Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών-ΟΛΜΕ: Καταστρατηγούν την α' ανάθεση μαθημάτων
Η ΟΛΜΕ καταγγέλλει ότι ορισμένες Διευθυντές Εκπαίδευσης και διορισμένα ΠΥΣΔΕ καταπατούν το ισχύον πλαίσιο στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών καταργώντας επί της ουσίας την Α’ ανάθεση μαθημάτων

Σύμφωνα με καταγγελία της ΟΛΜΕ «οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ στην Ανατολική Θεσσαλονίκη και Δυτική Αττική καταπατούν αυθαίρετα το ισχύον πλαίσιο στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών καταργώντας επί της ουσίας την Α’ ανάθεση μαθημάτων, υποχρεώνοντας συναδέλφους του κλάδου ΠΕ79.01 να μετακινούνται σε άλλες σχολικές μονάδες παρ’ ότι καλύπτουν το ωράριό τους στις οργανικές τους θέσεις». 

Όπως υπογραμμίζει η Ομοσπονδία, τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ στις συγκεκριμένες περιοχές, καταπατώντας την κείμενη νομοθεσία, διαθέτουν τους εκπαιδευτικούς αυτής της ειδικότητας σε άλλες σχολικές μονάδες, δημιουργώντας κενά στα σχολεία των οργανικών τους θέσεων, ενώ με αυτόν τον τρόπο «επί της ουσίας τα ΠΥΣΔΕ προχωρούν σε ανάθεση μαθημάτων(!!) στους εκπαιδευτικούς ενώ είναι γνωστό ότι κάτι τέτοιο είναι πέρα και έξω από τις αρμοδιότητές τους».

«Αναρωτιόμαστε» συνεχίζει η ΟΛΜΕ «με ποια αρμοδιότητα τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ μετακινούν συναδέλφους με πλήρες ωράριο στις οργανικές τους θέσεις. Επίσης με ποια αρμοδιότητα αναθέτουν μαθήματα ακυρώνοντας τους σχεδιασμούς και προγραμματισμούς των μαθημάτων των σχολείων τους, αρμοδιότητες που εκ του νόμου έχουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων» αναφέρει, καταγγέλλοντας «αυτή την απαράδεκτη καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων»

Ακολουθεί η ανακοίνωση: 

Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης και τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ στην Ανατολική Θεσσαλονίκη και Δυτική Αττική καταπατούν αυθαίρετα το ισχύον πλαίσιο στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών καταργώντας επί της ουσίας την Α’ ανάθεση μαθημάτων, υποχρεώνοντας συναδέλφους του κλάδου ΠΕ79.01 να μετακινούνται σε άλλες σχολικές μονάδες παρ’ ότι καλύπτουν το ωράριό τους στις οργανικές τους θέσεις.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο οι συνάδελφοι από την αρχή της σχολικής χρονιάς, καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με μαθήματα Α΄ ανάθεσης και σύμφωνα με την υπ. αρ. 85980/Δ2/4-7-2020 εγκύκλιο, όπως αυτή συμπληρώθηκε με την υπ. αρ. 94222/Δ2/13-8-2021 εγκύκλιο, η οποία καθορίζει τις αναθέσεις του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στο Γυμνάσιο, όπου η ειδικότητα ΠΕ79.01 το έχει Α’ ανάθεση.

Όλα τα ανωτέρω υλοποιήθηκαν με αντίστοιχες πράξεις των Συλλόγων Διδασκόντων των σχολείων στα οποία οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι έχουν τις οργανικές τους θέσεις.

Τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ στις συγκεκριμένες περιοχές, καταπατώντας την κείμενη νομοθεσία, διαθέτουν τους συναδέλφους αυτής της ειδικότητας σε άλλες σχολικές μονάδες, δημιουργώντας κενά στα σχολεία των οργανικών τους θέσεων.

Με αυτό τον τρόπο επί της ουσίας τα ΠΥΣΔΕ προχωρούν σε ανάθεση μαθημάτων(!!) στους εκπαιδευτικούς ενώ είναι γνωστό ότι κάτι τέτοιο είναι πέρα και έξω από τις αρμοδιότητές τους. Οι Δ/ντες εκπαίδευσης, επικαλούμενοι το διαβόητο «καθηκοντολόγιο» του 2002, το οποίο η ΟΛΜΕ και ο κλάδος, έχουν καταγγείλει απερίφραστα, μετατρέπουν αυτές τις αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σε μετακινήσεις δίμηνης διάρκειας! Η αυθαιρεσία όμως δεν σταματά εδώ και η οδύσσεια των εκπαιδευτικών συνεχίζεται και μέσα στο 2022 αφού μετά το τέλος της δίμηνης αυτής μετακίνησης έρχεται νέα παράταση της διάθεσης και ενώ παραμένουν τα κενά στις οργανικές θέσεις των συναδέλφων!

Αναρωτιόμαστε με ποια αρμοδιότητα τα διορισμένα ΠΥΣΔΕ μετακινούν συναδέλφους με πλήρες ωράριο στις οργανικές τους θέσεις. Επίσης με ποια αρμοδιότητα αναθέτουν μαθήματα ακυρώνοντας τους σχεδιασμούς και προγραμματισμούς των μαθημάτων των σχολείων τους, αρμοδιότητες που εκ του νόμου έχουν οι Σύλλογοι Διδασκόντων.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει αυτή την απαράδεκτη καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων. Οι αυθαίρετες αποφάσεις των συγκεκριμένων ΠΥΣΔΕ αποτελούν απαράδεκτες ενέργειες, που προκαλούν μια κατάφωρη αδικία σε βάρος των συναδέλφων μας καθώς δημιουργούν κάκιστο προηγούμενο και αμφισβητούν στην πράξη το δικαίωμα όλων των συναδέλφων να συμπληρώνουν το ωράριό τους, κατά προτεραιότητα, στο σχολείο της οργανικής τους τοποθέτησης ακόμα και με τα μαθήματα της Α’ ανάθεσης.

Απαιτούμε την άμεση ανάκληση όλων των αυθαίρετων αποφάσεων στις οποίες προέβησαν τα ΠΥΣΔΕ και να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 12/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΥΠΑ
Την Παρασκευή το 7ο JobReady by DYPA στο Ζάππειο με δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής για αναζήτηση εργασίας
Τα «JobReady by DYPA» δίνουν την ευκαιρία σε όσους συμμετέχουν να ενδυναμώσουν τις τεχνικές αναζήτησης εργασίας, να ενισχύσουν τις επαγγελματικές και...
Την Παρασκευή το 7ο JobReady by DYPA στο Ζάππειο με δωρεάν εργαστήρια συμβουλευτικής για αναζήτηση εργασίας
patranosokomeio
ΜΕΘ Αγρινίου: Ποινικές διώξεις για τους 40 θανάτους από κορονοϊό στην πανδημία
Συνολικά 41 ασθενείς με Covid νοσηλεύτηκαν στη ΜΕΘ Αγρινίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας - Από αυτούς, 40 έχασαν τη ζωή τους, ενώ ο 41ος ασθενής...
ΜΕΘ Αγρινίου: Ποινικές διώξεις για τους 40 θανάτους από κορονοϊό στην πανδημία
eggrafo xotzoglou
Κώστας Παπαδάκης (Δικηγόρος της Χρύσας Χοτζόγλου) προς alfavita.gr: «Οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί νίκησαν σε αυτήν  την πρώτη μάχη»
«Αποδεικνύεται ότι η δυνητική αργία της Χρύσας ήταν νομικά αυθαίρετη και παράνομη, επειδή άσκησε τα συνδικαλιστικά της δικαιώματα».
Κώστας Παπαδάκης (Δικηγόρος της Χρύσας Χοτζόγλου) προς alfavita.gr: «Οι αγωνιζόμενοι εκπαιδευτικοί νίκησαν σε αυτήν  την πρώτη μάχη»
oloimerosxoleio2.jpg
Ολοήμερα Σχολεία: Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για την επέκταση
Η μελέτη ανοίγει τον δρόμο για τη συνέχιση της δράσης, εφόσον τα στοιχεία από την πρώτη χρονιά εφαρμογής είναι θετικά και πληρούν τα απαιτούμενα...
Ολοήμερα Σχολεία: Ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας για την επέκταση