Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Κινητοποιήσεις στη Θεσσαλονίκη
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
Οι εκπαιδευτικοί της Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλουν πως η η Διοίκηση και το ΠΥΣΔΕ καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα των μονίμων εκπαιδευτικών και των αναπληρωτών

Σε νέες παραστάσεις διαμαρτυρίας προχωρούν οι εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη με αίτημα όχι μόνο να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία αλλά να υπάρξει διαφάνεια και ισότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας σήμερα, Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου στις 2μμ στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσ/νίκης και αύριο, Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου στις 2.30μμ στην Περιφερειακή Διεύθυνση.

Σύμφωνα με όσα καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί, παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ με διορισμένα όλα του τα μέλη,  συνεχίζουν τις τοποθετήσεις  εν κρυπτώ, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας. Καμία ξεκάθαρη απάντηση δεν έδωσε η διευθύντρια Β/θμιας εκπαίδευσης στους εκπαιδευτικούς, κυρίως νεοδιόριστους και αναπληρωτές, που απαιτούσαν απαντήσεις κατά την παράσταση διαμαρτυρίας που οργάνωσαν οι Ε΄ και Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης  στη διεύθυνση Δυτικής Θεσ/νίκης  την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου.

Μάλιστα, οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν πως η διοίκηση και το νόθο ΠΥΣΔΕ, σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική  κυβερνητική  πολιτική, εξυπηρετούν την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου. Στόχος τους, όπως λένε, είναι να πειστεί η κοινωνία πως στις 13 Σεπτεμβρίου όλα θα είναι έτοιμα στα σχολεία και βαίνουν καλώς, και ας υπάρχουν μια σειρά προβλήματα (ολοκλήρωση εγγραφών, μετεγγραφών, έγκριση «ολιγομελών», επιλογή β΄ ξένης γλώσσας, μείωση μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με ειδικά προβλήματα, κ.ά.). Κι ας παραμένουν εκατοντάδες κενά ακάλυπτα. 145 είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική Παιδεία (πέρσι 356) και 70 στην Ειδική Αγωγή (22 στα τμήματα ένταξης και 48 στην παράλληλη στήριξη, ενώ πέρσι αντίστοιχα ήταν 58 και 88). 113 είναι οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι, ενώ 233 συνταξιοδοτήθηκαν (98 πέρσι).

Από τα κενά που έδωσε η διεύθυνση 165 παραμένουν, ενώ είναι πολύ περισσότερα μετά την έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών. Υπενθυμίζουμε ότι πέρσι κόπηκαν δεκάδες τμήματα ένταξης (εγκρίθηκαν από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ 124 από τα 182), δεν καλύφθηκαν όλες οι ώρες  στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη, ενώ φέτος υπάρχει οδηγία από το Υπουργείο  να μην υπάρχουν πάνω από δύο στην παράλληλη.

Οι εκπαιδευτικοί σημειώνουν πως η κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή με τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών δεν είναι παρά μια πρόγευση παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων και τι θα ακολουθήσει, πήραμε από τις προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αποσπασμένων, τις τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά σχολεία, από τον προσδιορισμό των κενών και των υπεράριθμων. Στο όνομα της κανονικότητας απαξιώνουν τους εκπαιδευτικούς και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν όλα τα κενά πριν δηλώσουν την προτίμησή τους, παραβιάζουν κάθε αρχή διαφάνειας, ισοτιμίας και αντικειμενικότητας για να διαμορφώνουν κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις»  και  πελατειακές σχέσεις. 

Πιο συγκεκριμένα:

Διοίκηση και «ΠΥΣΔΕ» αρνήθηκαν διαφανείς διαδικασίες στον καθορισμό των υπεραρίθμων. Αυθαίρετα καθόρισαν τους υπεράριθμους χωρίς να ρωτηθούν τα σχολεία και οι συνάδελφοι  και έκαναν τις τοποθετήσεις με κλειστά σχολεία.  Προσδιόρισαν τα κενά στις ειδικότητες γενικής παιδείας χωρίς να αποδεχθούν ούτε μια από τις προτάσεις του κλάδου: υπολογισμός κενών με λιγότερους μαθητές –15 μαθητές λόγω πανδημίας κορονοϊού,, κάλυψη των ολιγομελών, υπολογισμός της β΄ Ξένης γλώσσας με βάση τις επιλογές των μαθητών, χωρισμός τμημάτων που φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, κ.ά.

Οι προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων (113 συνάδελφοι) και αποσπασμένων (151 συνάδελφοι) έγιναν στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αιτήσεις προτίμησης σχολείων. Οι διαβεβαιώσεις ότι θα τοποθετηθούν στα ίδια σχολεία που ήταν πέρσι δεν ίσχυσε για την πλειοψηφία των συναδέλφων. Εντελώς στο σκοτάδι έγιναν  οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών  καθώς  το Υπουργείο  τους κάλεσε να  υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης  ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ και στον κάθε έναν ξεχωριστά ανακοίνωσε τόσα κενά όσες και οι προσλήψεις αναπληρωτών στην κάθε ειδικότητα, αυτά που είχαν επιλέξει οι διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Το κόψιμο των κενών συνεχίζεται και στην ειδική αγωγή. Τα κενά που προσδιόρισαν για αποσπάσεις στα Τμήματα Ένταξης είναι 41 (21 ΠΕ02, 10 ΠΕ03, 10 ΠΕ04), ενώ πέρσι για την αντίστοιχη διαδικασία τα κενά είχαν προσδιοριστεί σε 107 (50 ΠΕ02, 35 ΠΕ03, 24 ΠΕ04), από τα οποία 42 προοριζόταν για τους νεοδιόριστους (20 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 7 ΠΕ04). Μειώνουν κατά 1/3 τα κενά σε σχέση με πέρσι.

Ανήγγειλαν (30/8) νέες τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά προσδιορίζοντας νέα κενά (1 ΠΕ02 και 1 ΠΕ03), χωρίς αιτιολόγηση, τα οποία δεν είχαν συμπεριληφθεί στην αρχική πρόσκληση αιτήσεων (20/8), ενώ παραμένουν κενά.

Δεν δημοσιοποίησαν όσα κενά είναι κάτω από 12 ώρες, καθώς και τα σχολεία όπου υπάρχουν πλεονάσματα και οι συνάδελφοι αυτών των σχολείων θα διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου για να μπορεί να γίνει στοιχειώδης έλεγχος για τις τοποθετήσεις συναδέλφων που κάθε χρόνο ξεπερνάνε τις 500.

Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν και τονίζουν: Απαιτούμε – διεκδικούμε

  • Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά για κάθε κατηγορία (σε διάθεση, νεοδιόριστοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές) για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
  • Να θεωρηθούν προσωρινές οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών, όπως και των μονίμων και τα κενά που τους δόθηκαν με προτεραιοποίηση να συμπεριληφθούν στο σύνολο των κενών και να προορίζονται για όλες τις κατηγορίες των τοποθετήσεων.
  • Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε φάσεις και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
  • Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών.
  • Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων.
  • Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) με βάση τα σύνολο των αιτημάτων που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο.

Δεν θα επιτρέψουμε να θυσιαστούν τα εργασιακά μας δικαιώματα στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου

Εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές να μην ανεχθούμε να θυσιαστούν τα εργασιακά μας δικαιώματα στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής λαίλαπας του υπουργείου. Να απαιτήσουμε με τα σωματεία μας διαφανείς και αντικειμενικές τοποθετήσεις με όλα τα κενά δημόσια και με βάση τις αιτήσεις προτίμησης και τα μόρια του καθενός.. Όλα δημόσια! Όλα με μόρια! Όλα αιτιολογημένα! Παντού δικαιοκρισία!  Όλα τα κενά σε κάθε κατηγορία τοποθέτησης των μονίμων και με όλα τα κενά στους αναπληρωτές.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Υπουργείο Παιδείας: Φυλάκιση σε γονείς αρνητές που δεν στέλνουν τα παιδιά στο σχολείο

Προσλήψεις στο Ίδρυμα Ωνάση - Στείλτε το βιογραφικό σας εδώ

Μητέρα επιτέθηκε βάναυσα σε εκπαιδευτικό μέσα σε σχολείο

Ο καθηγητής του ΕΠΑΛ που χειροδίκησε σε μαθήτρια και η έκπληκτη κοινή γνώμη

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

covid-maska
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε
Παρότι πολλοί φοβούνται ότι με την εμφάνιση του όμικρον μπορεί να αρχίζει η πανδημία από την αρχή, αυτό είναι μάλλον αβάσιμο
Κορονοϊός - Μετάλλαξη Όμικρον: Οι δύο επικρατέστερες θεωρίες για το πώς προέκυψε