υπουργειο Παιδείας
Το ΥΠΑΙΘ ζητά από κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης να ορίσει ένα έως δύο άτομα ως “ομάδα υποστήριξης” των αιτούντων.

Ορισμό ατόμων υποστήριξης των αιτούντων υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων ζητά το ΥΠΑΙΘ από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης το αργότερο μέχρι σήμερα Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2022.

Μάλιστα το ΥΠΑΙΘ ζητά την καταχώριση των ομάδων υποστήριξης μέχρι και ώρα 10:00 με συμπληρωμένο αρχείο με τα στοιχεία των μελών αυτών.

Συγκεκριμένα ζητά από κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης να ορίσει ένα έως δύο άτομα ως “ομάδα υποστήριξης” των αιτούντων.

Τα μέλη της ομάδας υποστήριξης θα μπορούν να συνδέονται στο ηλεκτρονικό σύστημα, ώστε να έχουν εποπτεία των λειτουργιών και των επιμέρους βημάτων καταχώρισης των αιτήσεων.

Δεν θα μπορούν, όμως, να βλέπουν ούτε ποιοι χρήστες-εκπαιδευτικοί έχουν υποβάλει αίτηση, ούτε φυσικά το περιεχόμενο αυτών των αιτήσεων.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με το ΥΠΑΙΘ, οι οδηγίες που τα μέλη της ομάδας υποστήριξης παρέχουν στους ενδιαφερόμενους είναι ενημερωτικής φύσεως επί των γενικών λειτουργικών αρχών του συστήματος και όχι λεπτομερείς καθοδηγητικές υποδείξεις για την υποβολή των «προσωπικών τους προσόντων».

Τα μέλη της ομάδας υποστήριξης θα εισέρχονται στο σύστημα με τους κωδικούς τους taxis.

Αν κάποιο μέλος της ομάδας υποστήριξης είναι εκπαιδευτικός με τους ίδιους κωδικούς θα έχει τη δυνατότητα να υποβάλει και ο ίδιος αίτηση για τοποθέτηση σε θέση Διευθυντή Σχολικών Μονάδων, αν το επιθυμεί.

Τέλος, οι Πρόεδροι των Τοπικών Συμβουλίων Επιλογής, μετά την εισαγωγή τους στο σύστημα θα μπορούν να εισάγουν και τα λοιπά μέλη/γραμματείς των Τ.Σ.Ε. και να κάνουν τυχόν τροποποιήσεις στα μέλη της ομάδας υποστήριξης αν αυτό κρίνεται απαραίτητο.

ΥΠΑΙΘ: Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης προς τους υποψήφιους διευθυντές σχολείων

Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης προς τους υποψήφιους διευθυντές σχολείων έχει ενσωματώσει το ΥΠΑΙΘ  στην ειδική πλατφόρμα που δημιούργησε.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί της  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν τα νόμιμα προσόντα και  επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής για διευθυντές σχολείων, υποβάλλουν τις αιτήσεις  υποψηφιότητας στη διαδικτυακή πύλη  https://schooldirectors.minedu.gov.gr, από την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2022 έως  και την Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022 και ώρα 16:00.

Η πιστοποίηση των  υποψηφίων για την είσοδο στην πλατφόρμα της αίτησης γίνεται με τη χρήση των  κωδικών TAXISnet.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ  

Προτού αρχίσετε την συμπλήρωση της αίτησης σας και προκειμένου να προβείτε σε σωστή υποβολή, θα πρέπει να διαβάσετε προσεχτικά τα άρθρα 4, 30, 31, 32, 33 και 35 του  νόμου 4823/2022.

Πέραν αυτού, σημειώνουμε και τα εξής: Προϋποθέσεις Αίτησης  Για να συμμετάσχει κάποιος εκπαιδευτικός στην διαδικασία επιλογής Δ/ντων Σχολικών  μονάδων πρέπει να εκπληρώνει τις προϋποθέσεις του άρθρου 31 του νόμου (παρ. 1, 11 & 12).

Η εκπλήρωση των 5 αυτών «Υποχρεωτικών προϋποθέσεων επιλογής» δηλώνεται  στον πρώτο τομέα του «Βήματος 2: Βασικά στοιχεία αίτησης» του ηλ. συστήματος υποβολής  αίτησης.

Οι υποψήφιοι έχουν την υποχρέωση  

α) να απαντήσουν καταφατικά στα πέντε πεδία/δηλώσεις.

β) να αναρτήσουν αρχείο με τα πιστοποιητικά/έγγραφα που βεβαιώνουν την κατοχή  γνώσης Τ.Π.Ε. Α΄ επιπέδου.

γ) να αναρτήσουν αρχείο με υπεύθυνη δήλωση του νόμου 1599/1986 (Α’ 75) στην οποία  βεβαιώνεται η εκπλήρωση των 5 προϋποθέσεων. Η οριστική υποβολή της αίτησης του υποψηφίου χωρίς συμμόρφωση με τα  ανωτέρω α, β, γ σημεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ.  

Καταχώριση Προϋπηρεσίας  

∙ Πίνακας Α: Σε αυτόν συμπληρώνονται προϋπηρεσίες τύπου ωρομισθίου, που έχουν  παρασχεθεί προ της ημερομηνίας διορισμού σας στην εκπαίδευση, και οι οποίες,  σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νόμο, προσμετρώνται τόσο στην εκπαιδευτική  υπηρεσία όσο και στην διδακτική υπηρεσία του υποψηφίου. Επισημαίνεται ότι:  

α) τυχόν υπηρετήσεις ωρομισθίου που προσμετρώνται στην εκπαιδευτική υπηρεσία, αλλά δεν προσμετρώνται, κατά το νόμο, στην διδακτική υπηρεσία καταχωρούνται στον  πίνακα ΣΤ (π.χ. προσφορά έργου ωρομισθίου σε ιδρύματα της τριτοβάθμιας  εκπαίδευσης).  

β) οι υπηρετήσεις του πίνακα Α δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές  των άλλων πινάκων εκτός αν πρόκειται για εγγραφές του πίνακα ΣΤ.  

γ) οι υπηρετήσεις του πίνακα Α μπορούν να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά μεταξύ τους. Οι εγγραφές του πίνακα Α απαιτούν τη μεταφόρτωση δικαιολογητικών (π.χ.  ΠΥΜ, βεβαιώσεις, κ.λπ.) που να πιστοποιούν την αναγωγή των ωρών της ωρομίσθιας  υπηρέτησης σε Έτη/Μήνες/Ημέρες.

∙ Πίνακας Β: Σε αυτόν συμπληρώνονται προϋπηρεσίες, οι οποίες, σύμφωνα με τα  προβλεπόμενα στο νόμο, προσμετρώνται τόσο στην εκπαιδευτική υπηρεσία όσο  και στην διδακτική υπηρεσία του υποψηφίου. Επισημαίνεται ότι:  

α) οι υπηρετήσεις του πίνακα Β μπορεί να έχουν ασκηθεί τόσο προ διορισμού όσο και  μετά. Αυτό σημαίνει ότι τυχόν υπηρετήσεις αναπληρωτή καταχωρούνται εδώ.

β) οι υπηρετήσεις του πίνακα Β δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές  των άλλων πινάκων ούτε και μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι χρονικά διαστήματα τυχόν  υπηρετήσεων που είναι ταυτόχρονα «Διδακτικές» όσο και «Συμβουλευτικές/Καθοδη γητικές» ή «Διοικητικές/Υποστηρικτικές» δεν συμπληρώνονται στον πίνακα Β, αλλά στους  πίνακες Γ και Δ, αντίστοιχα. Για παράδειγμα αν υποψήφιος ασκούσε καθήκοντα  «Υπεύθυνου τομέα σε Ε.Κ.» αυτό δεν δηλώνεται εδώ αλλά στον πίνακα Δ.

γ) στην ανωτέρω οδηγία εξαίρεση αποτελούν η υπηρέτηση σε «Πειραματικό σχολείο με  θετική αξιολόγηση» του πίνακα Β και οι υπηρετήσεις σε Συμβούλια ή Επιτροπές του  πίνακα Δ. Αυτές επιτρέπουν αλληλοεπικάλυψη. Για παράδειγμα αν υποψήφιος υπηρετούσε σε «Πειραματικό σχολείο με θετική αξιολόγηση» και ταυτόχρονα ασκούσε  καθήκοντα «υπευθύνου εκπαιδευτικού ομίλου») το χρονικό αυτό διάστημα πρέπει να  δηλωθεί τόσο στον πίνακα Β, όσο και στον πίνακα Δ.  Οι εγγραφές του πίνακα Β δεν απαιτούν τη μεταφόρτωση δικαιολογητικών.  Πιστοποιούνται από το ΠΥΜ. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν οι υπηρετήσεις σε  «Πειραματικά με θετική αξιολόγηση» για τις οποίες πρέπει να αναρτηθούν τα δικαιολογητικά που πιστοποιούν τη θετική αξιολόγηση της θητείας.  

∙ Πίνακας Γ: Σε αυτόν συμπληρώνονται προϋπηρεσίες που αφορούν το «Συμβουλευτικό  /Καθοδηγητικό Έργο», που προβλέπεται στο άρθρο 33.3.δ του νόμου 4823/2022. Οι  υπηρετήσεις αυτές προσμετρώνται στην εκπαιδευτική υπηρεσία, αλλά όχι στην  διδακτική υπηρεσία του υποψηφίου.   Επισημαίνεται ότι:  

α) οι υπηρετήσεις του πίνακα Γ δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές  των πινάκων Α, Β, Ε, ΣΤ, ούτε και μεταξύ τους.  

β) οι υπηρετήσεις του πίνακα Γ μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές του  πίνακα Δ (π.χ. μπορεί κάποιος να δηλώσει ότι ασκούσε καθήκοντα «Σχολικού  Συμβούλου» και ταυτόχρονα καθήκοντα «Διευθυντή / Υποδιευθυντή Π.Ε.Κ.»)  Οι εγγραφές του πίνακα Γ απαιτούν τη μεταφόρτωση δικαιολογητικών (π.χ.  ΠΥΜ, βεβαιώσεις, κ.λπ.) που να πιστοποιούν την έναρξη, τη λήξη και την πραγμάτωση  της δηλούμενης υπηρέτησης.

∙ Πίνακας Δ: Σε αυτόν συμπληρώνονται προϋπηρεσίες που αφορούν τη «Διοικητική/  Υποστηρικτική Εμπειρία», που προβλέπεται στο άρθρο 33.3.ε του νόμου 4823/2022. Οι  υπηρετήσεις αυτές προσμετρώνται στην εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου,  αλλά η προσμέτρησή τους στην διδακτική υπηρεσία, εξαρτάται από τις διατάξεις του  νόμου (π.χ. υπηρέτηση ως «Διευθυντής Σχολικής μονάδας» προσμετράται στη διδακτική  υπηρεσία, ενώ η υπηρέτηση ως «Διευθυντής Εκπαίδευσης» όχι).

Επισημαίνεται ότι:  

α) οι υπηρετήσεις του πίνακα Δ δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές  του πίνακα Α, Β, Ε, ΣΤ. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν οι ανωτέρω αναφερθείσες  υπηρετήσεις σε «Πειραματικό σχολείο με θετική αξιολόγηση» του πίνακα Β και οι  υπηρετήσεις σε Συμβούλια ή Επιτροπές του πίνακα Δ.  

β) οι υπηρετήσεις του πίνακα Δ δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά μεταξύ  τους εκτός αν πρόκειται για υπηρετήσεις σε Συμβούλια ή Επιτροπές. Για παράδειγμα  υποψήφιος μπορεί να δηλώσει ότι ασκούσε καθήκοντα «Υποδιευθυντή Σχολείου» και  ταυτόχρονα καθήκοντα «Μέλους Υπηρεσιακού Συμβουλίου».  Οι εγγραφές του πίνακα Δ απαιτούν την μεταφόρτωση δικαιολογητικών (π.χ.  ΠΥΜ, βεβαιώσεις, κ.λπ.) που να πιστοποιούν την έναρξη, τη λήξη και την πραγμάτωση  της δηλούμενης υπηρέτησης.

∙ Πίνακας Ε: Σε αυτόν τον πίνακα συμπληρώνονται προϋπηρεσίες, οι οποίες, σύμφωνα  με τα προβλεπόμενα στο νόμο, προσμετρώνται στην εκπαιδευτική υπηρεσία αλλά  όχι στην διδακτική υπηρεσία του υποψηφίου (π.χ. μια «Εκπαιδευτική Άδεια» ή μια  «Μακρόχρονη Αναρρωτική Άδεια») Επισημαίνεται ότι:  

α) οι υπηρετήσεις του πίνακα Ε μπορεί να έχουν ασκηθεί τόσο προ διορισμού όσο και  μετά.  

β) οι υπηρετήσεις του πίνακα Ε δεν μπορεί να αλληλοεπικαλύπτονται χρονικά με αυτές  του πίνακα Β, Γ, Δ, ΣΤ ή μεταξύ τους. Μπορούν να αλληλοεπικαλύπτονται με υπηρετήσεις  ωρομισθίου του πίνακα Α.  Οι εγγραφές του πίνακα Ε απαιτούν την μεταφόρτωση δικαιολογητικών (π.χ.  ΠΥΜ, βεβαιώσεις, κ.λπ.) που να πιστοποιούν την έναρξη, τη λήξη και την πραγμάτωση  της δηλούμενης υπηρέτησης.

∙ Πίνακας ΣΤ: Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, σε αυτόν τον πίνακα συμπληρώνονται  προϋπηρεσίες τύπου ωρομισθίου, που έχουν παρασχεθεί προ της ημερομηνίας  διορισμού του υποψηφίου στην εκπαίδευση και οι οποίες, σύμφωνα με τα  προβλεπόμενα στο νόμο, προσμετρώνται στην εκπαιδευτική υπηρεσία, αλλά όχι  στην διδακτική του υπηρεσία. (π.χ. προσφορά έργου ωρομισθίου σε ιδρύματα της  τριτοβάθμιας εκπ/σης)

Οι εγγραφές του πίνακα ΣΤ απαιτούν την μεταφόρτωση δικαιολογητικών (π.χ.  ΠΥΜ, βεβαιώσεις, κ.λπ.) που να πιστοποιούν την αναγωγή των ωρών της ωρομίσθιας  υπηρέτησης σε Έτη/Μήνες/Ημέρες.

Μεταφόρτωση Αρχείων  

Για τις υπηρετήσεις, τα δικαιολογητικά μεταφορτώνονται ανά υπηρέτηση. Σαρώστε (σκανάρετε) τις βεβαιώσεις που αφορούν την συγκεκριμένη υπηρέτηση και ενσωματώστε τις  όλες σε ένα αρχείο pdf.

Το αρχείο αυτό μεταφορτώνεται στο σύστημα. Για τα πτυχία, (κριτήρια του άρθρου 33.2.α και 33.2.γ) τα δικαιολογητικά  μεταφορτώνονται ανά τίτλο. Σαρώστε (σκανάρετε) τον τίτλο, την μετάφραση (όπου απαιτείται),  τις αναγνωρίσεις ΔΙΚΑΤΣΑ/ΔΟΑΤΑΠ/ITE (για τίτλους αλλοδαπής), τις τυχόν βεβαιώσεις  συνάφειας και καθετί άλλο που θεωρείτε ότι έχει σχέση με το συγκεκριμένο τίτλο και  ενσωματώστε τα όλα σε ένα αρχείο pdf. Το αρχείο αυτό μεταφορτώνεται στο σύστημα.

Κάθε μία από τις επιμορφώσεις / πιστοποιήσεις (κριτήρια του άρθρου 33.2.β) σας  μεταφορτώνεται σε ξεχωριστό αρχείο pdf. Αν για κάποια πιστοποίηση/επιμόρφωση κατέχετε περισσότερα από ένα έγγραφα, ενσωματώστε τα σε ένα pdf.

Για τη μεταφόρτωση του συγγραφικού σας έργου (κριτήρια του άρθρου 33.2.δ): Για τα βιβλία, σαρώστε (σκανάρετε) το εξώφυλλο, την σελίδα στην οποία φαίνεται ο  αριθμός ISBN του βιβλίου και τα περιεχόμενά του.

Ενσωματώστε τα πάντα σε ένα αρχείο pdf  και μεταφορτώστε το στο σύστημα. Για τα κεφάλαια, σαρώστε (σκανάρετε) το εξώφυλλο του τόμου, την σελίδα στην οποία  φαίνεται ο αριθμός ISBN του τόμου καθώς και την πρώτη σελίδα του κεφαλαίου στην οποία  θα φαίνεται ευκρινώς ο τίτλος του κεφαλαίου. Ενσωματώστε τα πάντα σε ένα αρχείο pdf και  μεταφορτώστε το στο σύστημα.

Για τα πρακτικά, σαρώστε (σκανάρετε) το εξώφυλλο των πρακτικών, την σελίδα στην  οποία φαίνεται ο αριθμός ISBN/ΙSSN των πρακτικών καθώς και την πρώτη σελίδα της  εισήγησης. Ενσωματώστε τα πάντα σε ένα αρχείο pdf και μεταφορτώστε το στο σύστημα.

Για τα άρθρα, σαρώστε (σκανάρετε) το εξώφυλλο του περιοδικού, την σελίδα στην  οποία φαίνεται ο αριθμός ΙSSN του περιοδικού και την πρώτη σελίδα του άρθρου στην οποία  θα φαίνεται ευκρινώς ο τίτλος.

Ενσωματώστε τα πάντα σε ένα αρχείο pdf και μεταφορτώστε το  στο σύστημα. Επισημαίνουμε ότι : α) Το όνομα του συγγραφέα (το δικό σας) θα πρέπει να εμφανίζεται σε κάποιο  από τα σκαναρισμένα έγγραφα.   Β) ΔΕΝ απαιτούνται μεταφράσεις για ξενόγλωσσο συγγραφικό έργο. Αυτό  αποτελεί ειδική οδηγία-εξαίρεση που ισχύει ειδικά και μόνο για το συγγραφικό έργο. Κάθε άλλο  ξενόγλωσσο έγγραφο που επισυνάπτετε στην αίτησή σας απαιτεί επίσημη μετάφραση.

Οι βεβαιώσεις παροχής επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα (κριτήρια του  άρθρου 33.3.β) και συμμετοχής σε ερευνητικά προγράμματα (κριτήρια του άρθρου 33.3.γ)  μεταφορτώνονται σε ξεχωριστό αρχείο pdf για κάθε πρόγραμμα. Αν για κάποιο πρόγραμμα  κατέχετε περισσότερα από ένα έγγραφα, αυτά ενσωματώνονται σε ένα pdf.

Χειρισμός Αρχείων PDF  

Μπορείτε να συγχωνεύσετε περισσότερα από ένα αρχεία pdf σε ένα ενιαίο αρχείο μέσω  κάποιας δωρεάν υπηρεσίας συγχώνευσης pdf αρχείων στο διαδίκτυο (αναζητήστε ‘online pdf  merge’ στον φυλομετρητή σας). Μπορείτε να επίσης να περιορίσετε τον όγκο ενός αρχείου pdf μέσω μιας δωρεάν  υπηρεσίας συμπίεσης pdf αρχείων στο διαδίκτυο (αναζητήστε ‘online pdf compress’ στον  φυλομετρητή σας).

Επειδή η συμπίεση μπορεί να οδηγήσει σε κάποια απώλεια ποιότητας του  αρχικού εγγράφου, πριν αναρτήσετε το συμπιεσμένο αρχείο βεβαιωθείτε ότι τα περιεχόμενά  του είναι ευανάγνωστα.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 22/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ditikis_attikis
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - EKT: Μνημόνιο Συνεργασίας για θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού
Εμβληματική συνεργασία μεταξύ του EKT και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής - EKT: Μνημόνιο Συνεργασίας για θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού