντισμός; Των ΜΚΟ;
-Το κείμενο έλεγε ότι ο εθελοντισμός είναι ανιδιοτελής...
-Έτσι όπως εξελίσσεται; Με τίποτα...
-Έχεις δίκιο. Αλλά, αυτοί που διαφεντεύουν, δε βάζουν τα θέματα;
-Σωστά...τι περιμένεις; Και για τους άστεγους το ίδιο ήταν;
-Το κείμενο όχι.. ήταν ένα ποίημα του Μπρεχτ, που μιλούσε για το πόσο αδιέξοδο είναι να προσφέρεις στέγη σε κάποιον άστεγο μόνο για μια νύχτα.
-Και αυτό ζήτησαν απ' τα παιδιά; Να βρουν το αδιέξοδο;
-Σιγά ...τους ζήτησαν το αν είναι ο ποιητής αισιόδοξος ή απαισιόδοξος στο μισό ποίημα.
-Και γιατί όχι σε ολόκληρο;
-Γιατί τότε θα τα έβαζαν να σκεφτούν την ανάγκη της κοινωνικής αλλαγής και της επανάστασης, όπως εμφανώς υποστηρίζει ο Μπρεχτ.
-Άρα, ένα τόσο καλό θέμα, το τσαλάκωσαν!
-Για να το φέρουν στα μέτρα τους
-Και στα Γενικά Λύκεια τι έβαλαν;
-Το κεντρικό θέμα πολύ καλό...η καταπίεση των γυναικών.
-Πώς το πάθανε;
-Μην ανησυχείς; Το αποπροσανατόλισαν μια χαρά!
-Πώς;
-Βάζοντας το δεύτερο κείμενο, που μιλούσε εναντίον του σύγχρονου φεμινιστικού κινήματος.
-Μιλάμε για αθλιότητες δηλαδή!
-Βασίλη, παραφέρεσαι. Απλά η εξουσία, που ποτέ δεν υποστήριξε το φεμινιστικό κίνημα, κάνει υποδείξεις στη νεολαία για το ποιο είναι το "καλό κίνημα"...
-Α, κατάλαβα
-Δεν μπορείτε να βάζετε σφήνες στον εγκέφαλο των νέων παιδιών, αναθεματίζοντας το φεμινιστικό κίνημα. Αυτές παλεύουν ενάντια στη "θυματοποίηση" και τις γυναικοκτονίες...όχι εσείς.
-Τι λες, ρε δάσκαλε; Προπαγάνδα και στις Πανελλήνιες;
-Εσύ τι νόμιζες; Ότι η αστ(ρ)ική τάξη έχει καλούς σκοπούς;
-Για πάρτη τους ναι!
-Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για την κοινωνία. Θα την αφήσουμε βορά των κερδών;
-Όχι, βέβαια. Θα αγωνιστούμε!
-Συμφωνώ.
-Όλοι μαζί ενωμένοι!
-Να σε ρωτήσω κάτι, ρε Βασίλη; Τι έχει πάθει ο κόσμος;
-Να ξυπνήσει, δάσκαλε, πριν συμβούν και νέα Τέμπη...
-Άσε, τι ήταν αυτό, που έζησα στο μετρό προχτές; Για 10' νόμισα ότι τελειώσαμε...
-Που σας πήγαιναν στο σκοτάδι;
-Ναι...μέσα στο βαγόνι χωρίς φως να ψάχνεις τον επόμενο σταθμό…
-Σωστά...προηγούνται οι ψήφοι .Σιγά μην κοιτάξουν εμάς...πρώτα οι εντυπώσεις!
-Βασίλη κι αν δεν  αλλάξει η πολιτική κατάσταση, τι θα κάνουμε;
-Πρώτον δε θα τους μοιάσουμε.
-Και;
-Και δεύτερον εμείς στον αγώνα, γιατί χωρίς κίνημα δεν υπάρχει ελπίδα.
-Για την Παιδεία, την Υγεία, την ισότητα, την αμοιβαιότητα...
-Καλή λευτεριά, δάσκαλε!
-Να νικήσουμε το φόβο, Βασίλη. Να ξαναφέρουμε στο επίκεντρο τις συλλογικές αξίες...δε θα γίνουμε θεατές, άνεργοι και δούλοι του συστήματος
-Καλή συνέχεια, δάσκαλε.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ατ
Οι αταξίες του ιδιωτικού σχολείου του «βουνού» Ataxia στο Στείρι Βοιωτίας
Οι απογοητευμένοι γονείς που αναγκάστηκαν να πάρουν τα παιδιά τους από το αυτοαποκαλούμενο πρώτο «δημοκρατικό σχολείο του βουνού» και τα αναπάντητα...
Οι αταξίες του ιδιωτικού σχολείου του «βουνού» Ataxia στο Στείρι Βοιωτίας
ELLINIKHGLOSSA
Γλώσσα: Ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιεί όλη η ανθρωπότητα
Ο πλούτος της ελληνικής γλώσσας είναι τεράστιος, όπως αποδεικνύουν οι δεκάδες λέξεις που δανείσαμε παγκοσμίως για να έχουν να συνεννοούνται οι...
Γλώσσα: Ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιεί όλη η ανθρωπότητα