kinitopoiisi
«Καταπατούν ακόμη και τους νόμους της αστικής δικαιοσύνης , γιατί θέλουν να τελειώνουν οριστικά με το συνδικαλιστικό κίνημα , γιατί είναι το μόνο ουσιαστικό εμπόδιο» - Γράφει ο Άκης Σωτηρόπουλος

Ο κατήφορος της υπουργού παιδείας και του πρωθυπουργού δεν έχει τέλος! Χτες ντράπηκε και η ντροπή με τα όσα έκαναν και είπαν. Φαίνεται πως δεν μπορούν να ξεχάσουν εύκολα και να συγχωρήσουν ούτε το 95% της αποχής από τις εκλογές – παρωδία του Νοέμβρη ούτε το 90% της συμμετοχής στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας του Μάρτη. Αυτά τα δυο ηχηρά χαστούκια θα στοιχειώνουν την κυβέρνηση «των αρίστων» , γιατί – όσο και να μην το ομολογούν- αποτελούν αγκάθι στον σχεδιασμό που έχουν για την αποδόμηση και απαξίωση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή του σε σούπερ μάρκετ, όπου θα αλωνίζουν ανενόχλητα τα ιδιωτικά συμφέροντα των επιχειρήσεων και των χορηγών εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητ(ρι)ων και των αντίστοιχων εργασιακών των εκπαιδευτικών. Τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση σχ. μονάδας, ατομική αξιολόγηση, αυτονομία, ελάχιστη βάση εισαγωγής, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και δημόσιων πανεπιστημίων, πέρασαν ή θα περάσουν μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο πολιτικό μομέντουμ υπάρχει η απαιτούμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Γνωρίζουν, όμως , ότι όλα μπορούν να ανατραπούν στην πράξη – και ήδη μετρούν δύο ανατροπές , οι οποίες είναι τρεις , αν προσθέσουμε και την άρνηση των εκπαιδευτικών να γίνουν καταδότες των μαθητ(ρι)ων τους στα κατειλημμένα σχολεία τον περσινό Οκτώβρη. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που δεν χάνουν ευκαιρία να κάνουν αγωγές εναντίον απεργιών και κινητοποιήσεων. Αυτός είναι ο λόγος, που σε μέρα αργίας κατέθεσαν αγωγή χωρίς να έχουν ενημερώσει ως όφειλαν την ΟΛΜΕ προκειμένου να δηλώσει παράσταση στη δίκη. Καταπατούν ακόμη και τους νόμους της αστικής δικαιοσύνης , γιατί θέλουν να τελειώνουν οριστικά με το συνδικαλιστικό κίνημα , γιατί είναι το μόνο ουσιαστικό εμπόδιο.

Γι' αυτό ο πρωθυπουργός , σήμερα, μίλησε για «ξεπερασμένες συνδικαλιστικές πρακτικές» και θέλησε να προκαταλάβει την απόφαση της κατά τα άλλα ανεξάρτητης δικαιοσύνης προβλέποντας ότι η στάση εργασίας θα κριθεί παράνομη. Εκεί ήθελε να εστιάσει. Στόχος η πρόκληση κοινωνικού αυτοματισμού, και οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι του συστήματος ανταποκρίθηκαν ασμένως – είχαμε πολύ καιρό να δούμε κινητοποίηση της ΟΛΜΕ να είναι πρώτη είδηση στα κανάλια… Ποιος ασχολήθηκε με το γεγονός ότι ένας πρωθυπουργός που τόσο νοιάζεται για την εκπαίδευση και τη νέα γενιά δεν γνωρίζει ότι οι εξετάσεις αφορούν την εισαγωγή στα πρότυπα και όχι στα πρότυπα πειραματικά , όπως ανέφερε, δείχνοντας την απόλυτη άγνοιά του; Δεν γνωρίζει ως φαίνεται ότι στα πειραματικά τα παιδιά εισάγονται με κλήρωση και όχι με εξετάσεις!

Και μια απάντηση σε όσους επικρίνουν την ομοσπονδία , γιατί δήθεν με την απόφασή της έδωσε την ευκαιρία στην Κεραμέως να μας συκοφαντήσει στην κοινή γνώμη: η ΟΛΜΕ ως συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών όφειλε έστω και αργά να καλύψει συνδικαλιστικά όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούσαν να εργαστούν ως επιτηρητές είτε γιατί δεν ήθελαν να νομιμοποιήσουν τα ρεπό του Χατζηδάκη είτε γιατί ήθελαν να δείξουν τη διαφωνία τους με τον θεσμό των προτύπων. Δεν έχει, λοιπόν, να απολογηθεί σε κανέναν. Τέτοιου είδους επιχειρήματα αποπροσανατολίζουν την συζήτηση και αθωώνουν όσους πραγματικά οφείλουν να απολογηθούν στην ελληνική κοινωνία γιατί δεν πήραν τα κατάλληλα μέτρα για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά στην πανδημία, γιατί από το 2009 δεν έχουν διορίσει κανέναν εκπαιδευτικό γενικής αγωγής, γιατί τα σχολεία λειτουργούν με 50.000 αναπληρωτές που από μεθαύριο θα είναι άνεργοι , γιατί θα στερήσουν μια θέση στο πανεπιστήμιο από 25.000 παιδιά και – για να το επικαιροποιήσω- γιατί με τα πρότυπα και πειραματικά στερεί από εκατοντάδες παιδιά το σχολείο της γειτονιάς εξορίζοντας τα σε σχολεία μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, καταστρατηγώντας και με αυτόν τον τρόπο το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Καμία αξιολόγηση, καμία αυτονομία, κανένα πρότυπο και πειραματικό δεν θα λύσουν αυτά τα προβλήματα.

Και καμία ΟΛΜΕ δεν ευθύνεται για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Αντιθέτως, μόνο η συσπείρωση γύρω από τα σωματεία μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό ανάχωμα στην επίθεση και πρέπει να το καταλάβουν όλοι κεφαλαιοποιωντας τις μεγάλες νίκες αυτής της σχολικής χρονιάς. Αυτές θα είναι το εφαλτήριο για τους σκληρούς αγώνες που έρχονται. Αν νομίζουν ότι θα ξεμπερδέψουν εύκολα μαζί μας, είναι βαθιά νυχτωμένοι.

 

* Μέλος του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ, πρώην αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής με το ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Αριστερής Πρωτοβουλίας Ε ΕΛΜΕ Αν. Αττικής, και συντονιστής της ΑΡΕΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pliroforiki
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
Διεθνής Ερευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές με συμμετοχή της Ελλάδας
Διεθνής έρευνα ICILS στην Ελλάδα: Στο «μικροσκόπιο» οι γνώσεις και δεξιότητες μαθητών Γυμνασίου
ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
«Με τους διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες, η μάθηση γίνεται σύγχρονη, γίνεται ζωντανή, γίνεται εμπειρία για όλες τις μαθήτριες και τους...
Σοφία Ζαχαράκη: Παιδαγωγική προσέγγιση με διαδραστικούς πίνακες στις σχολικές αίθουσες
aristoteleio panepistimio thessalonikis
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
Αγώνας για συμπεριληπτική εκπαίδευση: Η φωνή ενός φοιτητή του ΑΠΘ με αυτισμό
Συγκλονιστική Επιστολή φοιτητή με αυτισμό προς τον Πρύτανη του ΑΠΘ και τον Υφυπουργό Παιδείας
daskala
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση
Καταγγελία για παραπομπή σε πειθαρχικό κατά την άδεια κύησης
Έντονες αντιδράσεις για την παραπομπή εγκύου νεοδιόριστης εκπαιδευτικού σε πειθαρχικό για την αξιολόγηση