Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
«Παρά τις κινητοποιήσεις, τα υπομνήματα και τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ, το ΥΠΑΙΘ επιμένει εμμονικά στην κατάργηση των Κοινωνικών Επιστημών, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών» προσθέτει η ΟΛΜΕ

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) με ανακοίνωσή της σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς τονίζει ότι ο ανακοινωμένος αριθμός δεν επαρκεί για το σύνολο των κενών, ενώ στέκεται ιδιαίτερα και στον «αφανισμό», όπως τον χαρακτηρίζει του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημών. 

Αφού συνεχάρη όλους όσοι διορίστηκαν, τονίζοντας φυσικά ότι αυτό είναι απόρροια των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, η ΟΛΜΕ κάνει λόγο για χιλιάδες οργανικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα που δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. «Δεν πρέπει να λησμονούμε επίσης τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που προκύπτουν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Επιβάλλεται λοιπόν, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά να γίνουν νέοι μαζικοί διορισμοί, ώστε να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά» προσθέτει. 

Όσον αφορά την κατανομή μεταξύ των ειδικοτήτων, θεωρεί ότι θα πρέπει να υπάρχει ισοκατανομή ανάλογη με τα οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας. Μάλιστα, εγκαλεί το υπουργείο Παιδείας ότι δεν ανταποκρίθηκε στο σχετικό αίτημα της Ομοσπονδίας για συζήτηση επί του θέματος.

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην επισημάνει την -επί της ουσίας- εξαφάνιση του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημών, αφού σε σύνολο 5.500 διορισμών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μόλις 18 αντιστοιχούν στον εν λόγω κλάδο. Αυτό συνέβη μετά την τεχνητή μείωση των οργανικών κενών των κοινωνικών επιστημόνων με την κατάργηση των μαθημάτων τους από τα ωρολόγια προγράμματα.

«Παρά τις πολλές σχετικές κινητοποιήσεις, τα υπομνήματα και τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στο ωρολόγιο πρόγραμμα, το ΥΠΑΙΘ επιμένει εμμονικά χωρίς την παραμικρή τεκμηρίωση στη θέση του στο θέμα αυτό, χωρίς ποτέ να εξηγήσει τους επιστημονικούς ή παιδαγωγικούς λόγους που οδήγησαν στην κατάργηση των Κοινωνικών Επιστημών, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών. Παρά τα επανειλημμένα αιτήματα της ΟΛΜΕ προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας καμία συνάντηση δεν πραγματοποιήθηκε ώστε να συζητηθεί το θέμα αυτό, καμία διορθωτική ενέργεια δεν έγινε, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και προτάσεις της Ομοσπονδίας μας για το μείζον αυτό ζήτημα» επισημαίνει η Ομοσπονδία, η οποία διαμηνύει:

«Συνεχίζουμε τον αγώνα για μόνιμους μαζικούς διορισμούς σε όλα τα πραγματικά κενά, για αύξηση της χρηματοδότησης της παιδείας, για ένα δημόσιο δωρεάν ποιοτικό σχολείο για όλα τα παιδιά». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;