Thumbnail
Νέα απάντηση στην επιστολή που έστειλε το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών στο alfavita.gr

Απάντηση στο Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, το οποίο έκανε προ ημερών σοβαρές καταγγελίες για αυταρχισμό, αυθαιρεσίες και προφορικές εντολές από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, δίνει με επιστολή τους στο alfavita.gr ο Σύλλογος Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΥΚΠΕ) του Nομού Δράμας.

Σημειώνεται ότι απάντηση στην ίδιες καταγγελίες έλαβε και δημοσίευσε το alfavita.gr και από το Δ.Σ του Σ.Ε.Π.Ε. Ν. Δράμας, μαζί με νέα καταγγελία του Συντονιστικού.

Ο ΣΥΚΠΕ χαρακτηρίζει «λυπηρό και άδικο να διασύρεται ένας ολόκληρος νομός από ανώνυμες, ασαφείς και ανακόλουθες καταγγελίες που πραγματοποιούνται από ομάδες ατόμων εκτός Δράμας και που μάλιστα, δεν βασίζονται καν στις μαρτυρίες των εμπλεκομένων, άρα δεν έχουν και τη σύμφωνη γνώμη τους, αλλά σε ελλιπή πληροφόρηση»

Ολη η απάντηση του ΣΥΚΠΕ Ν.Δράμας

Τοποθέτηση του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΥ.Κ.Π.Ε.) Ν. Δράμας στην καταγγελία του Συντονιστικού Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών που αναφέρεται σε αυθαιρεσίες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση νομού Δράμας.

Είναι λυπηρό και άδικο να διασύρεται ένας ολόκληρος νομός από ανώνυμες, ασαφείς και ανακόλουθες καταγγελίες που πραγματοποιούνται από ομάδες ατόμων εκτός Δράμας και που μάλιστα, δεν βασίζονται καν στις μαρτυρίες των εμπλεκομένων, άρα δεν έχουν και τη σύμφωνη γνώμη τους, αλλά σε ελλιπή πληροφόρηση καλοθελητών που δρουν αυθαίρετα και για σκοπούς που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε.

Ο ΣΥΚΠΕ Ν. Δράμας ως συνδικαλιστικός σύλλογος καθ’ ύλην αρμόδιος στην εκπροσώπηση των Καθηγητών που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με ενεργή και πολυετή δράση, βρίσκεται αδιάκοπα στο πλευρό των συναδέλφων μονίμων, αναπληρωτών, παλαιοτέρων ή νεοτέρων και αντιμετωπίζει σε καθημερινή βάση τα όποια προβλήματα προκύπτουν, επιλύοντάς τα είτε με συνεργασία, είτε ερχόμενος σε αντιπαράθεση αν χρειαστεί με τις εκάστοτε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αλλά και με κάθε εμπλεκόμενο φορέα, έχοντας πάντα στο πλευρό του και τους αιρετούς.

Τα εργασιακά προβλήματα των συναδέλφων του κάθε νομού λύνονται πρωτίστως τοπικά και με τη συνδρομή των τοπικών συνδικαλιστικών συλλόγων και αιρετών και εάν το θέμα χρήζει μεγαλύτερης στήριξης και εμβέλειας, εμπλέκονται και τα δευτεροβάθμια συνδικαλιστικά όργανα που είναι οι Ομοσπονδίες. Εκεί λοιπόν απευθύνονται οι συνάδελφοι αν θέλουν πραγματικά να εκπροσωπηθούν άξια και να βρουν το δίκιο τους.

Με τιμή

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Nομού Δράμας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Αποκτήστε όλη την ύλη μαζι με εξπρες προετοιμασία μόνο 200 ευρώ

ΝΕΟ ΕΚΤΑΚΤΟ 400 ευρώ επίδομα σε 150000 εργαζόμενους - Αιτήσεις ΕΔΩ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 20 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

σχολειο κλειστο
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» - Κλειστά σχολεία: Αύριο η απόφαση για τα σχολεία της Αττικής
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Αύριο η απόφαση για το αν θα κλείσουν τα σχολεία στην Αττική τη Δευτέρα
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» - Κλειστά σχολεία: Αύριο η απόφαση για τα σχολεία της Αττικής
κλειστο σχολειο
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Κλειστά τα σχολεία σε Κύμη-Αλιβέρι
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Κλειστά θα είναι τα σχολεία στο Δήμο Κύμης-Αλιβερίου τη Δευτέρα και την Τρίτη  - Την Κυριακή οι αποφάσεις για την Αττική
Κακοκαιρία «Μπάρμπαρα»: Κλειστά τα σχολεία σε Κύμη-Αλιβέρι
ανοσοποιητικό
Ανοσοποιητικό: Πως θα καταλάβουμε πως εξαντλούνται οι άμυνες του οργανισμού - Τι να κάνουμε
Η έλλειψη ύπνου, το στρες, οι εξαντλητικές δίαιτες και το φορτωμένο καθημερινό πρόγραμμα επηρεάζουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.
Ανοσοποιητικό: Πως θα καταλάβουμε πως εξαντλούνται οι άμυνες του οργανισμού - Τι να κάνουμε