Λάρισα: Έμειναν χωρίς δασκάλα μαθητές στο 5ο δημοτικό σχολείο – Απείχαν από τα μαθήματά τους
Απείχαν από τα μαθήματά τους χθες οι μαθητές του 5ου δημοτικού σχολείου Λάρισας μετά την απομάκρυνση δασκάλας

Αναστάτωση προκάλεσε σε γονείς και μαθητές του 5ου δημοτικού σχολείου της Λάρισας, η μετακίνηση εκπαιδευτικού και η τοποθέτησή της σε άλλο σχολείο της πόλης.

Η εκπαιδευτικός είχε αναλάβει το τμήμα ΣΤ2 του σχολείου, το οποίο αποτελείται από 18 παιδιά από τα οποία τα 4 αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες.

Σε επιστολή τους στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης η οποία δημοσιεύθηκε στο onlarissa.gr, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών επισήμανε ότι «οι αλλαγές και οι μεταφορές προσωπικού γίνονται τις πρώτες 2-5 μέρες και όχι μετά από δυο μήνες χωρίς καμία ενημέρωση ούτε του σχολείου αλλά και ούτε του δασκάλου, παρά μόνο με τηλεφωνική εντολή μια μέρα πριν».

Στη συνέχεια, ζητούν την παραμονή της δασκάλας στο σχολείο και επισημαίνουν ότι τα παιδιά τους «θα διαμαρτυρηθούν στην τάξη όπου είναι και ο φυσικός τους χώρος, απέχοντας από το μάθημα».

Η επιστολή των γονέων

Σε επιστολή τους για το ζήτημα που έχει ανακύψει προς την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης αλλά και την αρμόδια Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, οι γονείς αναφέρουν:

«Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021 μετά το πέρας του σχολικού ωραρίου ενημερωθήκαμε όλοι οι γονείς του ΣΤ2 του 5ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας , καθώς και τα παιδιά της τάξης, ότι η δασκάλα του τμήματος κα {………….} θα απομακρυνθεί και θα μεταφερθεί σε άλλη σχολική μονάδα.

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε μέλος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και μητέρα του εν λόγω τμήματος  του 5ου Δημοτικού Σχολείου, με την διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης Λάρισας κα Καραγιώργου, πληροφορηθήκαμε ότι εφόσον δεν υπάρχει λειτουργικό κενό στο σχολείο η κα  {………….}  θα πρέπει να μετακινηθεί σε άλλη σχολική μονάδα.

Κάτι τέτοιο όμως δεν ευσταθεί καθώς έχει αναλάβει καθήκοντα αναπληρωτή Διευθυντή ο δάσκαλος κ. {………….} από το υπάρχον προσωπικό .Επιπλέον η κα Καραγιώργου μας ενημέρωσε ότι εάν υπάρξει αίτημα αναρρωτικής άδειας από το 5ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας , θα σταλλει άλλος δάσκαλος εκτός της κα. {………….}.

Πληροφορηθήκαμε ότι το τμήμα θα το αναλάβει ο κ. {………….}, ο οποίος είναι εξαίρετος εκπαιδευτικός , με πολυετή εμπειρία και πολύ αγαπητός από όλους στο σχολείο μας. Όμως μετά από ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει θεωρήθηκε σωστό και παιδαγωγικά ορθό από τον Διευθυντή του σχολείου η κα  {………….} να αναλάβει την τάξη ΣΤ2 και φέτος , αφού υπήρχε συνέχεια από την προηγούμενη χρόνια και ο κ. {………….} ( μετά από παράκληση του) να αναλάβει το ολοήμερο του σχολείου χωρίς να διαταραχτεί η ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της παιδαγωγικής συνέχειας στα παιδιά του ΣΤ2 αλλά και συνολικά του σχολείου. Οι αλλαγές και οι μεταφορές προσωπικού γίνονται τις πρώτες 2-5 μέρες και όχι μετά από δυο μήνες χωρίς καμία ενημέρωση ούτε του σχολείου αλλά και ούτε του δασκάλου, παρά μόνο με τηλεφωνική εντολή μια μέρα πριν .

Το ΣΤ2 αποτελείται από 18 παιδιά από τα οποία τα 4 αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες (με βεβαιώσεις από το ΚΕΣΥ) και τα 6 τελευταία χρόνια το συγκεκριμένο τμήμα έχει αλλάξει 4 δασκάλους, με την απομάκρυνση της κα  {………….} 5 ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ. Και αν ζητήσει αναρρωτική άδεια ο κ. {………….} οι δάσκαλοι που θα περάσουν από το τμήμα θα γίνουν 6 με 3 αλλαγές μέσα στην ίδια σχολική χρόνια ,αν όχι και παρά πάνω!!!!!!!! Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας είχε ενημερωθεί από τις αρχές Σεπτέμβρη ότι η κα  {………….} έχει αναλάβει τάξη και ότι είναι Υπεύθυνη COVID19 του σχολείου καθώς έχει αποσταλεί το πρόγραμμα του σχολείου. Δεν δικαιολογείται η εκ των υστέρων απομάκρυνση της στα τέλη του Οκτώβρη.

Ζητάμε και απαιτούμε την παραμονή της κα  {………….} στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας αφού όπως προκύπτει υπάρχει και λειτουργικό κενό αλλά και ο κ. {………….} όπως ενημέρωσε τη Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Λάρισας δεν μπορεί να αναλάβει τάξη λόγω προβλημάτων υγείας.

Η δασκάλα υπάρχει στο σχολείο και προσπαθεί όλα αυτά τα τελευταία 3-4 χρόνια ενεργά να πράξει τα μέγιστα. Δεν καταλαβαίνουμε ποιος είναι πραγματικά ο λόγος αυτής της απόφασης. Άλλωστε το παιδαγωγικά ορθό είναι το πρώτο που ενδιαφέρει όλους μας και πρώτα από όλα  την υπηρεσία σας, πράγμα που πιστεύουμε ότι θα το διευθετήσετε άμεσα. Σας ενημερώνουμε ότι μετά από απαίτηση των παιδιών μας, τα ίδια θα διαμαρτυρηθούν στην τάξη όπου είναι και ο φυσικός τους χώρος, απέχοντας από το μάθημα».

Την παραπάνω επιστολή συνυπογράφουν οι Γονείς του ΣΤ2 του 5ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα 5 ιδιωτικά σχολεία που εξαγοράστηκαν από funds και τα 2 που επίκειται

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Έρωτας στην Αρχαία Ελλάδα
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
Η ιστορία των αρχαίων Αθηναίων λειτουργεί ως υπενθύμιση για τη σημασία μιας αυστηρής, αλλά και δίκαιης, προσέγγισης στην προστασία των ευάλωτων...
Αρχαία Ελλάδα: Πώς αντιμετωπιζόταν το έγκλημα σεξουαλικής κακοποίησης ανηλίκων
παιδάκια
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα
Η κρούστα από κανέλα και καρύδια προσθέτει μια αρωματική πινελιά, ενώ η σάλτσα με σύκα συμπληρώνει τέλεια το πιάτο. Ιδανική επιλογή για γιορτινά...
Γρήγορη και λαχταριστή συνταγή για χοιρινά παϊδάκια με κρούστα από καρύδια και σύκα