Συγχωνεύουν και καταργούν τμήματα σε σχολεία τρεις μήνες πριν από τη λήξη του σχολικού έτους
Αναλγησία: 3 μήνες πριν τις εξετάσεις καταργούν και συγχωνεύουν Τμήματα

Απίστευτο και όμως αληθινό εν έτει 2022! Ενώ απομένουν λιγότερο από τρεις μήνες πριν από το τέλος της σχολικής χρονιάς το υπουργείο Παιδείας επιλέγει να καταργήσει ή να συγχωνεύσει τμήματα σε σχολεία.

Αναφερόμαστε, εκτός των άλλων σε σχολεία στα οποία φοιτούν μαθητές που προέρχονται από ορεινές, απομακρυσμένες περιοχές, όμορους Νομούς και δύσκολο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον σε ένα μεγάλο ποσοστό και τα οποία την αρχή της σχολικής χρονιάς εκπαιδευτικοί και μαθητές ταλαιπωρούνται με συχνές αλλαγές προγραμμάτων λόγω τοποθέτησης νέων καθηγητών και αλλαγές στις αναθέσεις πράγμα το οποίο δυσκολεύει τη συνέχεια στη μαθησιακή διαδικασία, το σωστό προγραμματισμό και υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο.

Την αναλγησία του Υπουργείου Παιδείας καταγγέλλουν με κοινή τους επιστολή ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, το 15μελές μαθητικό συμβούλιο και όλοι οι μαθητές του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου, καθώς πληροφορήθηκαν ότι καταργούνται άμεσα ορισμένα τμήματα της Β’ και της Γ’ τάξης του σχολείου και συγχωνεύονται με άλλα.

Παράλληλα την αντίθεσή τους εκφράζουν οι εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άρτας, του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Άρτας και του 1ου Ε.Κ. Άρτας στην Απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας να προχωρήσει λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς, σε συγχώνευση τμημάτων, προκαλώντας έτσι αναστάτωση τόσο στους μαθητές, όσο και στους καθηγητές.

ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άρτας, του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Άρτας και του 1ου Ε.Κ. Άρτας:

Οι καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άρτας, του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. Άρτας και του 1ου Ε.Κ. Άρτας:

Εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας και την αντίθεσή μας στην Απόφαση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας να προχωρήσει λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς, σε συγχώνευση τμημάτων, προκαλώντας έτσι αναστάτωση τόσο στους μαθητές, όσο και στους καθηγητές.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι :
1. Τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα θα αλλάξουν διδάσκοντα με καταστροφικές συνέπειες για τους μαθητές και την απόδοσή τους στις εξετάσεις, όπως επίσης και τα εξεταζόμενα μαθήματα με την Τράπεζα Θεμάτων.
2. Τα ήδη υπάρχοντα Τμήματα δεν συμβαδίζουν στην Ύλη με αποτέλεσμα με τη συγχώνευση ή να επαναληφθεί μέρος της Ύλης και να χαθεί πολύτιμος χρόνος (μιας και απομένει ελάχιστος) ή στη χειρότερη περίπτωση κάποιοι μαθητές να καλύψουν μόνοι τους μέρος της Ύλης.
3. Η αλλαγή στις αναθέσεις μαθημάτων ακυρώνει τον ετήσιο εκπαιδευτικό σχεδιασμό για τον οποίο κάθε εκπαιδευτικός καλείται να αξιολογηθεί.

4. Δεν μπορούμε να χαρακτηρίσουμε απορριφθέντα λόγω απουσιών κανένα μαθητή, καθώς ο χαρακτηρισμός αυτός αποδίδεται στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Θα πρέπει επίσης να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι το Υπουργείο με παλαιότερες Αποφάσεις του δεν έχει
προσμετρήσει απουσίες ή έχει δώσει δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις μαθητές που δεν έχουν παρακολουθήσει μαθήματα.
5. Την ιδιαιτερότητα των μαθητών του Σχολείου μας λόγω του ότι προέρχονται από ορεινές, απομακρυσμένες περιοχές, όμορους Νομούς και δύσκολο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον σε ένα μεγάλο ποσοστό, γεγονός που καθιστά δύσκολη την προετοιμασία
τους για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις αλλά και για την Τράπεζα Θεμάτων.
6. Από την αρχή της σχολικής χρονιάς εκπαιδευτικοί και μαθητές ταλαιπωρούνται με συχνές αλλαγές προγραμμάτων λόγω τοποθέτησης νέων καθηγητών και αλλαγές στις αναθέσεις πράγμα το οποίο δυσκολεύει τη συνέχεια στη μαθησιακή διαδικασία, το σωστό
προγραμματισμό και υποβαθμίζει το εκπαιδευτικό έργο.
7. Συνάδελφοι που έχουν έρθει για συμπλήρωση ωραρίου από άλλα σχολεία θα επιστρέψουν στα σχολεία τους χωρίς κάποιοι από αυτούς να έχουν ωράριο.
8. Οι μαθητές μας αντιδρούν έντονα με ανυπολόγιστες συνέπειες και προεκτάσεις κάνοντας δύο μέρες κατάληψη σε ένα ήδη επιβαρυμένο Σχολείο.
9. Την ανάγκη μείωσης και όχι αύξησης του αριθμού μαθητών ανά τμήμα λόγου πανδημίας.
10.Τέλος, επισημαίνουμε ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν θετικά αποτελέσματα και κάποιο οικονομικό όφελος από αυτή την ενέργεια, απεναντίας δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση στους μαθητές και στους καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Άρτας, του Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.
Άρτας, του 1ου Ε.Κ. Άρτας αλλά και των άλλων Σχολείων της πόλης στα οποία θα μετακινηθούν κάποιοι καθηγητές λίγο πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς.

Για όλους τους παραπάνω λόγους
ΖΗΤΑΜΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ

Η κοινή επιστολή των γονέων και του 15μελούς του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ευόσμου

Αξιότιμες κυρίες, αξιότιμοι κύριοι,

Με μεγάλη έκπληξη πληροφορηθήκαμε από τη διεύθυνση του σχολείου μας, του Εσπερινού ΕΠΑΛ Εύοσμου, ότι σύμφωνα με διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας καταργούνται άμεσα ορισμένα τμήματα της Β’ και της Γ’ τάξης του σχολείου και συγχωνεύονται με άλλα.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, το 15μελές μαθητικό συμβούλιο και όλοι οι μαθητές του σχολείου εκφράζουμε την έντονη διαφωνία και δυσαρέσκειά μας. Πιστεύουμε ότι τέτοιου είδους παρεμβάσεις δεν είναι δυνατόν να γίνονται λιγότερο από 3 μήνες πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς. Επιπλέον η Γ’ τάξη προετοιμάζεται και για τις πανελλαδικές εξετάσεις και τέτοιου είδους πρακτικές έχουν δυσμενείς επιπτώσεις στην προετοιμασία και την ψυχολογία των μαθητών, καθώς διαταράσσουν την ομαλή ροή της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Επιπρόσθετα, για πρώτη χρονιά φέτος οι μαθητές της Β’ Λυκείου καλούνται να αντιμετωπίσουν την Τράπεζα Θεμάτων στις προαγωγικές εξετάσεις, οπότε οι συνέπειες της συγχώνευσης των τμημάτων θα είναι και για αυτούς ιδιαιτέρως επιζήμιες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εν μέσω πανδημίας έχουν δημιουργηθεί στο σχολείο πολυμελή τμήματα και καθίσταται σχεδόν αδύνατη πλέον η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για τον περιορισμό της πανδημίας (Covid-19).

Σε συνάντησή μας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Δυτικής Θεσσαλονίκης αναφέρθηκαν όλα τα παραπάνω, ωστόσο δε δόθηκε καμία λύση στο πρόβλημα. Η στάση δε της διεύθυνσης ήταν απαξιωτική και επιεικώς αδιάφορη απέναντι στα ουσιαστικά προβλήματα που παρουσιάσαμε.

Τέλος θα θέλαμε να τονίσουμε ότι παρόμοια μέτρα και αποφάσεις ασφαλώς δεν βοηθούν ούτε στην πρόοδο, ούτε στην κατ’ ελάχιστο κάλυψη των αποδεδειγμένων μαθησιακών κενών, που έχουν συσσωρευθεί σε μια ολόκληρη γενιά μαθητών.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και προσβλέπουμε σε θετική ανταπόκριση στη διαμαρτυρία μας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΚΠΑ
ΕΚΠΑ: Νέα ευρήματα για τις γλωσσικές δεξιότητες στον αυτισμό σε μελέτη ερευνητών του Εργαστηρίου Ψυχογλωσσολογίας και Νευρογλωσσολογίας
Τα ευρήματά τους έδειξαν ότι η συντακτική επεξεργασία των παιδιών με ΔΑΦ ακολουθεί τυπική και όχι αποκλίνουσα αναπτυξιακή πορεία.
ΕΚΠΑ: Νέα ευρήματα για τις γλωσσικές δεξιότητες στον αυτισμό σε μελέτη ερευνητών του Εργαστηρίου Ψυχογλωσσολογίας και Νευρογλωσσολογίας
marina_satti
Η Σάττι χασμουρήθηκε στη συνέντευξη Τύπου του Ισραήλ και το X την αποθέωσε: «Respect μωρή τρέλα» (vid)
Η Σάττι χασμουρήθηκε και έκανε μορφασμούς στη συνέντευξη Τύπου του Ισραήλ εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της κατά του Ισραήλ για τον πόλεμο με την...
Η Σάττι χασμουρήθηκε στη συνέντευξη Τύπου του Ισραήλ και το X την αποθέωσε: «Respect μωρή τρέλα» (vid)