Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Απεργία-αποχή και από την ΟΙΕΛΕ
Η ΟΙΕΛΕ καλύπτει με απεργία-αποχή τους εκπαιδευτικούς – μέλη Συλλόγων Διδασκόντων που θα αποφασίσουν να μην συμμετάσχουν στην διαδικασία-παρωδία της «εσωτερικής-εσωτερικής αξιολόγησης» σε σχολεία-μαγαζιά και μάλιστα εν μέσω πανδημίας

Ανταποκρινόμενη σε ερωτήματα και αιτήματα πολλών συναδέλφων, η ΟΙΕΛΕ προχωρά στην κήρυξη απεργίας-αποχής για να διευκολύνει εκπαιδευτικούς-μέλη Συλλόγων Διδασκόντων που θα αποφασίσουν να μην εφαρμόσουν την διαδικασία-παρωδία της «εσωτερικής-εξωτερικής αξιολόγησης» κατ’ εφαρμογή του Ν. 4962/2020. Οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι Σύλλογοι που θα συνολικά θα λάβουν αυτή την απόφαση θα υπογράφουν μια δήλωση άρνησης εφαρμογής την οποία χορηγεί στους ενδιαφερόμενους η Ομοσπονδία. Επίσης, τις επόμενες ώρες θα εκδοθεί ανακοίνωση με οδηγίες προς συναδέλφους για τη συμμετοχή στην απεργία-αποχή.

Διαχρονική είναι η θέση της ΟΙΕΛΕ για ένα σύστημα διασφάλισης της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος, που μπορεί να ενημερώνει, να εκπαιδεύει, να επιμορφώνει, να εξειδικεύει το πρόβλημα, να επικουρεί και να εντοπίζει νέες ανάγκες και νέα προβλήματα. Είναι επίσης πάγια θέση μας ότι η ποιότητα της εκπαίδευσης, η καινοτομία, η ανάληψη πρωτοβουλίας και η δημιουργικότητα δεν διασφαλίζεται από ένα τιμωρητικό σύστημα αξιολόγησης συνδεδεμένο με μειώσεις μισθών και απολύσεις. Διασφαλίζεται από τη συλλογικότητα και τη σύνθεση ελεύθερων προσωπικοτήτων που εμπνέονται από τις αξίες της γνώσης, της επιστήμης και της τέχνης.

Φαρσοκωμωδία

Έχουμε ήδη με ανακοίνωσή μας σημειώσει ότι οποιαδήποτε διαδικασία πιστοποίησης της ποιότητας της εκπαίδευσης σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που έχουν υποβιβαστεί σε οίκους εμπορίου, αποτελεί φαρσοκωμωδία. Επίσης, η όποια διαδικασία «αξιολόγησης» σε μια περίοδο που τα σχολεία υπολειτουργούν λόγω των αλλεπάλληλων lockdown είναι προσχηματική και εξυπηρετεί το σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας για την απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την πλήρη εμπορευματοποίησή του.

Ζητούμε από την κυβέρνηση να αποσύρει τις ρυθμίσεις για την «αξιολόγηση» που έχουν προκαλέσει την οργή της εκπαιδευτικής κοινότητας και να προχωρήσει σε έναν έντιμο, οργανωμένο διάλογο με τις συλλογικότητες των εκπαιδευτικών, ώστε να καταρτιστεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα αποτίμησης της ποιότητας του συστήματος προς όφελος του εκπαιδευτικού αγαθού, των μαθητών, της κοινωνίας.

Τις επόμενες ημέρες το Κλαδικό Ινστιτούτο της ΟΙΕΛΕ θα καταθέσει τις επικαιροποιημένες θέσεις μας για την αξιολόγηση, όπως ήδη έχουμε ενημερώσει.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;