Κορονοϊός-σχολεία: Νέες οδηγίες του ΕΟΔΥ για τα Δημοτικά - Οι 7 τροποποιήσεις
ΕΟΔΥ: 7 αλλαγές και συμπληρώσεις στις οδηγίες για τα Δημοτικά σχολεία - Πως θα γίνεται η διαχείριση κρούσματος

Νέες οδηγίες στα Δημοτικά σχολεία για τη διαχείριση της υγιεινής απέστειλε ο ΕΟΔΥ.

Οπως αναφέρεται στο κείμενο, στην παρούσα έκδοση των οδηγιών Λοίμωξη από τον νέο κορονοϊόSARS-CoV-2 (COVID19), Οδηγίες για Δημοτικά Σχολεία (4 Νοεμβρίου 2020) περιλαμβάνονται οι οδηγίες της προηγούμενης έκδοσης (31 Αυγούστου 2020) με ορισμένες τροποποιήσεις, οι οποίες είτε αποσαφηνίζουν ρητά ορισμένα σημεία που ήδη περιλαμβάνονται στις οδηγίες είτε αποτελούν προσθήκες στις προβλέψεις βάσει της εμπειρίας που αποκτήθηκε με την εφαρμογή των οδηγιών. Συνοπτικά οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν:

Οι τροποποιήσεις

1. Καθολική χρήση προστατευτικής μάσκας τόσο κατά τη διάρκεια των μαθημάτων όσο και στα διαλείμματα

2. Οδηγίες για τα «διαλείμματα μάσκας»

3. Οδηγίες για τη διαχείριση ύποπτου κρούσματος στην εκπαιδευτική μονάδα (σ.σ. δείτε αναλυτικό έγγραφο στο τέλος του κειμένου), σύμφωνα με την επικαιροποίηση των οδηγιών “Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες και πρωτόκολλο αναστολής λειτουργίας σχολικών τμημάτων ή σχολείων”

4. Οδηγίες για τήρηση των μέτρων που ισχύουν στο επίπεδο κινδύνου της περιοχής σε σχέση με τον περιορισμό αθλητικών δραστηριοτήτων (π.χ. απαγόρευση ομαδικών παιχνιδιών με μπάλα –ποδόσφαιρο, μπάσκετ, βόλεϋ).

5. Στο Παράρτημα Ι «Παιδιά για τα οποία δίνεται η γενική σύσταση μακροχρόνιας αποχής από το σχολείο και χρήσης τηλε-εκπαίδευσης λόγω σοβαρού υποκείμενου νοσήματος» γίνονται ορισμένες τροποποιήσεις και διευκρινίσεις στα σχετικά κριτήρια.

6. Στο Παράρτημα Ι «Παιδιά για τα οποία δίνεται η γενική σύσταση μακροχρόνιας αποχής από το σχολείο και χρήσης τηλε-εκπαίδευσης λόγω σοβαρού υποκείμενου νοσήματος» προστίθεται δεύτερη ενότητα που αφορά τα παιδιά για τα οποία συστήνεται μακροχρόνια αποχή από το σχολείο και χρήση τηλε-εκπαίδευσης λόγω συγκατοίκησης με πρόσωπο που πάσχει από σοβαρό υποκείμενο νόσημα.

7. Στο Παράρτημα ΙΙ Β. «Οδηγίες για τη χρήση μάσκας σε ειδικές ομάδες παιδιών» και ειδικότερα στις κατηγορίες παιδιών για τα οποία συστήνεται η ΜΗ χρήση μάσκας, συμπεριλήφθηκαν τα παιδιά τα οποία παρουσιάζουν αναπνευστική δυσχέρεια και ως εκ τούτου η μάσκα δεν είναι ανεκτή.

 

Δείτε το έγγραφο του ΕΟΔΥ

Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες για τη διαχείριση κρούσματος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"