Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Αλαλούμ και στον Πειραιά με τους αναπληρωτές - Πλαστή εικόνα τα κενά που δόθηκαν - Παράσταση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6/9

Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς το αλαλούμ με τα κενά και τις προσλήψεις των αναπληρωτών σε όλη την Ελλάδα. Διαδικασίες εν κρυπτώ, παραβίαση της σειράς προτεραιότητας, ρουσφέτια και δε συμμαζεύεται. 

Το ΥΠΑΙΘ κάλεσε τα νόθα ΠΥΣΔΕ μέσα στο καλοκαίρι με κλειστά σχολεία, δίχως να έχουν συνεδριάσει οι Σύλλογοι Διδασκόντων και χωρίς να αποτυπώνεται η πραγματική κατάσταση στα σχολεία, να συνεδριάσουν και να πραγματοποιήσουν τις υπηρεσιακές μεταβολές καταστρατηγώντας ακόμα και τα όσα ίσχυαν ως τώρα στις τοποθετήσεις.

Την ίδια ώρα οι 11.700 διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, που πραγματοποιήθηκαν όχι ως χάρη της κυβέρνησης αλλά λόγω του διαρκή αγώνα του εκπαιδευτικού κινήματος με κεντρικό αίτημα τη σταθερή και μόνιμη εργασία, δεν μπορούν να καλύψουν τα πραγματικά κενά που παραμένουν σε δυσθεώρητα ύψη λόγω του καθεστώτος της δεκαετούς αδιοριστίας

Παράλληλα  κατασκευάζουν  μέσω της συρρίκνωσης  των κενών την  «κανονικότητα» των λιγότερων δυνατών  προσλήψεων αναπληρωτών. Αυτή η γενικότερη εικόνα αντανακλάται και στον Πειραιά. Χαρακτηριστική η παρακάτω ανακοίνωση - καταγγελία της ΕΛΜΕ Πειραιά.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά με δύο ανακοινώσεις του (στις 20/8 και στις 26/8) και κινητοποίηση στη ΔΙΔΕ στις 24/8 προειδοποιούσε για την απαράδεκτη κατάσταση που θα διαμορφωθεί από την εφαρμογή της εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ που ζητούσε την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών μέχρι τις 25/8, πριν το άνοιγμα των σχολείων.


Προειδοποιούσε ότι η τοποθέτηση των συναδέλφων αναπληρωτών μέσω ΟΠΣΥΔ, για πρώτη φορά, αποσκοπεί στην απόκρυψη των πραγματικών κενών, στην καταστρατήγηση εργασιακών δικαιωμάτων και βασικά στο δικαίωμα στην τοποθέτηση με βάση τα πραγματικά κενά και ανάλογα τα μόρια του κάθε συναδέλφου.

Λίγες μέρες μετά, τα γεγονότα μάς δικαιώνουν περίτρανα:

-Τα κενά που δόθηκαν σε πολλές περιπτώσεις δεν αντιστοιχούν στην πραγματική εικόνα και στις ανάγκες των σχολείων.


-Η σειρά τοποθέτησης παραβιάστηκε κατάφωρα. Οι αιτήσεις έγιναν όλες μαζί σε μία φάση, (υπεράριθμοι, διάθεση ΠΥΣΔΕ, νεοδιόριστοι) και όχι κάθε κατηγορία χωριστά! Οι συνάδελφοι με απόσπαση δεν έχουν τοποθετηθεί, ενώ έγιναν τοποθετήσεις αναπληρωτών συναδέλφων (από το νόμο προηγούνται οι συνάδελφοι με απόσπαση).


-Στους συναδέλφους αναπληρωτές δόθηκαν τόσα κενά, όσα και ο αριθμός των συναδέλφων που προσλήφθηκαν! Και ας υπήρχαν πιθανά και άλλα! Π. χ. σε συνάδελφο ΠΕ 04.02 που προσλήφθηκε στη Β’ Πειραιά (μοναδικός χημικός στη Β’ Πειραιά), δόθηκε η επιλογή ενός μόνο σχολείου (Λύκειο), εφαρμόζοντας τη διάταξη του τελευταίου νόμου που θέτει προτεραιότητα στην κάλυψη των κενών των ΓΕΛ.

