Τι σημαίνει η έγκριση και ένταξη στα σχολεία αντι-επιστημονικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων;
Από την πρώτη στιγμή που αναλάβατε το Υπουργείο, καταγράφηκαν πολλές κινήσεις αλλαγής του σχολικού προγράμματος σπουδών, που οδήγησαν στην υποβάθμισή του με πρόσχημα τον δήθεν εκσυγχρονισμό.

Ερώτηση της K.O. του ΜέΡΑ25 στην Υπουργό Παιδείας για την έγκριση και ένταξη στα σχολεία αντι-επιστημονικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Προς την Υπουργό Παιδείας

Από την πρώτη στιγμή που αναλάβατε το Υπουργείο, καταγράφηκαν πολλές κινήσεις αλλαγής του σχολικού προγράμματος σπουδών, που οδήγησαν στην υποβάθμισή του με πρόσχημα τον δήθεν εκσυγχρονισμό. Οι αντιεκπαιδευτικές αυτές κινήσεις ξεκίνησαν με την πλήρη κατάργηση των κοινωνικών επιστημών από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με αποκορύφωμα το μάθημα της κοινωνιολογίας, καθώς επίσης και την πλήρη ουσιαστικά κατάργηση και των καλλιτεχνικών μαθημάτων. Οι κινήσεις αυτές δεν στηρίχτηκαν σε καμία παιδαγωγική ανάλυση, αντιθέτως είχαν ξεκάθαρα ιδεολογικό πρόσημο.

Τα εξόχως επικίνδυνα αυτά πειράματα με τη δημόσια παιδεία, συνεχίστηκαν και συνεχίζονται. Σκυτάλη πήρε το ΙΕΠ παρέχοντας εγκρίσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων με εντελώς σκοταδιστικό και αναχρονιστικό περιεχόμενο, όπως αυτό της Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής, που ουσιαστικά ερχόταν να ανατρέψει κατακτήσεις όπως αυτή της αυτοδιάθεσης του σώματος και του δικαιώματος της άμβλωσης. Αφού πρώτα εγκρίθηκε το πρόγραμμα από το υπουργείο του οποίου εσείς προΐστασθε, μετά το σάλο που προκλήθηκε, σπεύσατε να το καταργήσετε.

Δυστυχώς, η τελευταία ως τώρα πράξη του δράματος που βιώνει η δημόσια παιδεία υπό την ηγεσία σας, είναι η νέα έγκριση αντι-επιστημονικών, αναχρονιστικών και σκοταδιστικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μάλιστα συμφερόντων εν ενεργεία υπουργού, του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Σπυρίδωνος – Άδωνη Γεωργιάδη, ο οποίος να υπενθυμίσουμε πως καταφερόταν εναντίον του επιστημονικού κλάδου της κοινωνιολογίας, ως «μάθημα που κάνει τα παιδιά μας κομμουνιστές»!

Να τονίσουμε πως η ίδια η εταιρεία Ελληνική Αγωγή έχει διοχετεύσει κατά καιρούς εκπαιδευτικό υλικό στο διαδίκτυο. Αυτό βρίθει από αντιεπιστημονικές θεωρίες – παραδείγματος χάριν περί λευκού πρωτανθρώπου που ζει στην Ελλάδα εδώ και 13 εκατομμύρια χρόνια και φρασεολογία περί Αρείας Φυλής που προσομοιάζει σαφώς με ακραία ακροδεξιά, φυλετική ρητορική.

Πέρα από το καθαρά εκπαιδευτικό ζήτημα που προκύπτει, καθώς δεν είναι λίγοι οι ψευδείς ισχυρισμοί και τα αντι-επιστημονικά συμπεράσματα που τα προγράμματα αυτά εμπεριέχουν, εγείρονται και σοβαρότατα ζητήματα δεοντολογίας, καθώς προωθούνται από κρατικούς φορείς επιχειρηματικά συμφέροντα υπουργών της κυβέρνησης. Τα προγράμματα αυτά δεν είναι μεν χρηματοδοτούμενα από το Υπουργείο Παιδείας, το ζήτημα όμως παραμένει, καθώς αυτά λαμβάνουν έμμεση διαφήμιση, εν τέλει από το ίδιο το Υπουργείο, το οποίο τα νομιμοποιεί ως έγκυρα κέντρα εκπαίδευσης.

Το ζήτημα της δεοντολογίας και της σύγκρουσης συμφερόντων περνά σε άλλο επίπεδο εάν συνυπολογίσουμε και τις δύο άδειες που έλαβε η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» του κ. Γεωργιάδη από το Υπουργείο Παιδείας τον Δεκέμβριο του 2020: άδεια Φροντιστηρίου / Κέντρου ξένων γλωσσών και άδεια Κέντρου Δια Βίου Μάθησης.

Τρεις μήνες μετά, τον Μάρτιο του 2021, η «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» ξεκινά να λαμβάνει εγκρίσεις για προγράμματα – με τελευταίο, τρίτο στη σειρά – αυτό που δημοσιεύθηκε στις 2 Φεβρουαρίου 2022. Παρατηρείται δηλαδή μια καθόλου κολακευτική για την Πολιτεία μας και του Υπουργείου του οποίου ηγείσθε ακολουθία, η οποία εγείρει ζητήματα ηθικής, πολιτικής αλλά και ποινικής τάξης.

Τούτων δοθέντων ερωτάται η Υπουργός:

1. Σκοπεύετε να διακόψετε άμεσα την υλοποίηση των εν λόγω αντι-επιστημονικών προγραμμάτων;
2. Τι σκοπεύετε να πράξετε ώστε να σταματήσει άμεσα το ΙΕΠ να εγκρίνει τέτοιου είδους άκρως προβληματικά προγράμματα, δεδομένου ότι είναι η δεύτερη φορά που ανακύπτει παρόμοιο θέμα σε διάστημα ημερών; Τί είδους διαδικασίες σκοπεύετε να εισάγετε ώστε το ΙΕΠ να κάνει απρόσκοπτα και βάσει αποκλειστικά παιδαγωγικών κριτηρίων, το έργο του;
3. Ήταν εν γνώσει σας οι κινήσεις του συναδέλφου σας Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων;
4. Αναγνωρίζετε ότι υφίσταται βαρύτατο ζήτημα δεοντολογίας; Θεωρείτε ηθικά, νομικά και πολιτικά αποδεκτό να προωθούνται επιχειρηματικά συμφέροντα ενός υπουργού από άλλα υπουργεία – εν προκειμένω το Υπουργείο που εσείς ηγείσθε;
5. Σκοπεύετε να πάρετε αποστάσεις από τις πρακτικές του συναδέλφου σας Υπουργού, τόσο εντός του Υπουργικού Συμβουλίου, όσο και δημόσια;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

Γιάνης Βαρουφάκης
Αγγελική Αδαμοπούλου
Μαρία Απατζίδη
Κρίτων Αρσένης
Κλέων Γρηγοριάδης
Γιώργος Λογιάδης
Φωτεινή Μπακαδήμα
Σοφία Σακοράφα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικος
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα Τετάρτη η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
Ημερομηνίες και διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο ΟΠΣΥΔ
Διορισμοί Εκπαιδευτικών: Σήμερα Τετάρτη η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας – Το χρονοδιάγραμμα για δηλώσεις περιοχών
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ειδική Αγωγή: Σήμερα Τετάρτη οι Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικών της Προκήρυξης 3ΕΑ/2025
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του alfavita.gr από το υπουργείο Παιδείας ο στόχος του ΑΣΕΠ είναι ο Πίνακας Κατάταξης των υποψηφίων...
Ειδική Αγωγή: Σήμερα Τετάρτη οι Πίνακες Κατάταξης Εκπαιδευτικών της Προκήρυξης 3ΕΑ/2025
paideias
Σχετικά με τη μείωση του διδακτικού ωραρίου μονίμων εκπαιδευτικών λόγω συμπλήρωσης των προβλεπόμενων ετών υπηρεσίας
Μείωση ωραρίου για εκπαιδευτικούς: Ποιες παράμετροι καθορίζουν τη μείωση και πότε εφαρμόζεται
Σχετικά με τη μείωση του διδακτικού ωραρίου μονίμων εκπαιδευτικών λόγω συμπλήρωσης των προβλεπόμενων ετών υπηρεσίας