Αξιολόγηση: Ποια σχολεία συμμετέχουν στην απεργία-αποχή στην Θεσσαλονίκη
Σε ποια σχολεία στη Θεσσαλονίκη οι εκπαιδευτικοί τάχθηκαν με την απεργία-αποχή κατά της αξιολόγησης

Τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία «που ανταποκρίνονται μαζικά στο συλλογικό κάλεσμα της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ και συμμετέχουν συντριπτικά στη μεγάλη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση, υπερασπίζοντας το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά δικαιώματα και την αξιοπρέπειά μας» χαιρετίζει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Σε σχετική ανακοίνωση, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι συμμετοχή του κλάδου είναι μεγάλη: «ενδεικτικά, όπως ενημερωθήκαμε από τους συναδέλφους, αναφέρουμε τα σχολεία που μαζικά υπέγραψαν τη συλλογική δήλωση της ΟΛΜΕ για την απεργία αποχή και αποτελούν την πλειοψηφία στους συλλόγους τους και άρα καμία συνεδρίαση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί».

Παρακάτω ακολουθούν τα σχολεία όπου οι εκπαιδευτικοί τάχθηκαν με την απεργία-αποχή και υπέγραψαν τη δήλωση της ΟΛΜΕ:

1ο Γυμνάσιο Ευόσμου

2ο Γυμνάσιο Ευόσμου

3ο Γυμνάσιο Ευόσμου

4ο Γυμνάσιο Ευόσμου

5ο Γυμνάσιο Ευόσμου

Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου

2ο ΓΕΛ Ευόσμου

2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου

Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου

4ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης

5ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης

2ο ΓΕΛ Σταυρούπολης

4ο ΓΕΛ Σταυρούπολης

2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

2ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων

1ο ΓΕΛ Μενεμένης

1ο Γυμνάσιο Κορδελιού

2ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου

ΓΕΛ Καλλιθέας

Γυμνάσιο  Ασσήρου,

Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις 5ο Ωραιοκάστρου (Μελισσοχώρι)

2ο Γυμνάσιο Εχεδώρου (Διαβατά).

Στην ανακοίνωση της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης αναφέρονται τα εξής:

Αποτελεί ελπιδοφόρα εξέλιξη η μεγάλη συμμετοχή των συναδέλφων και πιστεύουμε  ότι  τις επόμενες μέρες το σύνολο των σχολικών μας μονάδων θα τοποθετηθεί με την πλευρά του εκπαιδευτικού κινήματος και της απεργίας- αποχής κόντρα στην κ. Κεραμέως και τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της Κυβέρνησης.

Καλούμε τους συναδέλφους να μη συναινέσουν σε αυθαίρετες και αντιδημοκρατικές πρακτικές της κ. Κεραμέως που επιχειρεί να εμπλέξει τους συλλόγους διδασκόντων με έντεχνο τρόπο ώστε να παραβιάσουν τις περσινές τους αποφάσεις και να κάνουν απολογισμό αξιολόγησης της σχολικής μονάδας για την περσινή χρονιά. «Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης», την ονομάζει. Ζητάει η κ. Κεραμέως μέσω της Υπουργικής Απόφασης (άρθρο 11) «οι σχολικές μονάδες» να συντάξουν συνοπτικό απολογισμό, ο οποίος θα βασίζεται, όπως ζητάει «στην αποτίμηση των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσας) και  τεκμηρίωσή τους».

Η Υπουργός γνωρίζει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να υπάρξει απολογισμός σε κάτι που οι σύλλογοι διδασκόντων, όχι μόνο δεν το αποφάσισαν, αλλά το απέρριψαν και δεν το υλοποίησαν. Διευθυντές συγκαλούν συλλόγους για να πάρουν αποφάσεις, ενώ η Υπουργική Απόφαση (άρθρο 11) δεν τους υποχρεώνει να ακολουθήσουν αυτή τη διαδικασία. Να μην επιτρέψουμε τον εκφυλισμό των διαδικασιών στη λειτουργία των συλλόγων και τις αντιδημοκρατικές πρακτικές. Να υπογράψουμε όλοι τη συλλογική δήλωση της απεργίας αποχής για να μην πραγματοποιηθεί καμία συνεδρίαση. Επισημαίνουμε ότι οι διευθυντές είναι υποχρεωμένοι να παραλαμβάνουν και να πρωτοκολλούν τις ομαδικές αιτήσεις και να μη δημιουργούν προβλήματα στους συναδέλφους.

Καλούμε τους Δ/ντές να συνταχθούν με τις αποφάσεις του κλάδου. Να υπογράψουν τη δήλωση της ΟΛΜΕ, όπως και η Ομοσπονδία τους καλεί και όλοι μαζί να στείλουμε ένα καθολικό μήνυμα του κλάδου κατά της αξιολόγησης. Να καταγράψουμε μεγάλη νίκη στον πρώτο γύρο της αναμέτρησης, ώστε να μη συγκροτηθούν ομάδες δράσης ούτε μετά τις 10 Οκτωβρίου, όπως ορίζει η Υπουργική Απόφαση. Να αρνηθούν το ρόλο της χρησιμοποίησής τους από το Υπουργείο στη μετατροπή  του δημόσιου σχολείου σε επιχείρηση και την ριζική ανατροπή των εργασιακών δικαιωμάτων μας. Η κ. Κεραμέως να έχει το πρόβλημα μπροστά στην μεγάλη συμπαράταξη του κλάδου αν θα συνεχίσει να προωθεί τα αντιεκπαιδευτικά της σχέδια και την αυταρχική αντιμετώπισή του.

Καλούμε και τους συναδέλφους των υπόλοιπων σχολείων να  υπογράψουν άμεσα  και συλλογικά τη  δήλωση  της  ΟΛΜΕ  για συμμετοχή στην απεργία – αποχή. Όταν υπογράψει η πλειοψηφία των συναδέλφων, ούτε ο Σύλλογος για τον απολογισμό πραγματοποιείται, ούτε ο σύλλογος για προγραμματισμό γιατί δεν υπάρχει απαρτία.

Η Ε΄ ΕΛΜΕ  θα πάρει όσες επιπλέον αγωνιστικές και ενημερωτικές πρωτοβουλίες χρειαστούν, για να θωρακίσουμε τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και να συνεχίσουμε τον αγώνα μέχρι τη νίκη.

ΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ.

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»