panelladikes eksetaseis 2022 neoelliniki glossa
«Απλά η εξουσία, που ποτέ δεν υποστήριξε το φεμινιστικό κίνημα, κάνει υποδείξεις στη νεολαία για το ποιο είναι το "καλό κίνημα"»

-Καλημέρα,δάσκαλε.
-Καλημέρα,Βασίλη
-Χρόνια πολλά κιόλας. Το Άγιο Πνεύμα να μας φωτίζει...
-Χρόνια πολλά. Αλλά εμείς χρειαζόμαστε φώτιση;
-Μήπως εννοείς το 40 %;
-Συ είπας ...μπορεί να θαμπώθηκαν από την επενδυτική βαθμίδα...στα Τέμπη.
-Να σου πω, δάσκαλε, τι γίνεται με σας; Χαίρεστε όταν πέφτει το σύστημα;
-Λες για την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων; Πώς να χαρούμε, ρε Βασίλη; Δε φτάνει που πάμε στο σχολείο από τις 7 η ώρα το πρωί και φεύγουμε στις 5 το απόγευμα;
-Τι;
-Μάλιστα. Πώς να χαρούμε, λέω, όταν δε λειτουργεί το σύστημα και η ταλαιπωρία η δικιά μας και των παιδιών μεγαλώνει;
-Ε, τότε, τι λέει αυτός ο Ψαρ...ος;
-Και δεν είναι μόνος του. Τον κάλυψε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
-Βρήκαν πάλι ευκαιρία να κάνουν προπαγάνδα εις βάρος σας, δάσκαλε;
-Λες κι εμείς το φτιάξαμε το σύστημα. Λες κι εμείς είμαστε "οι εξωγήινοι", που του επιτέθηκαν!
-Αντί να το καταργήσουν και να σας αφήσουν να εξετάζετε εσείς τα παιδιά, σας φορτώνουν την ευθύνη για τις δυσλειτουργίες του…
-Ακριβώς. Κάποιοι, που έχουν να μπουν σε σχολική τάξη από τότε που ήταν μαθητές, διαφεντεύουν τις τύχες της Παιδείας, Βασίλη!
-Και κάποιοι των κολλεγίων…
-Οι άριστοι; Αυτοί που σπούδασαν, επειδή οι γονείς τους είχαν λεφτά;
-Ναι, ναι...
-Γι' αυτό στραβά αρμενίζουμε...δεν είναι προνόμιο των ισχυρών η Παιδεία, κύριοι. Μη μας γυρίζετε πίσω...
-Να σε ρωτήσω, δάσκαλε...πώς είναι τα θέματα φέτος στις Πανελλήνιες;
-Θα σου μιλήσω για τη Νεοελληνική Γλώσσα...την Έκθεση, που λέγαμε παλιά.
-Για πες...
-Στα ΕΠΑΛ το θέμα ήταν δισυπόστατο: εθελοντισμός και άστεγοι.
-Δηλαδή; Ποιος εθελοντισμός; Των ΜΚΟ;
-Το κείμενο έλεγε ότι ο εθελοντισμός είναι ανιδιοτελής...
-Έτσι όπως εξελίσσεται; Με τίποτα...
-Έχεις δίκιο. Αλλά, αυτοί που διαφεντεύουν, δε βάζουν τα θέματα;
-Σωστά...τι περιμένεις; Και για τους άστεγους το ίδιο ήταν;
-Το κείμενο όχι.. ήταν ένα ποίημα του Μπρεχτ, που μιλούσε για το πόσο αδιέξοδο είναι να προσφέρεις στέγη σε κάποιον άστεγο μόνο για μια νύχτα.
-Και αυτό ζήτησαν απ' τα παιδιά; Να βρουν το αδιέξοδο;
-Σιγά ...τους ζήτησαν το αν είναι ο ποιητής αισιόδοξος ή απαισιόδοξος στο μισό ποίημα.
-Και γιατί όχι σε ολόκληρο;
-Γιατί τότε θα τα έβαζαν να σκεφτούν την ανάγκη της κοινωνικής αλλαγής και της επανάστασης, όπως εμφανώς υποστηρίζει ο Μπρεχτ.
-Άρα, ένα τόσο καλό θέμα, το τσαλάκωσαν!
-Για να το φέρουν στα μέτρα τους
-Και στα Γενικά Λύκεια τι έβαλαν;
-Το κεντρικό θέμα πολύ καλό...η καταπίεση των γυναικών.
-Πώς το πάθανε;
-Μην ανησυχείς; Το αποπροσανατόλισαν μια χαρά!
-Πώς;
-Βάζοντας το δεύτερο κείμενο, που μιλούσε εναντίον του σύγχρονου φεμινιστικού κινήματος.
-Μιλάμε για αθλιότητες δηλαδή!
-Βασίλη, παραφέρεσαι. Απλά η εξουσία, που ποτέ δεν υποστήριξε το φεμινιστικό κίνημα, κάνει υποδείξεις στη νεολαία για το ποιο είναι το "καλό κίνημα"...
-Α, κατάλαβα
-Δεν μπορείτε να βάζετε σφήνες στον εγκέφαλο των νέων παιδιών, αναθεματίζοντας το φεμινιστικό κίνημα. Αυτές παλεύουν ενάντια στη "θυματοποίηση" και τις γυναικοκτονίες...όχι εσείς.
-Τι λες, ρε δάσκαλε; Προπαγάνδα και στις Πανελλήνιες;
-Εσύ τι νόμιζες; Ότι η αστ(ρ)ική τάξη έχει καλούς σκοπούς;
-Για πάρτη τους ναι!
-Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για την κοινωνία. Θα την αφήσουμε βορά των κερδών;
-Όχι, βέβαια. Θα αγωνιστούμε!
-Συμφωνώ.
-Όλοι μαζί ενωμένοι!
-Να σε ρωτήσω κάτι, ρε Βασίλη; Τι έχει πάθει ο κόσμος;
-Να ξυπνήσει, δάσκαλε, πριν συμβούν και νέα Τέμπη...
-Άσε, τι ήταν αυτό, που έζησα στο μετρό προχτές; Για 10' νόμισα ότι τελειώσαμε...
-Που σας πήγαιναν στο σκοτάδι;
-Ναι...μέσα στο βαγόνι χωρίς φως να ψάχνεις τον επόμενο σταθμό…
-Σωστά...προηγούνται οι ψήφοι .Σιγά μην κοιτάξουν εμάς...πρώτα οι εντυπώσεις!
-Βασίλη κι αν δεν  αλλάξει η πολιτική κατάσταση, τι θα κάνουμε;
-Πρώτον δε θα τους μοιάσουμε.
-Και;
-Και δεύτερον εμείς στον αγώνα, γιατί χωρίς κίνημα δεν υπάρχει ελπίδα.
-Για την Παιδεία, την Υγεία, την ισότητα, την αμοιβαιότητα...
-Καλή λευτεριά, δάσκαλε!
-Να νικήσουμε το φόβο, Βασίλη. Να ξαναφέρουμε στο επίκεντρο τις συλλογικές αξίες...δε θα γίνουμε θεατές, άνεργοι και δούλοι του συστήματος
-Καλή συνέχεια, δάσκαλε.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοι
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης
Εκπαιδευτική πολιτική που στρεβλώνει τις σχέσεις και μεταξύ των εκπαιδευτικών και με τα παιδιά, που μαραίνει την όποια ζωντάνια, αλήθεια, αυθορμησία,...
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης