tilekpaideusi
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | Intime
«Είναι δε εξοργιστικό ότι αυτό το δήθεν ενδιαφέρον για τη μη διατάραξη της εκπαιδευτικής πραγματικότητας έρχεται από αυτούς που κατεδάφισαν τη Δημόσια εκπαίδευση» - Γράφει ο Τάσος Σκαβδής

Αγανάκτηση, κόπωση και αίσθηση εμπαιγμού έχει δημιουργήσει στο σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας (μαθητές κι εκπαιδευτικούς), η κατάχρηση της τηλεκπαίδευσης. Η άμετρη υποκρισία του υπουργείου μετέτρεψε την τηλεκπαίδευση από χρήσιμο εργαλείο για να διασωθούν λίγα πράγματα, σε φάρμακο δια πάσαν νόσον. Η απαίτηση άμεσης εφαρμογής της σε οποιαδήποτε περίπτωση (κακοκαιρία, κατάληψη, σεισμοί, λιμοί, Covid κ.α), βγάζει μια αγχώδη ανάγκη εμφάνισης κανονικότητας σε καταστάσεις που μόνο κανονικές δεν είναι. Δεν απαιτεί κάποιον ιδιαίτερο κόπο για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς, όσους έχουν τα μέσα, η τηλεκπαίδευση μια μέρα που έκλεισε το σχολείο λόγω κακοκαιρίας. Πρόκειται όμως για υποκρισία, γελοιότητα και προσπάθεια παραπλάνησης ότι το πρόγραμμα συνεχίζεται κανονικά, ενώ οι μισοί μαθητές δε μπορούν να μπουν και οι άλλοι μισοί κλείνουν κάμερες και μικρόφωνα!

Εμφανής είναι η προσπάθεια του υπουργείου να μη διακυβευτεί η εφαρμογή των αντιλαϊκών αλλαγών που έχει νομοθετήσει (τράπεζα θεμάτων, ψευτοαξιολόγηση κ.α.), ούτε και να χρειαστεί μείωση ύλης, καθώς …όλα είναι κανονικά. Το σχολείο και φέτος είναι σε δραματική κατάσταση με συνεχείς απουσίες πολλών μαθητών κι εκπαιδευτικών, κρούσματα παντού, rapid, self, μάσκες, αντισηπτικά, συνεδριάσεις επί συνεδριάσεων για την αξιολόγηση, μαθητές αγριεμένοι, εκπαιδευτικοί φοβισμένοι, κλίμα ανασφάλειας, φόβου, κ.λ.π. Μέσα σε αυτή την πραγματικότητα η προσπάθεια του υπουργείου να προφασίζεται κανονικότητα και να φοράει κι ένα Webex που και που, είναι πια φαιδρή. 

Είναι δε εξοργιστικό ότι αυτό το δήθεν ενδιαφέρον για τη μη διατάραξη της εκπαιδευτικής πραγματικότητας έρχεται από αυτούς που κατεδάφισαν τη Δημόσια εκπαίδευση. Αφού μετέτρεψαν το σχολείο σε Δημόσια υπηρεσία της συμφοράς, η όψιμη ευαισθησία τους για …Webex παντού, κατάντησε γραφική. Αφού φρόντισαν ώστε το κλείσιμο ενός Λυκείου(ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) να είναι αδιάφορο γεγονός , (για να μην πω χαρμόσυνο) για τους γονείς, καθώς είτε οι μαθητές με βλέψεις τα κάνουν όλα στο Φροντιστήριο, είτε οι υπόλοιποι περιμένουν το χαρτί της Δημόσιας υπηρεσίας, οι κυβερνώντες καμώνονται πως  ενδιαφέρονται να αναπληρωθεί κάθε ώρα μέσω Webex. Μια απέραντη υποκρισία για να προφασίζονται κανονικότητα, να μην υπερτονίζεται η διάλυση εξαιτίας τους και να μην κινδυνέψουν οι απαράδεκτες «μεταρρυθμίσεις» τους.

Σε κάθε περίπτωση η τηλεκπαίδευση είναι πράγματι χρήσιμο εργαλείο με λελογισμένη χρήση (κατά τη γνώμη μου ασύγχρονη και   πολύ λιγότερο εντατική σύγχρονη, για το δήθεν της μη απώλειας ούτε μιας ώρας). Χρήσιμο εργαλείο εννοώ για να διασωθούν λίγα πράγματα σε ψυχικό, κοινωνικό κομμάτι και για όσους μπορούν λίγο σε γνωστικό. Μέχρι εκεί, τίποτα παραπάνω. Η θεοποίηση της και η δήθεν δυνατότητα να βγαίνει η ύλη και να μην τρέχει τίποτα είναι απαράδεκτη κι εξοργιστική!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα