Κινητοποίηση της ΟΛΜΕ
«Παρά τις κινητοποιήσεις, τα υπομνήματα και τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ, το ΥΠΑΙΘ επιμένει εμμονικά στην κατάργηση των Κοινωνικών Επιστημών, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών» προσθέτει η ΟΛΜΕ

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ) με ανακοίνωσή της σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς τονίζει ότι ο ανακοινωμένος αριθμός δεν επαρκεί για το σύνολο των κενών, ενώ στέκεται ιδιαίτερα και στον «αφανισμό», όπως τον χαρακτηρίζει του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημών. 

Αφού συνεχάρη όλους όσοι διορίστηκαν, τονίζοντας φυσικά ότι αυτό είναι απόρροια των αγώνων του εκπαιδευτικού κινήματος, η ΟΛΜΕ κάνει λόγο για χιλιάδες οργανικά κενά που παραμένουν ακάλυπτα που δυσχεραίνουν την λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. «Δεν πρέπει να λησμονούμε επίσης τα χιλιάδες λειτουργικά κενά που προκύπτουν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους. Επιβάλλεται λοιπόν, την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά να γίνουν νέοι μαζικοί διορισμοί, ώστε να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά» προσθέτει. 

Όσον αφορά την κατανομή μεταξύ των ειδικοτήτων, θεωρεί ότι θα πρέπει να υπάρχει ισοκατανομή ανάλογη με τα οργανικά κενά της κάθε ειδικότητας. Μάλιστα, εγκαλεί το υπουργείο Παιδείας ότι δεν ανταποκρίθηκε στο σχετικό αίτημα της Ομοσπονδίας για συζήτηση επί του θέματος.

Τέλος, δεν θα μπορούσε να μην επισημάνει την -επί της ουσίας- εξαφάνιση του κλάδου των Κοινωνικών Επιστημών, αφού σε σύνολο 5.500 διορισμών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μόλις 18 αντιστοιχούν στον εν λόγω κλάδο. Αυτό συνέβη μετά την τεχνητή μείωση των οργανικών κενών των κοινωνικών επιστημόνων με την κατάργηση των μαθημάτων τους από τα ωρολόγια προγράμματα.

«Παρά τις πολλές σχετικές κινητοποιήσεις, τα υπομνήματα και τις προτάσεις που κατέθεσε η ΟΛΜΕ στο ωρολόγιο πρόγραμμα, το ΥΠΑΙΘ επιμένει εμμονικά χωρίς την παραμικρή τεκμηρίωση στη θέση του στο θέμα αυτό, χωρίς ποτέ να εξηγήσει τους επιστημονικούς ή παιδαγωγικούς λόγους που οδήγησαν στην κατάργηση των Κοινωνικών Επιστημών, σε βάρος της μόρφωσης των μαθητών. Παρά τα επανειλημμένα αιτήματα της ΟΛΜΕ προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας καμία συνάντηση δεν πραγματοποιήθηκε ώστε να συζητηθεί το θέμα αυτό, καμία διορθωτική ενέργεια δεν έγινε, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες και προτάσεις της Ομοσπονδίας μας για το μείζον αυτό ζήτημα» επισημαίνει η Ομοσπονδία, η οποία διαμηνύει:

«Συνεχίζουμε τον αγώνα για μόνιμους μαζικούς διορισμούς σε όλα τα πραγματικά κενά, για αύξηση της χρηματοδότησης της παιδείας, για ένα δημόσιο δωρεάν ποιοτικό σχολείο για όλα τα παιδιά». 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητό
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα
Έπεσε η Meta: Προβλήματα σε facebook, instagram και WhatsApp και στην Ελλάδα
agonas_dromoy.jpg
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
Η ΕΛΑΣ κάνει έκκληση στους οδηγούς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση...
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
ploio
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
Μαθητής που ταξίδευε με ομάδα του σχολείου και τους καθηγητές του ένιωσε έντονη αδιαθεσία και χρειαζόταν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή