sakorafa
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ | ΙΝΤΙΜΕ
Ερώτηση στην Υπουργό Παιδείας για μάθημα λατινικών και παλαιούς απόφοιτους, κατέθεσε η Σ. Σακοράφα

Η βουλευτής Νοτίου Τομέα Αθηνών Σοφία Σακοράφα κατέθεσε στις 17 Σεπτεμβρίου, ερώτηση  προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Νίκη Κεραμέως. Η ερώτηση με θέμα την «Αναγκαία αντιμετώπιση της αδικίας στη συμμετοχή παλαιών αποφοίτων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις του 2022», αφορά την εξέταση παλαιών υποψηφίων στο μάθημα των Λατινικών, παρόλο που δεν το έχουν διδαχθεί.

Αναλυτικότερα, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, οι υποψήφιοι της θεωρητικής κατεύθυνσης απόφοιτοι του σχολικού έτους 2020-21, που θα συμμετάσχουν και πάλι στις Πανελλήνιες εξετάσεις του έτους 2022, θα εξετασθούν, μαζί με τους τελειόφοιτους στο μάθημα των Λατινικών, αντί της κοινωνιολογίας, δηλαδή σε μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο.

Στο κείμενο, ερωτάται η υπουργός Νίκη Κεραμέως αν «υπάρχει η κυβερνητική πρόθεση για την αναγκαία άμεση και επείγουσα ρύθμιση του προβλήματος, με την απόδοση της δυνατότητας στους παλαιούς αποφοίτους να εξεταστούν στην ύλη και στα μαθήματα που είχαν πράγματι διδαχθεί στο σχολείο τους, όπως αντικειμενικά επιβάλλεται και όπως άλλωστε συνέβαινε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν»;

Aναλυτικά:

Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, οι Υποψήφιοι της Θεωρητικής κατεύθυνσης απόφοιτοι του σχολικού έτους 2020-21, που θα συμμετάσχουν και πάλι στις Πανελλήνιες εξετάσεις του έτους 2022, θα εξετασθούν, μαζί με τους τελειόφοιτους στο μάθημα των Λατινικών (αντί της κοινωνιολογίας), δηλ. σε μάθημα που δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο.

 Πρόκειται για πραγματική αδικία, αφού οι συγκεκριμένοι μαθητές καλούνται να εξετασθούν σε ένα άγνωστο για αυτούς  μάθημα, μια νέα Γλώσσα, ένα απαιτητικό αντικείμενο, με ύλη δυο διδακτικών ετών, που χρειάζεται συστηματική διδασκαλία και το οποίο δεν έχουν διδαχθεί ποτέ στο σχολείο, ενώ οι συνυποψήφιοί τους το διδάσκονται ήδη από πέρυσι.

 Έτσι θα υποχρεωθούν οι οικογένειές τους, εάν βεβαίως έχουν τη δυνατότητα, να υποστούν μεγάλο οικονομικό κόστος για φροντιστηριακά μαθήματα, πολλών διδακτικών ωρών (σε ένα κράτος με δήθεν δωρεάν παιδεία).
Επειδή αν και ήδη βρισκόμαστε στην αρχή του σχολικού έτους δεν έχει υπάρξει η αναγκαία ρύθμιση για το πρόβλημα αυτό, που αφορά σε χιλιάδες εξεταζόμενους και τις οικογένειές τους.

Επειδή το υπουργείο θα έπρεπε ήδη να έχει προβλέψει ότι, τουλάχιστον για το έτος 2022, αλλά και για τα δύο επόμενα, θα υπάρχει η αναγκαία δυνατότητα παράλληλης κατά περίπτωση εξέτασης, με παλαιό και νέο σύστημα, όπως άλλωστε ίσχυε και στο παρελθόν όταν άλλαζε κάποιο γνωστικό αντικείμενο (δηλ. οι μαθητές, για τις επόμενες δύο χρονιές, εξετάζονταν στο μάθημα που διδάχθηκαν στο σχολείο τους).

 Επειδή, μάλιστα, στην προκειμένη περίπτωση, δημιουργείται πρόσθετη αδικία σε βάρος μαθητών που ήδη έχουν ταλαιπωρηθεί υπέρμετρα στην εκπαιδευτική διαδικασία επί δύο σχολικά έτη, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών της πανδημίας.

Ερωτάται η κ. Υπουργός 

Υπάρχει η κυβερνητική πρόθεση για την αναγκαία άμεση και επείγουσα ρύθμιση του προβλήματος, με την απόδοση της δυνατότητας στους παλαιούς αποφοίτους να εξεταστούν στην ύλη και στα μαθήματα που είχαν πράγματι διδαχθεί στο σχολείο τους, όπως αντικειμενικά επιβάλλεται και όπως άλλωστε συνέβαινε ανάλογες περιπτώσεις στο παρελθόν ;
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σοκ με ψωμί του τοστ: Βρέθηκε επικίνδυνο βακτήριο – Ανάκληση σε χιλιάδες συσκευασίες!

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χανια
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Πειθαρχικά σε δασκάλους εν μέσω καλοκαιριού – Αντίδραση από τον ΣΕΠΕ Χανίων
Πειθαρχικά σε νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς εν μέσω καλοκαιριού - Διαμαρτυρία κατά της αξιολόγησης στα Χανιά
Το μέλος του Ε.Σ. του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., ο Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Τσεκούρας, ο Πρόεδρος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Αθανάσιος Τσακρής, το μέλος του Ε.Σ., η Καθηγήτρια κ. Γεωργία Ανδρέου και το μέλος του Ε.Σ., ο Καθηγητής κ. Νικόλαος Βάινος. Σχετικά με το ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας & Καινοτομίας δημιουργήθηκε (Ν. 4429/2016) από τη ζωτική ανάγκη υποστήριξης των Ελλήνων και Ελληνίδων Επιστημόνων. Αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, εποπτευόμενο από το Υπουργείο Ανάπτυξης. Σκοπός του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. είναι
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
Το Επιστημονικό Συμβούλιο του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ., προσβλέπει σε μια ουσιαστική και εποικοδομητική συνεργασία, με στόχο τη στήριξη της ελληνικής...
Εκλογή Προέδρου και Αντιπροέδρου του Επιστημονικού Συμβουλίου του ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.
παδα
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας
Η Ελλάδα αποκτά το πρώτο JBI Affiliated Group μέσω του ΠΑΔΑ
Το ΠΑΔΑ ιδρύει το πρώτο κέντρο τεκμηριωμένης πρακτικής JBI στην Ελλάδα - Σημαντική διάκριση στον τομέα της υγείας