Λες και μπορεί να παίζει κάποιος με το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση, να αποφασίζει ποια παιδιά θα έχουν εκπαιδευτικό από την αρχή της χρονιάς και ποια θα πρέπει να περιμένουν τις Β’, Γ’ φάσεις κλπ! Συνάδελφος φιλόλογος, που δήλωσε 20 σχολεία, τοποθετήθηκε στην Σαλαμίνα (που δεν είχε δηλώσει). Και άλλα πολλά και μάλιστα χωρίς δυνατότητα ένστασης, ελέγχου της διαδικασίας κλπ…


Η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να παρουσιάσει ειδυλλιακή εικόνα και να «πείσει» ότι όλα είναι έτοιμα για να ανοίξουν τα σχολεία, εξαφανίζει τα κενά, καταστρατηγεί εργασιακά δικαιώματα, με θύμα τελικά και τα ίδια τα παιδιά, από το “αλαλούμ” που θα προκύψει!

Ταυτόχρονα δημιουργούνται αδικίες στους συναδέλφους, που κλήθηκαν να δηλώσουν συγκεκριμένα (πετσοκομμένα) κενά σχολείων και θα βρεθούν πιθανόν μακρύτερα από εκεί που θα μπορούσαν να εργαστούν (γεγονός που θα έχει συνέπειες και στην εκπαιδευτική διαδικασία).

Την στιγμή που, ειδικά οι συνάδελφοι αναπληρωτές, βιώνουν για άλλη μια χρονιά τις συνέπειες της ελαστικής εργασίας και ήδη για χρόνια περιδιαβαίνουν τη χώρα με μια βαλίτσα στο χέρι! Είναι ντροπή και αθλιότητα!

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

- Μετά άνοιγμα των σχολείων, να δοθούν από τη ΔΙΔΕ στη δημοσιότητα όλα τα πραγματικά κενά.
- Να δοθεί η δυνατότητα αίτησης βελτίωσης για όσους το επιθυμούν, με βάση τα πραγματικά κενά-να τηρηθεί η σειρά τοποθέτησης, με διαφάνεια και έλεγχο

- Να γίνει τώρα η β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών που να καλύψει όλες τις ανάγκες σε όλα τα σχολεία.
- Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών: δωρεάν μεταφορά από και προς τον τόπο διαμονής και εργασίας, επιδότηση ενοικίου και θέρμανσης, σίτισης

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΝΕΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 6/9 13:30

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, ιδιαίτερα νεοδιόριστους και αναπληρωτές, να έρθουν σε επαφή με την ΕΛΜΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού

Τσανακλίδου: Ένα τηλεσκουπίδι μπήκε λέει με μπράβους σε παράσταση και τη διέκοψε

ΑΣΕΠ - ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Οι Προκηρύξεις για 4.416 νέες προσλήψεις - Που κάνετε αίτηση

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

EKTAKTO
Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού
Τρίτη δόση εμβολίου κατά του κορονοϊού τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού για τους 18 και άνω
Εμβόλιο κορονοϊού: Τρίτη δόση τρεις μήνες μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού
Συμβούλιο της Επικρατείας - ΣΤΕ
ΣτΕ: Συνταγματικό το νέο εργασιακό καθεστώτος εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών
Η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε συνταγματική την αναμόρφωση του εργασιακού καθεστώτος των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, που έγινε με τον νόμο 4713/2020 - Είχε...
ΣτΕ: Συνταγματικό το νέο εργασιακό καθεστώτος εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών
¨κατάργηση¨ του Πανεπιστημιακού ασύλου
Μεθοδεύουν «επιχειρηματικά» Πανεπιστήμια, φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα
Ο σχεδιασμός είναι ένα Πανεπιστήμιο που θα βγάζει μόνο του το ψωμί του από φοιτητές που θα χρεώνονται φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα
Μεθοδεύουν «επιχειρηματικά» Πανεπιστήμια, φοιτητικά δάνεια και δίδακτρα