Αξιολόγηση: Πίσω από τις λέξεις...
«(Αυτό)αξιολόγηση»: Πίσω απ’ την αθώα λέξη κρύβεται το χυδαίο, θατσερικής έμπνευσης, πρότζεκτ της κατηγοριοποίησης, της συρρίκνωσης, της εξαφάνισης εν τέλει όσων σχολικών μονάδων

Βλέπεις, έχουν κι αυτή την ιδιότητα κάποιες φορές οι λέξεις. Άλλοτε να μη μαρτυρούν εξαρχής ό,τι σημαίνουν κι άλλοτε πάλι να προσφέρουν απλόχερα στον καθένα, με την ελευθερία που τις διέπει, τη δυνατότητα να στοιχίζει και να κρύβει πίσω τους ό,τι αυτός αντιλαμβάνεται ως νόημα. Θα έλεγε κανείς πως μιλάω για την ποίηση, όμως όχι, μιλώ για την διαχειριστική, την απολύτως ποταπή και καθόλου άγνωστη στο πανελλήνιο εκδοχή της πολιτικής.

Παίρνεις ας πούμε τη λέξη «(αυτό)αξιολόγηση», με το ειδικό βάρος που κουβαλά και τη λανσάρεις στην κοινωνία ως μια εξόχως ενάρετη διαδικασία εξυγίανσης της αιμορραγούσας παιδείας. Και χαίρεται η κοινωνία, χαίρεται που όλα θα μπουν σε μια σειρά κι οι νοικοκυραίοι πανηγυρίζουν που θα βελτιωθεί η κατάσταση στην παιδεία και τα παιδιά θα μαθαίνουν γράμματα σε σχολεία υπόδειγμα, αφού η κρατική πρόνοια θα τα ενισχύσει και δεν υποψιάζονται διόλου οι δύστυχοι πως πίσω απ’ την αθώα λέξη κρύβεται το χυδαίο, θατσερικής έμπνευσης, πρότζεκτ της κατηγοριοποίησης, της συρρίκνωσης, της εξαφάνισης εν τέλει όσων σχολικών μονάδων, (της λησμονημένης από την κρατική πρόνοια επαρχιακής υπαίθρου κατά κύριο λόγο), δεν καταφέρουν να βρουν «πόρους» (διάβαζε χορηγούς) για να επιβιώσουν.

Δημόσια καλούνται τα σχολειά μας να εκθέσουν τα τραύματά τους, μέσα απ’ την ύποπτη αυτή διαδικασία, σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες και με την συναίνεση των εκπαιδευτικών, που εκβιαστικά και με απειλές τους ζητείται. Όχι για να τους δοθεί βοήθεια, όπως ο καλόπιστος πολίτης θα υπέθετε, αλλά για να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός, για να επισημοποιηθούν οι ελλείψεις, για να ντρέπονται οι φτωχοντυμένοι επαρχιώτες μπροστά στους μοδάτους πρωτευουσιάνους και να μετατραπούν τελικά όλοι σε ταπεινωμένους γραφειοκράτες επαίτες, που θα γυρεύουν χρήματα εδώ κι εκεί, αφού αυτό επιτάσσει η πολιτική των πωλήσεων, των επιχειρήσεων, του αφανισμού των δημόσιων αγαθών…

Κι ύστερα μιλάνε για του έθνους ξανά την τιμή. Οι παντοπωλητές της κάθε σπιθαμής.

*Φιλόλογος Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;