Thumbnail
Αναλυτικά οι αποφάσεις για τις προσλήψεις των 566 τριμηνιτών αναπληρωτών - Όλα τα ονόματα

Αναρτήθηκαν οι αποφάσεις για τις προσλήψεις των 566 τριμηνιτών αναπληρωτών για την κάλυψη των κενών που προκύπτουν από τον κορονοϊό στα σχολεία.

Αναλυτικά οι αποφάσεις:

Πρόσληψη 250 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη διάγνωση, μετάδοση και διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134).

Η απόφαση με τα ονόματα εδώ

Πρόσληψη 250 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Η απόφαση με τα ονόματα εδώ

Πρόσληψη 49 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών κενών τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Η απόφαση με τα ονόματα εδώ

Πρόσληψη 13 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, οι οποίες προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη διάγνωση, μετάδοση και διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134)

Η απόφαση με τα ονόματα εδώ

Πρόσληψη 4 εκπαιδευτικών, κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβαση τρίμηνης διάρκειας, για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες τα οποία προκύπτουν από λόγους συναφείς με τη μετάδοση και διασπορά του νέου κορωνοϊού COVID-19, για το διδακτικό έτος 2021-2022, σε εφαρμογή του άρθρου 111 του ν.4821/2021 (Α΄ 134), όπως ισχύει.

Η απόφαση με τα ονόματα εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κύβος Ρούμπικ
Μαθητής ΕΠΑΛ κατέκτησε τη Σίλικον Βάλεϊ - Κέρδισε τρία βραβεία με «έξυπνο» Κύβο του Ρούμπικ
Mαθητής Εσπερινού ΕΠΑΛ κέρδισε τρία βραβεία στη Σίλικον Βάλεϊ για καινοτόμο κύβο του Ρούμπικ
Μαθητής ΕΠΑΛ κατέκτησε τη Σίλικον Βάλεϊ - Κέρδισε τρία βραβεία με «έξυπνο» Κύβο του Ρούμπικ
chatgpt
Το ChatGPT μπαίνει στα σχολεία –Τα στάδια υλοποίησης του προγράμματος «AI in Schools»
ChatGPT Edu: Πότε ξεκινάει το πιλοτικό πρόγραμμα Τεχνητής Νοημοσύνης και ποια σχολεία συμμετέχουν - Δείτε τα στάδια υλοποίησης του «AI in Schools»
Το ChatGPT μπαίνει στα σχολεία –Τα στάδια υλοποίησης του προγράμματος «AI in Schools»
ταξη
Όταν η τάξη γίνεται πεδίο μάχης — Οι αφόρητες συνθήκες για τους εκπαιδευτικούς που παλεύουν με τη βία και τον φανατισμό
Δεν πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά «ανυπάκουων μαθητών». Πρόκειται για μια βαθύτερη, ανησυχητική μετατόπιση: την είσοδο του φανατισμού, της...
Όταν η τάξη γίνεται πεδίο μάχης — Οι αφόρητες συνθήκες για τους εκπαιδευτικούς που παλεύουν με τη βία και τον φανατισμό