Οργανικά κενά 2021: Τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας
Μελέτη με συγκεντρωτικά στοιχεία για τα οργανικά κενά ανά ειδικότητα και περιοχή έδειξε ότι δεν είναι αρκετοί οι διορισμοί που έχει προαναγγείλει το υπουργείο Παιδείας

Μελέτη με συγκεντρωτικά στοιχεία για τα οργανικά κενά ανά ειδικότητα και περιοχή, με βάση αντίστοιχη στατιστική επεξεργασία, διεξήγαγε ο καθηγητής Αγγλικών στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Κορίνθου, Πάνος Ντούλας.

Σημειώνεται ότι στη μελέτη δεν γίνεται λόγος για τα πραγματικά κενά που υπάρχουν στα σχολεία και καλύπτονται είτε από αποσπάσεις μονίμων είτε από αναπληρωτές (φέτος άνω των 50.000), αλλά για κενά σε μόνιμες οργανικές θέσεις. Επίσης, δεν υπάρχουν τα κενά σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά, ΕΕΠ-ΕΒΠ, Ειδική Αγωγή, κ.ά.

Δείτε εδώ αναλυτικά τη μελέτη για τα επίσημα οργανικά κενά του 2021.

Δεν είναι αρκετοί οι διορισμοί

Ο Πάνος Ντούλας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα επίσημα οργανικά κενά που δίνει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας με τους ιδιαίτερα αυστηρούς αλγόριθμους υπερβαίνουν τις 15.000 αθροιστικά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια, μόνο στη Γενική Αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και βαθμίδες.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι 10.500 διορισμοί που έχει προαναγγείλει το Υπουργείο δεν φτάνουν, πόσο μάλλον οι μόλις 5.250 προσλήψεις μονίμων που εξήγγειλε για φέτος καθώς υπάρχουν νομοί της χώρας που ξεπερνάνε ή αγγίζουν τα 1.000 κενά.

 Κατ’ ελάχιστον, θα έπρεπε να γίνουν οι 15.655 διορισμοί φέτος και αυτό χωρίς καν να υπολογίζουμε τμήματα μικρότερα (τα κενά αυτά έχουν υπολογιστεί με 25-27 μαθητές ανά τμήμα!), ή άλλες ειδικές κατηγορίες κρίσιμες για τη λειτουργία της εκπαίδευσης (Ειδική Αγωγή, ΕΕΠ-ΕΒΠ, Παράλληλη, Ενισχυτική, Μουσικά, Καλλιτεχνικά, κ.ά.) που κάθε χρόνο απαιτούν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικών, όπως επισημαίνει.

Πρωτοβάθμια: Κενά ανά Ειδικότητα

Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τα κενά ανά ειδικότητα έχουν ως εξής:

pinakas-protovathmia.jpg

 

 

Δευτεροβάθμια: Κενά ανά Ειδικότητα

Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα κενά ανά ειδικότητα έχουν ως εξής:

pinakas-deuterovathmia.jpg

Πρωτοβάθμια - Δευτεροβάθμια: Συνολικά αθροιστικά ανά ειδικότητα

Τα συνολικά κενά ανά ειδικότητα αθροιστικά σε Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια μαζί με το ποσοστό επί των συνολικών κενών έχουν ως εξής:

protovathmia-deuterovathmia2.jpg

Τέλος, ενδιαφέρον έχει να δούμε και τα συνολικά κενά αθροιστικά για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια σε κάθε έναν από τους παλιούς Νομούς της χώρας όπου υπάρχει πλέον από μία ΔΙΠΕ και μία ΔΙΔΕ. 

protovathmia-deuterovathmia.jpg

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ
ΙΤΥΕ-Διόφαντος: Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ- Διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικών
«Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)/ Μεταφερόμενη...
ΙΤΥΕ-Διόφαντος: Επιμόρφωση Β’ επιπέδου ΤΠΕ- Διεξαγωγή εξετάσεων πιστοποίησης εκπαιδευτικών
metsovio_4.jpg
ΕΜΠ: Κοσμήτορας καλείται να δώσει «έγγραφη ενημέρωση» για κατάληψη – Ποιες απορίες θέτει η Πρυτανεία
Η Πρυτανεία ζητεί να πληροφορηθεί εγγράφως «ποια όργανα ενημερώσατε, τι μέτρα λάβατε», ενώ ο Κοσμήτορας επιμένει ότι απλώς μετέφερε απόφαση Γενικής...
ΕΜΠ: Κοσμήτορας καλείται να δώσει «έγγραφη ενημέρωση» για κατάληψη – Ποιες απορίες θέτει η Πρυτανεία
Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Μαρκόπουλος
Δημήτρης Μαρκόπουλος για ονόματα των θυμάτων των Τεμπών στο Σύνταγμα: «Είναι τιμή η μπογιά που έγραψαν κάποια νεαρά παιδιά;»
«Οι κόκκινες μπογιές που γράφτηκαν με αυθορμητισμό και συναισθηματική φόρτιση δεν μπορούν να θεωρηθούν ως η ενδεδειγμένη τιμή σε αυτά τα παιδιά».
Δημήτρης Μαρκόπουλος για ονόματα των θυμάτων των Τεμπών στο Σύνταγμα: «Είναι τιμή η μπογιά που έγραψαν κάποια νεαρά παιδιά;»
βραβευση
36ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου: Πανελλήνια διάκριση μαθήτριας σε Μαραθώνιο Ανάγνωσης
«Το σχολείο μας συγχαίρει τη Μελίνα, μαθήτρια πλέον της Πρώτης Γυμνασίου και της εύχεται υγεία, χαρά και δημιουργικότητα»
36ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου: Πανελλήνια διάκριση μαθήτριας σε Μαραθώνιο Ανάγνωσης