Σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την Α' Διεύθυνση ΠΕ Αθήνας καλεί σήμερα Τρίτη στις 13:30 ο σύλλογος εκπαιδευτικών Αριστοτέλης.
Οι εκπαιδευτικοί διαμαρτύρονται για τα κενά στα σχολεία τα οποία δεν έχουν καλυφθεί ούτε με την ε' φάση προσλήψεων αναπληρωτών, ενώ διεκδικούν να δοθούν τα μισθολογικά κλιμάκια σε όλους τους νεοδιόριστους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Ακολουθεί η σχετική ανακοίνωση: