ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩ
Οι αγώνες δε δικάζονται , δεν ποινικοποιούνται
«Καταπατούν ακόμη και τους νόμους της αστικής δικαιοσύνης , γιατί θέλουν να τελειώνουν οριστικά με το συνδικαλιστικό κίνημα , γιατί είναι το μόνο ουσιαστικό εμπόδιο» - Γράφει ο Άκης Σωτηρόπουλος

Ο κατήφορος της υπουργού παιδείας και του πρωθυπουργού δεν έχει τέλος! Χτες ντράπηκε και η ντροπή με τα όσα έκαναν και είπαν. Φαίνεται πως δεν μπορούν να ξεχάσουν εύκολα και να συγχωρήσουν ούτε το 95% της αποχής από τις εκλογές – παρωδία του Νοέμβρη ούτε το 90% της συμμετοχής στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας του Μάρτη. Αυτά τα δυο ηχηρά χαστούκια θα στοιχειώνουν την κυβέρνηση «των αρίστων» , γιατί – όσο και να μην το ομολογούν- αποτελούν αγκάθι στον σχεδιασμό που έχουν για την αποδόμηση και απαξίωση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή του σε σούπερ μάρκετ, όπου θα αλωνίζουν ανενόχλητα τα ιδιωτικά συμφέροντα των επιχειρήσεων και των χορηγών εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητ(ρι)ων και των αντίστοιχων εργασιακών των εκπαιδευτικών. Τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση σχ. μονάδας, ατομική αξιολόγηση, αυτονομία, ελάχιστη βάση εισαγωγής, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και δημόσιων πανεπιστημίων, πέρασαν ή θα περάσουν μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο πολιτικό μομέντουμ υπάρχει η απαιτούμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Γνωρίζουν, όμως , ότι όλα μπορούν να ανατραπούν στην πράξη – και ήδη μετρούν δύο ανατροπές , οι οποίες είναι τρεις , αν προσθέσουμε και την άρνηση των εκπαιδευτικών να γίνουν καταδότες των μαθητ(ρι)ων τους στα κατειλημμένα σχολεία τον περσινό Οκτώβρη. Αυτός είναι ο πραγματικός λόγος που δεν χάνουν ευκαιρία να κάνουν αγωγές εναντίον απεργιών και κινητοποιήσεων. Αυτός είναι ο λόγος, που σε μέρα αργίας κατέθεσαν αγωγή χωρίς να έχουν ενημερώσει ως όφειλαν την ΟΛΜΕ προκειμένου να δηλώσει παράσταση στη δίκη. Καταπατούν ακόμη και τους νόμους της αστικής δικαιοσύνης , γιατί θέλουν να τελειώνουν οριστικά με το συνδικαλιστικό κίνημα , γιατί είναι το μόνο ουσιαστικό εμπόδιο.

Γι' αυτό ο πρωθυπουργός , σήμερα, μίλησε για «ξεπερασμένες συνδικαλιστικές πρακτικές» και θέλησε να προκαταλάβει την απόφαση της κατά τα άλλα ανεξάρτητης δικαιοσύνης προβλέποντας ότι η στάση εργασίας θα κριθεί παράνομη. Εκεί ήθελε να εστιάσει. Στόχος η πρόκληση κοινωνικού αυτοματισμού, και οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι του συστήματος ανταποκρίθηκαν ασμένως – είχαμε πολύ καιρό να δούμε κινητοποίηση της ΟΛΜΕ να είναι πρώτη είδηση στα κανάλια… Ποιος ασχολήθηκε με το γεγονός ότι ένας πρωθυπουργός που τόσο νοιάζεται για την εκπαίδευση και τη νέα γενιά δεν γνωρίζει ότι οι εξετάσεις αφορούν την εισαγωγή στα πρότυπα και όχι στα πρότυπα πειραματικά , όπως ανέφερε, δείχνοντας την απόλυτη άγνοιά του; Δεν γνωρίζει ως φαίνεται ότι στα πειραματικά τα παιδιά εισάγονται με κλήρωση και όχι με εξετάσεις!

Και μια απάντηση σε όσους επικρίνουν την ομοσπονδία , γιατί δήθεν με την απόφασή της έδωσε την ευκαιρία στην Κεραμέως να μας συκοφαντήσει στην κοινή γνώμη: η ΟΛΜΕ ως συνδικαλιστικό όργανο των εκπαιδευτικών όφειλε έστω και αργά να καλύψει συνδικαλιστικά όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούσαν να εργαστούν ως επιτηρητές είτε γιατί δεν ήθελαν να νομιμοποιήσουν τα ρεπό του Χατζηδάκη είτε γιατί ήθελαν να δείξουν τη διαφωνία τους με τον θεσμό των προτύπων. Δεν έχει, λοιπόν, να απολογηθεί σε κανέναν. Τέτοιου είδους επιχειρήματα αποπροσανατολίζουν την συζήτηση και αθωώνουν όσους πραγματικά οφείλουν να απολογηθούν στην ελληνική κοινωνία γιατί δεν πήραν τα κατάλληλα μέτρα για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά στην πανδημία, γιατί από το 2009 δεν έχουν διορίσει κανέναν εκπαιδευτικό γενικής αγωγής, γιατί τα σχολεία λειτουργούν με 50.000 αναπληρωτές που από μεθαύριο θα είναι άνεργοι , γιατί θα στερήσουν μια θέση στο πανεπιστήμιο από 25.000 παιδιά και – για να το επικαιροποιήσω- γιατί με τα πρότυπα και πειραματικά στερεί από εκατοντάδες παιδιά το σχολείο της γειτονιάς εξορίζοντας τα σε σχολεία μακριά από τον τόπο κατοικίας τους, καταστρατηγώντας και με αυτόν τον τρόπο το δικαίωμα όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Καμία αξιολόγηση, καμία αυτονομία, κανένα πρότυπο και πειραματικό δεν θα λύσουν αυτά τα προβλήματα.

Και καμία ΟΛΜΕ δεν ευθύνεται για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Αντιθέτως, μόνο η συσπείρωση γύρω από τα σωματεία μπορεί να αποτελέσει ουσιαστικό ανάχωμα στην επίθεση και πρέπει να το καταλάβουν όλοι κεφαλαιοποιωντας τις μεγάλες νίκες αυτής της σχολικής χρονιάς. Αυτές θα είναι το εφαλτήριο για τους σκληρούς αγώνες που έρχονται. Αν νομίζουν ότι θα ξεμπερδέψουν εύκολα μαζί μας, είναι βαθιά νυχτωμένοι.

 

* Μέλος του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ, πρώην αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Αν. Αττικής με το ψηφοδέλτιο της Ενωτικής Αριστερής Πρωτοβουλίας Ε ΕΛΜΕ Αν. Αττικής, και συντονιστής της ΑΡΕΝ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Έρχονται 1.163 μόνιμες προσφορές σε τρία υπουργεία

28η Οκτωβρίου: Πώς θα εορταστεί στα σχολεία - Τι ισχύει για τις μάσκες στην παρέλαση

Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής: Αυτό το σεμινάριο μοριοδοτεί και η ζήτηση του εκτοξεύτηκε

Εύκολη Online ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ, προσλήψεις, ΠΜΣ,  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙΤΕ σε προφορικά και έκθεση!

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια σε ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, Σχολική Ψυχολογία, Διαπολιτισμική, ΜΟΝΟ με 25 ευρώ τον μήνα

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Επιχειρείται οι εκπαιδευτικοί να χρεώνονται την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών τους και η διοίκηση του σχολείου να χρεώνεται με τη σειρά της την...
Σχολεία: Τι κρύβεται πίσω από την επιμονή του υπουργείου να προγραμματίσει εθνικές εξετάσεις την Άνοιξη;
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης
Όσα συμβαίνουν στη Θεσσαλονίκη είναι αποκαλυπτικά του αστραπιαίου τρόπου με τον οποίο μπορεί να μεταδοθεί ο κορονοϊός μεταξύ μαθητών στη σχολική...
Κορονοϊός - Σχολεία: Αστραπιαία η μετάδοση - Τι δείχνει το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης