Αξιολόγηση: Tο ΥΠΑΙΘ καλεί τα σχολεία να κατεβάσουν από την πλατφόρμα του ΙΕΠ το "ενιαίο" κείμενο της ΔΟΕ
Nick Paleologos / SOOC
«Η ανάρτηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη» σημειώνει Έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας προς τα σχολεία.

Όλα τα σχολεία που συμπλήρωσαν τους δείκτες με το ενιαίο κείμενο που πρότεινε η ΔΟΕ έλαβαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας, με υπογραφή του γενικού γραμματέα, Αλέξανδρου Κόπτση.

Έγγραφο στο οποίο σημειώνεται ότι «Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης».

Το Έγγραφο του ΥΠΑΙΘ:

ΠΡΟΣ: ----- ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Θέμα: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας

Αναφορικά με το ζήτημα της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου και σχολικής μονάδας, θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως η ανάρτησή σας στην πλατφόρμα του ΙΕΠ του προδιαμορφωμένου κειμένου αξιολόγησης, το οποίο δεν περιέχει εξατομικευμένα στοιχεία ανά κατηγορία κατά τα προβλεπόμενα στις ισχύουσες διατάξεις και δεν έχει λάβει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σχολικής σας μονάδας, δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο εν συνόλω, συνεπώς δεν είναι σύννομη και θεωρείται μη γενόμενη.

Ως εκ τούτου, οφείλετε να αναρτήσετε στην ηλεκτρονική εφαρμογή του ΙΕΠ την εξατομικευμένη έκθεση αξιολόγησης της σχολικής σας μονάδας, σε πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο (Νόμος και Υπουργική Απόφαση) έως τις 12 Νοεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της αξιολόγησης.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dieythyntes
Κρίσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: Επιστημονικά προσόντα, διοικητική εμπειρία και αξιολόγηση
Τι έδειξε η μελέτη για τα μετρήσιμα κριτήρια των 5.641 υποψηφίων - Ερευνητική ανάλυση με πίνακες και διαγράμματα από τον καθηγητή Αγγλικής/Κοινωνικών...
Κρίσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων: Επιστημονικά προσόντα, διοικητική εμπειρία και αξιολόγηση
babiniotis
Ο Γιώργος Μπαμπινιώτης απαντά για την ελληνική γλώσσα και τη χρήση ξένων λέξεων
«Η μεγάλη κατάκτηση είναι το ελληνικό αλφάβητο», ανέφερε, σημειώνοντας πως ο Γαλιλαίος το χαρακτήρισε «τη μεγαλύτερη ανακάλυψη του ανθρώπου».
Ο Γιώργος Μπαμπινιώτης απαντά για την ελληνική γλώσσα και τη χρήση ξένων λέξεων