Σχολεία χωρίς ψυχολόγους: Δεν είναι στις προτεραιότητες της Πολιτείας...
Δυσαναπλήρωτα κενά σ’ αυτές τις τόσο κρίσιμες και χρήσιμες ειδικότητες σε σχολεία της Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας

Την «ανάλγητη στάση του ΥΠΑΙΘ που υπονομεύει επί της ουσίας τον θεσμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών και τον σπουδαίο και κρίσιμο ρόλο τους μέσα στις σχολικές μονάδες», καταγγέλλει ο αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ Μπάμπης Κόκλας.

Σε ανακοίνωση-καταγγελία του, ο αιρετός σημειώνει ότι η Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας σε πρώτη φάση χώρισε τα σχολεία της αρμοδιότητάς της σε 35 ομάδες. Η καθεμιά ομάδα αποτελείται από 5 όμορα σχολεία. Στην συνέχεια απέστειλε «κατ’ οικονομία» τα κενά των συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο Υπουργείο με σκοπό την κάλυψή τους. Η υποχρέωση της πολιτείας ήταν να καλύψει τις θέσεις αυτές με έναν/μία ψυχολόγο και έναν/μία κοινωνική λειτουργό. Αντ’ αυτού «καλύφθηκαν» μόνο 12 ομάδες σχολείων...

Η καταγγελία του αιρετού

Στις μέρες μας, ο ρόλος του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού αποτελούν όσο ποτέ άλλοτε μια σύγχρονη αναγκαιότητα, αφού τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές/τριές μας χρήζουν της άμεσης παρέμβασης των ειδικών.

Η Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας σε πρώτη φάση χώρισε τα σχολεία της αρμοδιότητάς της σε 35 ομάδες. Η καθεμιά ομάδα αποτελείται από 5 όμορα σχολεία. Στην συνέχεια απέστειλε «κατ’ οικονομία» τα κενά των συγκεκριμένων ειδικοτήτων στο Υπουργείο με σκοπό την κάλυψή τους. Η υποχρέωση της πολιτείας ήταν να καλύψει τις θέσεις αυτές με έναν/μία ψυχολόγο και έναν/μία κοινωνική λειτουργό.

Αντ’ αυτού «καλύφθηκαν» μόνο 12 ομάδες σχολείων! Παρότι η πρόταση κάλυψης των εν λόγω κενών είχε κατατεθεί στο Υπουργείο από την Δ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας από τις αρχές της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, το Υπουργείο δεν ικανοποίησε επουδενί, έστω και την «κουτσουρεμένη» αυτή πρόταση, αφήνοντας μέχρι και σήμερα δυσαναπλήρωτα κενά σ’ αυτές τις τόσο κρίσιμες και χρήσιμες ειδικότητες.

Προφανώς, δεν είναι στις προτεραιότητες της Πολιτείας να αναλάβει τις ευθύνες της κάνοντας διορισμούς-προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών με σκοπό να καλύψει όλα τα κενά και τις ανάγκες των σχολείων.

Καταγγέλλω την ανάλγητη στάση του ΥΠΑΙΘ που υπονομεύει επί της ουσίας τον θεσμό των ψυχολόγων και των κοινωνικών λειτουργών και τον σπουδαίο και κρίσιμο ρόλο τους μέσα στις σχολικές μονάδες.

Το συνδικαλιστικό κίνημα μέσα από την οργανωμένη δράση και πάλη των Σωματείων του παλεύει και θα συνεχίσει να αγωνίζεται αταλάντευτα για την πλήρη κάλυψη των κενών σε ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς, ούτως ώστε να ανταποκριθούν στις πολύπλευρες και ποικίλες κοινωνικές ανάγκες των μαθητών/τριών μας δίνοντας λύσεις στις σύγχρονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά του ελληνικού λαού.

Ο Αιρετός της Αγωνιστικής Συνεργασίας – ΣΥΝΕΚ

Κόκλας Χαράλαμπος (Μπάμπης)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πώς λέγεται ο κουλ στα ελληνικά;

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα