oikonomika-ekpaideusis-papei
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Πανεπιστημίου Πειραιώς
Διευθυντής Πειραματικού Γυμνασίου της Αθήνας ζήτησε από τους εκπαιδευτικούς να εργαστούν εξ αποστάσεως την ημέρα της απεργίας, σύμφωνα με καταγγελία της Ε' ΕΛΜΕ Αθήνας

Ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθήνας ζήτησε από εκπαιδευτικούς να εργαστούν εξ αποστάσεως ανήμερα της απεργίας, την Πέμπτη 10 Ιουνίου, όπως καταγγέλλει η Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας.

Ειδικότερα, ο διευθυντής φέρεται να ενημέρωσε ηλεκτρονικά τους γονείς ότι τα μαθήματα την ημέρα της απεργίας θα γίνουν εξ αποστάσεως στο webex, λόγω της δύσκολης πρόσβασης στο σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς την εν λόγω ημέρα.

Σύμφωνα με την καταγγελία, η Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας επισκέφθηκε το σχολείο για να συζητήσει με τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς. Τότε, ο διευθυντής «αφού συνέκρινε τον εαυτό του με τον Καρτέσιο(!), προχώρησε σε απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους και απο κάλεσε υποτιμητικά τους καθηγητές του σχολείου “νενέκους».

Η Ε’ ΕΛΜΕ υπογραμμίζει σε κάθε τόνο ότι «δε θα δεχτούμε να μετατρέπεται η τηλεκπαίδευση σε απεργοσπαστικό μηχανισμό».

Η καταγγελία

Αναλυτικά, η καταγγελία της Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας:

Σε μια πρωτοφανή ενέργεια προχώρησε ο διευθυντής του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθήνας ενόψει της γενικής απεργίας, την Πέμπτη 10 Ιουνίου, καλώντας τους συναδέλφους να κάνουν εξ αποστάσεως μαθήματα
στο webex ανήμερα της απεργίας!!

Συγκεκριμένα, εν αγνοία του συλλόγου διδασκόντων, ενημέρωσε ηλεκτρονικά τους γονείς ότι τα μαθήματα την ημέρα της απεργίας 10/6 θα γίνουν εξ αποστάσεως στο webex, λόγω της δύσκολης πρόσβασης στο σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς την εν λόγω ημέρα!! Με την κίνηση του αυτή ο διευθυντής εντελώς αυθαίρετα βρίσκεται πιο μπροστά κι από τον υπό ψήφιση νόμο Χατζηδάκη, υλοποιώντας διατάξεις που πολύ θα ήθελε να είχε συμπεριλάβει ο υπουργός, καθώς είναι προφανές ότι μια τέτοια
κίνηση υπονομεύει την απεργία!

Το ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας καταγγέλλει απερίφραστα την προκλητική, αυθαίρετη, αντισυναδελφική και αντιπαιδαγωγική ενέργεια του διευθυντή.
Ως οφείλαμε, μέλη του ΔΣ της Ε’ ΕΛΜΕ Αθήνας και μέλος του ΔΣ της ΟΛΜΕ επισκεφθήκαμε το σχολείο για να μιλήσουμε με τον διευθυντή και τους συναδέλφους. Ο κ. διευθυντής, αφού συνέκρινε τον εαυτό του με τον
Καρτέσιο(!), προχώρησε σε απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς προς τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους και αποκάλεσε υποτιμητικά τους καθηγητές του σχολείου “νενέκους”.

Επικαλέστηκε φαιδρά προσχήματα για να δικαιολογήσει την απόφασή του για τηλεκπαίδευση σε μέρα απεργίας, όπως την ασφάλεια των μαθητών, την οποία θυμάται μόνο στις απεργίες αλλά όχι όταν, μεσούντος του κορονοϊού, τα παιδιά στοιβάζονται ανά 26 στις αίθουσες – κλουβάκια του σχολείου, ούτε όταν σαρδελοποιούνται στα μέσα μεταφοράς που πηγαινοφέρνουν
τους μαθητές. Επιπλέον, επικαλέστηκε ότι με την τηλεκπαίδευση σε ημέρα απεργίας προστατεύει την απεργία μα και ο Χατζηδάκης λέει πως προστατεύει το 8ωρο αίροντάς το! Παραδέχτηκε ωστόσο ότι πράγματι η από[1]φασή του δεν πατάει πουθενά αλλά παρόλα αυτά δεν την παίρνει πίσω!
Δυστυχώς δεν εκπλησσόμαστε. Συνεπής στην ίδια αντιδραστική αντίληψη, είχε επιμείνει και υλοποίησε τη ζωντανή αναμετάδοση μαθημάτων από την τάξη, την οποία ο κλάδος απέρριψε συλλήβδην, ενώ και με ετούτη
και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις, το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Πλάκας χρησιμοποιήθηκε ως πιλότος των
πιο αντιδραστικών μέτρων που έχει στα συρτάρια του το Υπουργείο.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
έχουμε εγκαίρως προειδοποιήσει ότι η τηλεκπαίδευση δεν είναι το φάρμακο δια πάσα νόσο και ότι δε δεχόμαστε την αυθαίρετη γενίκευσή της. Με όχημα την τηλεκπαίδευση επιχειρήθηκε να σπάσουν μαθητικές καταλήψεις ενώ και τα κτιριακά προβλήματα πολλών σχολείων παραμελήθηκαν. Θυμίζουμε επίσης τις τηλεσυνεδριάσεις συλλόγων εκτός ωραρίου κατά την καραντίνα αλλά και εκτός καραντίνας!! Τώρα, γίνεται απόπειρα να
σπάσουν την απεργία μέσω της τηλεκπαίδευσης!

Τους πληροφορούμε ότι δε θα τους περάσει! Αξιοποιήσαμε την τηλεκπαίδευση μέσα στην πανδημία για να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας, επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία. Άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως τέτοιο εργαλείο σε καμία περίπτωση έκτακτη ή μη, και
ιδιαίτερα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου.

Δε θα δεχτούμε η εκπαιδευτική διαδικασία να γίνεται λάστιχο στο όνομα των όποιων “έκτακτων συνθηκών”.

Δε θα δεχτούμε να μετατρέπεται η τηλεκπαίδευση σε απεργοσπαστικό μηχανισμό.

Απαιτούμε να αποσύρει ο διευθυντής τις άθλιες εμπνεύσεις του.
Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους στην ΑΠΕΡΓΙΑ την Πέμπτη 10 Ιουνίου και στις ΑΠΕΡΓΙΑΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

amfitheatro-aei.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
Ο φοιτητής, ο οποίος είχε ήδη ολοκληρώσει δύο ακαδημαϊκά έτη, διέκοψε τη φοίτησή του προκειμένου να εγγραφεί στη Σχολή Μονίμων Υπαξιωματικών...
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Ανακλήθηκε η διαγραφή φοιτητή
ekpa
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
Η χρηματοδότηση των ΑΕΙ δεν λαμβάνει υπόψιν της το ουσιαστικό κριτήριο που αφορά στο πραγματικό κόστος λειτουργίας και συντήρησης, το οποίο εξαρτάται...
Mήνυμα «SOS» Συγκλήτου ΕΚΠΑ προς Πιερρακάκη: Ασυντήρητες υποδομές, αδυναμία κάλυψης ανελαστικών δαπανών
audiobooks
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές
Πιερρακάκης: Εχουμε συμφωνήσει με σπουδαίους καλλιτέχνες να ηχογραφήσουν αυτά τα βιβλία για να μπορούν οι μαθητές να τα ακούνε και στο σπίτι
Λογοτεχνία στα σχολεία: Τα 21 βιβλία που επελέγησαν θα παρέχονται και ως audiobooks στους μαθητές