σχολείο
Ανέγερση νέων Πειραματικών Σχολείων όλων των βαθμίδων διεκδικεί το σύνολο των φορέων του Ρεθύμνου

Σύσκεψη πραγματοποίησε η Επιτροπή που έχει επιφορτιστεί με τη διεκδίκηση του κοινά αποδεκτού από τους θεσμικούς φορείς και τη ρεθυμνιώτικη κοινωνία, με κεντρικό θέμα την προώθηση της ανέγερσης νέων Πειραματικών Σχολείων όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης, όπως Μουσικού Σχολείου και Πειραματικού ΕΠΑΛ, στην περιοχή του Γάλλου.

Η ανέγερση αφορά σε έκταση που ανήκει κατά χρήση στο Δήμο Ρεθύμνης κατόπιν ανταλλαγής με το Πανεπιστήμιο Κρήτης, και ήδη έχει αποσταλεί στα αρμόδια Υπουργεία Παιδείας, Ανάπτυξης & Επενδύσεων και Υπ. Υποδομών, από τον Δήμαρχο Ρεθύμνης Γιώργη ΜΑρινάκη, επικαιροποιημένο το αίτημα.

Η ανέγερση Πειραματικών Σχολείων

Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή η ανέγερση νέων Πειραματικών Σχολείων όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης στο Ρέθυμνο, είναι η μοναδική πρόταση σε πανελλήνιο επίπεδο που αφορά την κατασκευή ενός σύγχρονου δικτύου σχολικών μονάδων υψηλών τεχνικών προδιαγραφών και τυγχάνει καθολικότητας σε επίπεδο αποδοχής και συνέργειας από τους εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς φορείς και το Δήμο.

Η σημερινή σύσκεψη πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρεία του Δημάρχου Ρεθύμνης Γιώργη Μαρινάκη και τη συμμετοχή μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της επιτροπής και συγκεκριμένα των: «Σπανουδάκη Κωνσταντίνου / Καθηγητή - Αντιπρύτανη Πανεπιστημίου Κρήτης, Παπαδογιάννη Νεκτάριου/ καθηγητή - Διευθυντή Ερευνών στο Ινστιτούτο Φυσικής Πλάσματος και LaserΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Γιώργου Γεωργαλή/ Αντιδημάρχου Παιδείας, Βασίλη Δημητρίου/ Αν. Καθηγητή - Προέδρου Τμήματος Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής και Φωτεινάκη Γιώργου / Διευθυντή Πειραματικού Λυκείου , ο οποίος εκπροσώπησε τη Β' θμια Εκπαίδευση».

Στη σύσκεψη συμφωνήθηκε η αναγκαιότητα της υπογραφής της ένταξης του έργου σε δημόσιο ΣΔΙΤ από την αρμόδια Υπουργό Παιδείας πριν από τη διάλυση της Βουλής ώστε μετά τη λήψη της σχετικής πολιτικής απόφασης να προωθηθεί για έγκριση στην Επιτροπή ΣΔΙΤ. Επίσης τονίστηκε η σημασία και η αξία του συγκεκριμένου έργου με το οποίο θα επιτευχθεί όπως αναφέρθηκε: «…η ενοποίηση Σχολείων Πρωτοβάθμιας (Πειραματικό Νηπιαγωγείο η λειτουργία του οποίου έχει δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και Δημοτικό) Δευτεροβάθμιας (Μουσικό Σχολείο, Πειραματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Π.Κ, ΕΠΑΛ συνδεόμενο με ΕΛΜΕΠΑ) και Τριτοβάθμιας (Σχολή Μουσικής και Οπτοακουστικών Τεχνολογιών του ΕΛΜΕΠΑ) και η λειτουργική τους αναβάθμιση αφού μέχρι σήμερα είναι κατακερματισμένα και φιλοξενούνται σε χώρους που δεν πληρούν τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Arxaia-Athina
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Αν ρίξουμε μία ματιά στους δικανικούς λόγους της εποχής, αυτοί είναι γεμάτοι από δολοφονίες, ξυλοδαρμούς και ένα σωρό άλλα εγκλήματα και απατεωνιές
Αρχαία Αθήνα: Δολοφονίες και ξύλο για πόρνες - Η παρανομία και ο υπόκοσμος της Κλασικής Περιόδου
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!
Περπάτησε 92,5 χιλιόμετρα σε μια διαδρομή με δύσκολα κομμάτια και έφτασε στον προορισμό του μετά από σχεδόν 19 ώρες.
Διέσχισε κάθετα την Κρήτη με τα πόδια: Έκανε 19 ώρες να φτάσει στα Σφακιά!