Μαθητές του 5ου Γυμνασίου Καβάλας σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για «μία ισότιμη Ευρώπη»
Το «πράσινο φως» έλαβαν μαθητές του 5ου Γυμνάσιο Καβάλας για να συμμετέχει με επιχορήση στο πρόγραμμα «Προχωρώντας μαζί προς μία ισότιμη Ευρώπη»

Το 5ο Γυμνάσιο Καβάλας εγκρίθηκε εταίρος στο Ευρωπαϊκό Σχέδιο «Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων» με τίτλο «Προχωρώντας μαζί προς μία ισότιμη Ευρώπη» και θα συμμετέχει με επιχορήγηση από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+.

Το πρόγραμμα

Οι μαθητές και οι μαθήτριες τεσσάρων σχολείων από Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ελλάδα θα συνεργάζονται, με γλώσσα εργασίας τα αγγλικά, σε ποικίλες δραστηριότητες σχετικές με το θέμα του προγράμματος, δίνοντας έμφαση στον ρόλο των γυναικών στην κοινωνία και την ισότητα των δύο φύλων.

Προβλέπονται, επίσης, εκπαιδευτικές επισκέψεις σε όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν.

Οι υπεύθυνοι του προγράμματος από το 5ο Γυμνάσιο της Καβάλας με ανακοίνωσή τους καλούν τα σχολεία και τους σχετικούς φορείς της περιοχής να προγραμματίσουν από κοινού εκπαιδευτικές δράσεις στη θεματική του προγράμματος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia