Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Σοβαρά προβλήματα έχουν ανακύψει στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών μονίμων και αναπληρωτών καθώς οι "οδηγίες" του υπουργείου Παιδείας όχι μόνο μπέρδευαν τα πράγματα αλλά ουσιαστικά ανέτρεπαν δεδομένα χρόνων στους όρους και τις προϋποθέσεις της σειράς των τοποθετήσεων στα σχολεία.

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς το αλαλούμ με τα κενά, τις προσλήψεις και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών σε όλη την Ελλάδα. Διαδικασίες εν κρυπτώ, παραβίαση της σειράς προτεραιότητας, ρουσφέτια και δε συμμαζεύεται. 

Το ΥΠΑΙΘ, ως γνωστόν, κάλεσε τα νόθα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ μέσα στο καλοκαίρι με κλειστά σχολεία, δίχως να έχουν συνεδριάσει οι Σύλλογοι Διδασκόντων και χωρίς να αποτυπώνεται η πραγματική κατάσταση στα σχολεία, να συνεδριάσουν και να πραγματοποιήσουν τις υπηρεσιακές μεταβολές καταστρατηγώντας ακόμα και τα όσα ίσχυαν ως τώρα στις τοποθετήσεις.

Την ίδια στιγμή, δεν γνωστοποιούνται ΟΛΑ τα κενά, δεν τηρείται η διαφάνεια και εξατομικεύεται η σχέση εκπαιδευτικού-Διοίκησης ( πχ ενημέρωση για προσλήψεις μέσω sms!), ενώ  υπονομεύονται θεμελιώδεις συλλογικές και δημοκρατικές κατακτήσεις, με δεδομένο το αυταρχικό μέτρο του…διορισμού μελών του ΠΥΣΔΕ, αλλά και την περιστολή των συνδικαλιστικών και δημοκρατικών ελευθεριών και την ποινικοποίηση της συλλογικής πάλης.

Τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι φορείς σε ανακοίνωσή τους σημειώνουν:

Οι 11.700 διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών -που αποτελούν κατάκτηση της αδιάλειπτης πάλης του εκπαιδευτικού κινήματος-  δεν καλύπτουν  παρά μόνο ελάχιστες  ανάγκες της εκπαίδευσης, με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια οι προσλήψεις των αναπληρωτών φτάνουν τις 45.000(!). Με αυτήν την έννοια, η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με σωρεία κενών, έτσι ώστε τα σχολεία να υπολειτουργούν, ενώ οι προσλήψεις των  Αναπληρωτών στην Α φάση  είναι ελάχιστες.

Καταδικάζουμε την πολιτική της αδιαφάνειας στις τοποθετήσεις και  τις αποσπάσεις,  της  συγκάλυψης των κενών, με το αντιδραστικό μέτρο της «προτεραιοποίησης», την εγκατάλειψη της παράλληλης στήριξης και το ακόμη μεγαλύτερο χτύπημα της Ειδικής Αγωγής.

daskaloi_151.jpg

 ΥΠΟΜΝΗΜΑ του  Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων (ΕΝ.ΕΚ.Ε.Μ.) προς το ΥΠΑΙΘ με θέμα την Επανάληψη της διαδικασίας τοποθέτησης των αναπληρωτών ΠΕ08 στην Α/βάθμια Εκπαίδευση

Καθώς λάβαμε σωρεία ομαδικών και ατομικών καταγγελιών από εικαστικούς εκπαιδευτικούς ΠΕ08 μέλη της Ένωσής μας από πολλές περιοχές της Ελλάδας, αναφέρουμε ενδεικτικά μία εξ αυτών.

Για τη Διεύθυνση Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου Κρήτης, σας γνωστοποιούμε πιο συγκεκριμένα ότι: Πριν λίγες μέρες, οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ08 του νομού Ηρακλείου που κλήθηκαν να καταθέσουν δήλωση - προτίμηση σχολείων μέσα από τα διαθέσιμα πακέτα (αναρτημένα στον ΟΠΣΥΔ) εντοπίστηκαν μια σειρά σφαλμάτων, τα οποία και σας επισημαίνουμε. Συγκεκριμένα:

1) Με εντολή του Υπουργείου πανελλαδικά που ήταν να αναρτηθούν παντού τόσα κενά όσες και οι προσλήψεις των αναπληρωτών Α φάσης, δεν ήταν αναρτημένα στη ψηφιακή πλατφόρμα όλα τα πραγματικά κενά στο νομό.

2) Υπήρχαν διπλότυπες εγγραφές στα Δημοτικά Σχολεία, τοποθέτηση δύο εικαστικών αντί του ενός στο ίδιο σχολείο και με συνέπεια την αναγκαστική μετακίνηση του ενός σε μονάδα που δεν έχει επιλέξει ο ίδιος κατά τη διαδικασία τοποθέτησης, όπως το 1ο Αλικαρνασσού και του Αγ. Θωμά, το 41ο Δημοτικό Ηρακλείου και το 2ο Δημοτικό Αρχανών.

3) Σε πακέτα επιλογών της γενικής εκπαίδευσης είχε δηλωθεί σχολική μονάδα ειδικής εκπαίδευσης.

4) Στη λίστα των σχολείων του ΟΠΣΥΔ δεν αναγραφόταν η κατανομή των ωρών στο πρωινό και στο ολοήμερο πρόγραμμα. Λόγω της ελλιπούς ανάρτησης, της απόκρυψης και της λανθασμένης καταγραφής των κενών δημιουργείται ζήτημα διαφάνειας καθώς καταστρατηγείται το δικαίωμα της ορθής επιλογής και της σειράς προτεραιότητας.

Οι εκ των υστέρων «μπαλωματικού» χαρακτήρα προφορικές και ατομικές αναθέσεις σε όμορα σχολεία, από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, μας βρίσκουν αντίθετους.

Ως εκ τούτου ζητάμε:

• την ορθή ανακοινοποίηση των πραγματικών κενών.

• την επανάληψη της διαδικασίας τοποθέτησης των αναπληρωτών.

• τη δήλωση όλων των λειτουργικών κενών σε όλες τις διευθύνσεις και όχι μόνο του αριθμού που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη φάση διορισμού.

• Αναγραφή των διαθέσιμων ωρών στο πρωινό και στο ολοήμερο πρόγραμμα των προτεινόμενων σχολείων.

Για το Δ.Σ. της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2022: Αυτός είναι ο νέος τρόπος εξέτασης

ΑΣΕΠ: Βγαίνει η μεγάλη προκήρυξη για 1.477 προσλήψεις σε δήμους - Ποιες προκηρύξεις άνοιξαν αυτές τις μέρες

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

kinitpoiisi sxoleio nea filadelfeia
Συγχωνεύσεις: Αντιδράσεις για τη συγχώνευση μεγάλων σχολείων στην Πάτρα
Εκπαιδευτικοί Πάτρας: "Συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων είναι ένα ακόμα κομμάτι στο παζλ των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. Τις πολιτικές αυτές...
Συγχωνεύσεις: Αντιδράσεις για τη συγχώνευση μεγάλων σχολείων στην Πάτρα