skourletis
ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ / INTIME NEWS
Με φόντο τις συμβολικές μαθητικές καταλήψεις για το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την υπουργό Παιδείας ότι δεν έδωσε ρητή οδηγία ώστε να μην είναι υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση και να μην μπαίνουν απουσίες στους μαθητές - Κάνει λόγο για τιμωρητική και αποτρεπτική διαδικασία

«Αναντίστοιχη με την πραγματικότητα» χαρακτηρίζει ο Πάνος Σκουρλέτης την στάση της υπουργού Παιδείας «απέναντι στις μαθητικές κινητοποιήσεις για την τραγωδία στα Τέμπη».

Με φόντο τις συμβολικές μαθητικές καταλήψεις που πραγματοποιούνται σε ένδειξη διαμαρτυρίας και πένθους για τα αδικοχαμένα παιδιά, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την Νίκη Κεραμέως ότι αντί να δώσει ρητή οδηγία ώστε να μην είναι υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση και να μην μπαίνουν απουσίες στους μαθητές που συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις «έχει αφήσει, τελείως υπονομευτικά, στο επονομαζόμενο διευθυντικό δικαίωμα την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη ή έχουν ληφθεί αποφάσεις αποχής από τα μαθήματα». 

«Η ενεργοποίηση αυτής της διαδικασίας, που δύσκολα υλοποιείται χωρίς επαρκή προετοιμασία, δεν έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, αλλά τιμωρητικό και αποτρεπτικό» αναφέρει, υπογραμμίζοντας πως η χώρα «πενθεί και ζητά απαντήσεις, αρνούμενη να αποδεχθεί το βολικό, για ορισμένους, αφήγημα του αποκλειστικά ανθρώπινου λάθους, ιδίως όταν ώρα με την ώρα αποκαλύπτεται ένα αναμφισβήτητο χρονικό αδικαιολόγητων επιλογών και αμέλειας που πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω»,

Η δήλωση του Πάνου Σκουρλέτη: 

Συντετριμμένη η χώρα βιώνει την τραγωδία στα Τέμπη, πενθεί και ζητά απαντήσεις, αρνούμενη να αποδεχθεί το βολικό, για ορισμένους, αφήγημα του αποκλειστικά ανθρώπινου λάθους, ιδίως όταν ώρα με την ώρα αποκαλύπτεται ένα αναμφισβήτητο χρονικό αδικαιολόγητων επιλογών και αμέλειας που πρέπει να διερευνηθεί περαιτέρω.

Συγκλονισμένοι όλοι, είδαμε το ηρωικό παράδειγμα των δύο παιδιών, του Ανδρέα και του Άγγελου, που με αυτοθυσία έσωζαν συνεπιβάτες τους μέσα στο χάος, στη φρίκη και στον πόνο, ενώ οι φλόγες βρίσκονταν σε απόσταση αναπνοής.

Είναι αυτή η στάση ζωής, η οποία υπερβαίνει το ατομικό συμφέρον και εστιάζει με αυταπάρνηση στο σύνολο, η οποία κινεί ήδη από χθες τις αντιδράσεις της ελληνικής κοινωνίας απέναντι στην τραγωδία. Σε αυτές τις αντιδράσεις εντάσσονται και οι κινητοποιήσεις των μαθητών, με αποχές ή καταλήψεις.

Ωστόσο, υπάρχει κι ένας άλλος κόσμος, με διαφορετική οπτική. Σήμερα αντιπροσωπεύεται χαρακτηριστικά από την υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως, η οποία έχει αφήσει, τελείως υπονομευτικά, στο επονομαζόμενο διευθυντικό δικαίωμα την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη ή έχουν ληφθεί αποφάσεις αποχής από τα μαθήματα, αντί να δώσει ρητή οδηγία για τη μη υποχρεωτικότητα σε αυτή και, άρα, σαφή εντολή για τη μη λήψη απουσιών.

Η ενεργοποίηση αυτής της διαδικασίας, που δύσκολα υλοποιείται χωρίς επαρκή προετοιμασία, δεν έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, αλλά τιμωρητικό και αποτρεπτικό. Ο πραγματικός στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι να εμποδιστούν οι ειλικρινείς και αυθόρμητες αντιδράσεις των μαθητών απέναντι στο πρωτοφανές δυστύχημα και τις αιτίες του, να μπουν απουσίες, να φοβηθούν και να διχαστούν οι μαθητές, ώστε να μη πενθήσουν, να μην αντιδράσουν, να μην αγωνιστούν ως σύνολο με την ελληνική κοινωνία, τους γονείς και τους δασκάλους τους, που ζητούν απαντήσεις και μέτρα που θα προλάβουν την επόμενη τραγωδία.

Η στάση της κ. Κεραμέως είναι βαθιά αντιπαιδαγωγική και σε απόλυτη αναντιστοιχία με την κοινωνία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;