Παράλογο: Η αξιολόγηση δεν εμπίπτει στις υπηρεσιακές μεταβολές, αλλά «μπλοκάρει» νεοδιόριστους
Θα ήταν κωμικό αν δεν προκαλούσε οργή: η αξιολόγηση δεν είναι υπηρεσιακή μεταβολή, κι ας παραμένουν οι νεοδιόριστοι σε «ομηρία»

Την περασμένη εβδομάδα ο Γενικός Γραμματέας Α/θμιας και Β/θμιαςτου Υπουργείου Παιδείας κ.Αλέξανδρος Κόπτσης, ενημέρωσε ότι οι διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης θα διενεργούνται κανονικά κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.

Αυτά τα δήλωσε κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχε με το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΠΟΣΕΕΠΕΑ). Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, οι διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης, όπως και της αξιολόγησης στον ευρύτερο δημόσιο τομέα όπως πληροφόρησε το Υπουργείο Εσωτερικών, δεν εμπίπτουν στην κατηγορία των Υπηρεσιακών Μεταβολών, οπότε διενεργούνται κανονικά σε όλο το δημόσιο και κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, μη εμπίπτοντας στις διατάξεις του άρθρου 28 του ν. 2190/1994 όπως ισχύει. 

Και εδώ έχουμε το εξής παράδοξο: Χιλιάδες νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε «ομηρία» εδώ και μήνες, επειδή η κ. Κεραμέως αρνείται να τους μονιμοποιήσει αν δεν περάσουν από την περίφημη αξιολόγησή της.

Επιπλέον, η ΟΛΜΕ έχει ζητήσει την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων, καθώς συνιστούν υπηρεσιακές μεταβολές που απαγορεύονται λόγω των εκλογών.

Η ΟΛΜΕ σημειώνει πάντως ότι με δεδομένο ότι η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών αποτελεί νομικά προϋπόθεση για την μονιμοποίησή τους, που προφανώς είναι υπηρεσιακή μεταβολή, και ότι η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων προσμετράται στην μετέπειτα ατομική τους αξιολόγηση, απαιτούμε την εφαρμογή του προαναφερθέντος ν.2190/94 με την άμεση διακοπή όλων των διαδικασιών αξιολόγησης τόσο των εκπαιδευτικών (ν.4823/21) όσο και των σχολικών μονάδων (4692/20).

Οπότε το ερώτημα είναι απλό όσο και εύλογο: Αφού η ατομική αξιολόγηση δεν εμπίπτει στην κατηγορία των Υπηρεσιακών Μεταβολών, γιατί οι νεοδιόριστοι παραμένουν ακόμα σε «ομηρία»; Σε ποιό δικαστήριο ποιάς χώρας θα σταθεί αυτός ο παραλογισμός;

Και κυρίως, πόσο ακόμα θα παραπλανήσει με εξώφθαλμα ψεύδη τους εκπαιδευτικούς αυτή η κυβέρνηση;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών