ΜέΡΑ25: Επίκαιρη ερώτηση για τις καθαρίστριες των σχολείων
Η ερώτηση επικεντρώνεται στα σχολεία της Δυτικής Αττικής, όπου ο συνολικός αριθμός ωρών ημερήσιας απασχόλησης παραμένει σταθερά χαμηλός

Επίκαιρη ερώτηση για το ζήτημα των καθαριστών/καθαριστριών των δημόσιων σχολείων κατέθεσε ο βουλευτής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης. 

Η ερώτηση επικεντρώνεται στα σχολεία της Δυτικής Αττικής, όπου ο συνολικός αριθμός ωρών ημερήσιας απασχόλησης παραμένει σταθερά χαμηλός. 

Ο βουλευτής ρωτά τον υπουργό Εσωτερικών, αφού οι προσλήψεις του προσωπικού καθαριότητας είναι στις δικές του αρμοδιότητες, αν:

  1. Δεσμεύεται να αναλάβει πρωτοβουλία για τη χρηματοδότηση προσλήψεων περισσοτέρων εργαζομένων με πλήρη εργασία ή την αύξηση των ωρών εργασίας των ήδη υπαρχόντων μερικής απασχόλησης έτσι ώστε να μπορούν να παραμείνουν καθαρά τα σχολεία και να μη πάει χαμένη άλλη μια σχολική χρονιά;

  2. Δεσμεύεται για έκτακτη χρηματοδότηση έτσι ώστε τα υλικά καθαρισμού και ατομικής υγιεινής να είναι εξασφαλισμένα σε όλα τα σχολεία;

Ολόκληρη η ερώτηση

Θέμα: Ενίσχυση και μονιμοποίηση του προσωπικού καθαριότητας στα Σχολεία της Δυτικής Αθήνας

Τα σχολεία άνοιξαν εντός του 4ου κύματος της πανδημίας και η καθαριότητα και απολύμανση των σχολικών κτιρίων θα έπρεπε να είναι πρώτη προτεραιότητα για να μπορούν να λειτουργήσουν με ασφάλεια. Οι ανάγκες σχολιαστικής καθαριότητας και τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων του ΕΟΔΥ στα σχολεία όλης της χώρας λόγω της νόσου covid-19 είναι ιδιαιτέρως αυξημένες. Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος ο συνολικός αριθμός ωρών ημερήσιας απασχόλησης που δόθηκε ως επιχορήγηση για την καθαριότητα των Σχολείων της Δυτικής Αθήνας από το Υπουργείο Εσωτερικών παραμένει σταθερά χαμηλός.

Συγκεκριμένα για το Δήμο Αιγάλεω σύμφωνα με την Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων για 68 σχολικά κτίρια υπάρχουν 37 καθαρίστριες για 6,5 ώρες (πλήρης απασχόληση, για Σχολεία που λειτουργούν 8 ώρες!) και 17 καθαρίστριες για 3 ώρες (μερική απασχόληση). Ήδη διαπιστώνονται ολοήμερα Νηπιαγωγεία που καλύπτονται από 1 καθαρίστρια με 3 ώρες απασχόλησης! Είναι προφανές ότι δεν είναι δυνατό να γίνει καθαρισμός και απολύμανση όλων των σχολικών χώρων (αίθουσες διδασκαλίας, εργαστήρια, τουαλέτες, κοινόχρηστοι χώροι) σε κάθε διάλειμμα και πριν από το επόμενο μάθημα αλλά και μετά το τέλος της καθημερινής λειτουργίας τους, όπως επιβάλλουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ. 

Δεδομένων των νέων πρωτοκόλλων διακοπής της δια ζώσης λειτουργίας τμημάτων/μονάδων και του μεγαλύτερου ρυθμού μετάδοσης λόγω της μετάλλαξης Δ, σύμφωνα με τους ειδικούς,
 

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  1. Δεσμεύεται να αναλάβει πρωτοβουλία για τη χρηματοδότηση προσλήψεων περισσοτέρων εργαζομένων με πλήρη εργασία ή την αύξηση των ωρών εργασίας των ήδη υπαρχόντων μερικής απασχόλησης έτσι ώστε να μπορούν να παραμείνουν καθαρά τα σχολεία και να μη πάει χαμένη άλλη μια σχολική χρονιά;

  2. Δεσμεύεται για έκτακτη χρηματοδότηση έτσι ώστε τα υλικά καθαρισμού και ατομικής υγιεινής να είναι εξασφαλισμένα σε όλα τα σχολεία;

Ο ερωτών Βουλευτής

Κρίτων Αρσένης
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»