τηλεκπαίδευση κεραμέως σχολεία
«Η υπουργός Παιδείας έχει αποτύχει σε μεγάλο βαθμό και καλό θα ήταν απ' το να βγάζει νικητήριες ανακοινώσεις και να λέει πως όλα πάνε τέλεια, να κάνει μια αυτοκριτική και να δει πως μπορεί να φτιάξει όλο αυτό το χάος που υπάρχει στην εκπαίδευση»

Ο Αριστοτέλης θέλοντας να μας αποδείξει τις διαφορές της διανοητικής και ηθικής αρετής χρησιμοποιεί μόνο δύο παραδείγματα για να δείξει πως αυτά που λέει ισχύουν. (Αν χρησιμοποιούσε ένα θα ήταν πολύ λίγο και αν χρησιμοποιούσε τρία θα ήταν πάρα πολλά). Για τον λόγο αυτό και εγώ θα χρησιμοποιήσω δύο παραδείγματα για να αποδείξω πως η Υπουργός Παιδείας χρησιμοποιεί τα fake news, ώστε να περάσει την δική της αλήθεια.

Το πρώτο ζήτημα είναι αυτό της πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπου η κ. Κεραμέως προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Συγκεκριμένα, για να αποδείξει το Υπουργείο παιδείας ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην τηλεκπαίδευση και πως πάνε όλα μια χαρά βγάζει την ανακοίνωση, “8+1 αλήθειες για την τηλεκπαίδευση’’ στην οποία μας λέει στην 6η “αλήθεια’’ πως “σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), πάνω από 99% των νοικοκυριών έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο”.

Βέβαια για το πρώτο ζήτημα υπάρχουν διαφορετικά στοιχεία. Συγκεκριμένα στην έρευνα, που έφερε στη δημοσιότητα τον Μάιο του 2020 το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (και η οποία αφορούσε το 2019) πρόσβαση στο Ίντερνετ είχαν πρόσβαση το 71% των συμπολιτών μας, ενώ επιπλέον μας αναφέρει ότι “ενώ επίσης έχουμε ένα 15,9% των χρηστών οι οποίοι πηγαίνουν σε internet cafe/ βιβλιοθήκες κλπ’’. Οπότε είτε ξαφνικά από ένα 65-70 % πήγαμε στο 99%  των συμπολιτών μας που να έχει σύνδεση στο σπίτι του είτε το Υπουργείο παιδείας δημοσιοποιεί fake news.

Το δεύτερο ζήτημα αφορά τις εκλογές των αιρετών, όπου αν και το Υπουργείο παιδείας έβγαλε μια νικητήρια ανακοίνωση λέγοντας συγκεκριμένα ότι “με σύμμαχο την τεχνολογία, οι εκπαιδευτικές και υπηρεσιακές διαδικασίες μπορούν να συνεχίζονται, παρά την πανδημία’’,  τα αποτελέσματα που βγήκαν μόνο επιτυχία δεν είναι.

Όπως διαβάζουμε στο Αlfavita και στα γραφήματα, που επιμελήθηκε ο κ. Πάνος Ντούλας, η αποχή άγγιξε το 92% και η σύγκριση που έγινε με τις εκλογές του 2018  μόνο θλιβερή μπορεί να χαρακτηριστεί. Πιο συγκεκριμένα στην Δ΄ Αθήνας είχε ψηφίσει το 89,3%, ενώ φέτος ψήφισε μόνο το 2,9%. Αν αυτό δεν είναι ήττα απ' την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να θεωρηθεί.

Η υπουργός Παιδείας έχει αποτύχει σε μεγάλο βαθμό και καλό θα ήταν απ' το να βγάζει νικητήριες ανακοινώσεις και να λέει πως όλα πάνε τέλεια, να κάνει μια αυτοκριτική και να δει πως μπορεί να φτιάξει όλο αυτό το χάος που υπάρχει στην εκπαίδευση. Αν τελικά δεν μπορεί, καλό θα ήταν να το παραδεχτεί και να υπάρξει μια συνεννόηση με τις πολιτικές δυνάμεις του τόπου για το καλό της εκπαίδευσης στην χώρα μας.

*Άγγελος Τζίτζιρας, Φοιτητής Μέλος της Γραμματείας του τομέα παιδείας και της Νέας Γενιάς του Κινήματος Αλλαγής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων