Thumbnail
Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Νέα κινητοποίηση γονιών- μαθητών- φοιτητών- εκπαιδευτικών την Τετάρτη 10 Μαρτίου στις 13.00 στο Άγαλμα Βενιζέλου για τα Ειδικά σχολεία

Την Τετάρτη συμπληρώνεται ένας χρόνος από την έναρξη της πανδημίας στη χώρα μας. Ένας χρόνος που η Κυβέρνηση παίζει την υγεία των εργαζομένων «κορώνα- γράμματα». Θρηνήσαμε θύματα, ενώ ακόμα και τώρα, η κυβέρνηση δε πήρε ούτε ένα μέτρο για την στελέχωση του ΕΣΥ με βάση τις ανάγκες, αναφέρει η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Ξεσηκωμός για τα Ειδικά σχολεία

Μέσα σε ολά αυτά, με θλίψη πληροφορηθήκαμε την τραγική κατάληξη μαθητή Ειδικού Σχολείου του Πειραιά από κορονοϊό. Πρόκειται για μαθητή που έπασχε από βαρύ αυτισμό και πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στην οικογένειά του.

Τα ερωτήματα είναι αμείλικτα:

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για την αποσυμφόρηση των δρομολογίων μεταφοράς των μαθητών, για να μειωθεί ο συγχρωτισμός παιδιών από διαφορετικές περιοχές και από διαφορετικά σχολεία;

  • Κρατάνε ανοιχτά τα Ειδικά Σχολεία, αλλά τι μέτρα έχουν παρθεί για να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι; Για να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό σχολικών νοσηλευτών & ΕΒΠ για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα;

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά τεστ πραγματοποιούνται περίπου μία φορά το μήνα στο συγκεκριμένο σχολείο. Συγκεκριμένα, τεστ πραγματοποιήθηκαν τέλη Γενάρη και τέλη Φλεβάρη. Στο μεταξύ, το παιδί νόσησε και κατέληξε.

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά, αλλά δεν υπάρχει καμία μέριμνα για εντοπισμό, καταγραφή και κυρίως για συστηματική παρακολούθηση των μαθητών που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, με ευθύνη του Υπουργείου Υγείας. Η τραγική περίπτωση του μαθητή μας αποδεικνύει πως πολλά παιδιά στα Ειδικά Σχολεία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν και άλλα υποκείμενα (σοβαρά) νοσήματα. Δεν θα έπρεπε, ανάλογα τον τόπο κατοικίας των μαθητών, να υπάρχει συστηματική επαφή και παρακολούθηση του μαθητή και της οικογένειά του από φορέα της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (εξέταση, συχνά τεστ κλπ); Οι υπεράνθρωπες προσπάθειες εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ δεν μπορούν να υποκαταστήσουν την ανάγκη ολοκληρωμένης, ουσιαστικής κρατικής παρέμβασης και μέριμνας, η οποία όμως απουσιάζει προκλητικά!

  • Κρατάνε τα Ειδικά Σχολεία ανοιχτά αλλά δεν έχει γίνει ούτε ένας εμβολιασμός εργαζόμενου σε Ειδικό Σχολείο. Ο εμβολιασμός του προσωπικού των Ειδικών Σχολείων μπορεί να ανακοινώθηκε ότι μπαίνει σε προτεραιότητα αλλά η όλη διαδικασία εξαντλήθηκε στη δήλωση συμμετοχής, χωρίς ουσιαστικές διαδικασίες ενημέρωσης, χωρίς σχεδιασμό για να ξεκινήσει άμεσα ο εμβολιασμός. Ακόμα και αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα η κυβέρνηση το αντιμετώπισε αποκλειστικά με όρους επικοινωνίας και προπαγάνδας

Το Υπουργείο παίζει στα ζάρια την υγεία εργαζομένων και των μαθητών!

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας ν’ αναλάβουν τις ευθύνες τους! Όσο τα ειδικά σχολεία στις «κόκκινες» περιοχές μένουν ανοιχτά, χωρίς να ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕΤΡΑ, ΤΟΣΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ!

Απαιτούμε:

  • Να προταχθούν οι εκπαιδευτικοί στους μαζικούς εμβολιασμούς, με προτεραιότητα τους εργαζόμενους στα ειδικά σχολεία!

  • Να διενεργούνται μαζικά, περιοδικά τεστ ώστε να ελέγχεται η διασπορά. Σε περίπτωση επιβεβαιωμένου κρούσματος να γίνονται οι αναγκαίες ιχνηλατήσεις, αλλά και φροντίδα των πασχόντων.

  • Να έχουν όλα τα σχολεία Νοσηλευτή!

  • Να προσληφθεί επιπλέον προσωπικό για να μειωθούν οι μαθητές ανά ομάδα, να αξιοποιηθούν τα κλειστά σχολεία, κάθε υποδομή για να μην συγχρωτίζονται μαθητές και εργαζόμενοι.

  • Να προσληφθεί επιπλέον, προσωπικό καθαριότητας για να καλύπτονται τα υγειονομικά πρωτοκόλλα.

  • Να γίνεται αυστηρός έλεγχος από την Περιφέρεια για το εάν τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλά στη μεταφορά των μαθητών. Να αυξηθούν τα δρομολόγια ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος.

  • Για όσους μαθητές αναστέλλεται η διαδικασία είτε κλεισίματος του σχολείου, είτε σοβαρών προβλημάτων, με ευθύνη του Υπουργείου να συνεχίζονται οι αναγκαίες επιστημονικές παρεμβάσεις!

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΠΑΡΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕΤΡΑ!

Συμμετέχουμε, διεκδικούμε

Σχολεία με ασφάλεια, δουλειά με δικαιώματα

Συμμετέχουμε στην κινητοποίηση γονιών- μαθητών- φοιτητών- εκπαιδευτικών την Τετάρτη 10 Μαρτίου στις 13.00 στο Άγαλμα Βενιζέλου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

epidimia_ilaras_ipa_2542019.jpg
«Καμπανάκι» Παπαευαγγέλου για παράλληλη έξαρση κοκκύτη και ιλαράς λόγω εμβολιαστικών κενών
«Ένα μολυσμένο άτομο με ιλαρά μολύνει 12-18 άτομα που είναι ανεμβολίαστα», λένε οι ειδικοί
«Καμπανάκι» Παπαευαγγέλου για παράλληλη έξαρση κοκκύτη και ιλαράς λόγω εμβολιαστικών κενών
ΔΙΕΚ
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ): Αξιολόγηση από καταρτιζόμενους και ποινή «παύσης» ενός έτους για όσους αξιολογηθούν αρνητικά
Αν το έργο ενός εκπαιδευτή αξιολογηθεί ως «ακατάλληλο» τίθεται εκτός του Μητρώου Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης για το επόμενο ένα έτος
Εκπαιδευτές ΣΑΕΚ (πρώην ΔΙΕΚ): Αξιολόγηση από καταρτιζόμενους και ποινή «παύσης» ενός έτους για όσους αξιολογηθούν αρνητικά