Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Αμαρουσίου απευθύνει μέσω επιστολής, ερώτηση - αίτημα, στον Διευθυντή της Π.Ε. Β' Αθήνας αναφορικά με την σύνταξη – σύνθεση του πίνακα οργανικής σύνθεσης καθώς και τα κενά και τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής.
Όπως τονίζει ο Σύλλογος, η σύνθεση του πίνακα οργανικής σύνθεσης της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας οφείλει να ικανοποιεί τις στοιχειώδεις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων και της Δ. Ο. Ε. αυξάνοντας τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών της περιοχής και όχι μειώνοντάς της, όπως συμβαίνει σήμερα.
Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν πως τα οργανικά κενά που ανακοινώθηκαν στην ειδική αγωγή είναι τόσα λίγα ενώ σε άλλες Διευθύνσεις Π. Ε. τα κενά είναι πολύ περισσότερα, μια και έχουν συσταθεί έγκαιρα και δεύτερα τμήματα ένταξης στα σχολεία αυτών των περιοχών.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να υπάρξει ενημέρωση και διαφάνεια από τη Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας.
Η επιστολή
Κε Διευθυντή της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας,
με την από 27 – 4 – 2021 υπ. αριθ. πρ. 498 του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου, την οποία σας απευθύναμε και δεν απαντήσατε, σας τονίσαμε ότι:
Κατ’ έτος συντάσσεται από τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και συζητείται στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. Β΄ Αθήνας ο πίνακας οργανικής σύνθεσης του προσωπικού των εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας και κατόπιν κοινοποιείται στο ΥΠΑΙΘ προκειμένου με βάση αυτόν να διενεργηθούν οι υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών της Π. Ε. αλλά και οι μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών.
Στη βάση αυτή σας καταθέσαμε τις πάγιες θέσεις του σωματείου μας και της Δ.Ο.Ε. περί του τρόπου υπολογισμού των οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών:
1 οργανική θέση Δασκάλου ανά 20 μαθητές για τις τάξεις από Β΄ έως ΣΤ΄ και 1 οργανική θέση Δασκάλου ανά 15 μαθητές για την Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου, καθώς και αντίστοιχες οργανικές θέσεις (με αναλογία 20/1) για τα ολοήμερα τμήματα του Δημοτικού Σχολείου με επιστροφή του υπεύθυνου για το ολοήμερο Δασκάλου σε κάθε σχολική μονάδα.
1 οργανική θέση Νηπιαγωγού ανά 15 νήπια για κλασικά και ολοήμερα τμήματα, σύσταση οργανικών θέσεων νηπιαγωγών για την εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στη βάση του νόμου 4521/2018, καθώς και ίδρυση πολυθέσιων Νηπιαγωγείων με εξίσωση του ωραρίου των Νηπιαγωγών με αυτό των εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου, ανάλογα με τα χρόνια υπηρεσίας.
Σύσταση οργανικών θέσεων για όλα τα διδακτικά αντικείμενα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων που υπηρετούν στο Δημοτικό Σχολείο (εν όψει των επικείμενων μόνιμων διορισμών το φετινό καλοκαίρι, 5.250 για το επόμενο σχολικό έτος 2021-2022) με έμφαση στις ειδικότητες Εικαστικών και Θεατρικής Αγωγής που δεν έχουν οργανικές θέσεις στην Π. Ε. Σας επισημαίνουμε ότι στα δύο αυτά αντικείμενα θα πρέπει να σταλούν σωστά τα κενά και όχι κουτσουρεμένα για να συσταθούν οι οργανικές θέσεις σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών μας (χρειάζονται σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας 100 οργανικές θέσεις για το μάθημα των Εικαστικών και 50 οργανικές για το μάθημα της Θεατρικής αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία της Β΄ Δ/νσης Π. Ε. Αθήνας). Όλοι/όλες οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων της Π. Ε. να εξαντλούν το ωράριό τους σε δύο σχολικές μονάδες το ανώτερο.
Η σύνθεση του πίνακα οργανικής σύνθεσης της Διεύθυνσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας οφείλει να ικανοποιεί τις παραπάνω στοιχειώδεις διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών σωματείων και της Δ. Ο. Ε. αυξάνοντας τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών της περιοχής και όχι μειώνοντάς της, με στόχο τη διεύρυνση της χορήγησης μεταθέσεων αλλά και την αύξηση των μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών και την εξάλειψη της ελαστικής εργασίας που έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με τις αθρόες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, οι οποίοι καλύπτουν πάγια οργανικά κενά και ελλείψεις εκπαιδευτικών που οφείλει η πολιτεία να καλύψει με μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
Παρακαλούμε, για άλλη μια φορά, να μας ενημερώσετε σχετικά με την σύνταξη του πίνακα οργανικής σύνθεσης του εκπαιδευτικού προσωπικού της Δ/νσης Π. Ε. Β΄ Αθήνας ικανοποιώντας όλα τα παραπάνω αιτήματα του σωματείου μας.
Τέλος δεν κατανοούμε τους λόγους για τους οποίους τα οργανικά κενά που ανακοινώθηκαν στην ειδική αγωγή είναι τόσα λίγα ενώ σε άλλες Διευθύνσεις Π. Ε. τα κενά είναι πολύ περισσότερα, μια και έχουν συσταθεί έγκαιρα και δεύτερα τμήματα ένταξης στα σχολεία αυτών των περιοχών. Δυστυχώς η Β΄ Διεύθυνση συνεχίζοντας τον δρόμο της κωλυσιεργίας και της διάλυσης που ακολουθεί τον τελευταίο χρόνο ρώτησε τις σχολικές μονάδες της περιοχής μας για την ανάγκη τους για δεύτερο τμήμα ένταξης μετά τις διακοπές του Πάσχα, όταν ήταν πλέον αργά για να συσταθούν παραπάνω τμήματα ένταξης για το σχολικό έτος 2021-2022. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι οι συνάδελφοι μας νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής να παραμείνουν χωρίς οργανική θέση για άλλο ένα σχολικό έτος.
Ζητάμε ενημέρωση και διαφάνεια.
Ας σταματήσει πλέον ο εμπαιγμός και η κοροϊδία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη