Καταγγελία: Διευθύντρια «έσπασε» κατάληψη σε συνεργασία με τον Δήμο Βύρωνα
Διευθύντρια σχολείου κάλεσε εργαζόμενο του Δήμου Βύρωνα για το «σπάσιμο» κατάληψης, χωρίς να έχει συνεδριάσει ο σύλλογος διδασκόντων - Τι καταγγέλλει η δημοτική κίνηση «Πολίτες του Βύρωνα»

Διευθύντρια σχολείου του Βύρωνα, χωρίς καμία διάθεση διαλόγου με τους μαθητές και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου διδασκόντων, προχώρησε σε «κατασταλτική» αντιμετώπιση κατάληψης, με κλήση εργαζομένου των δημοτικών υπηρεσιών, ο οποίος έσπασε τα λουκέτα της κατάληψης.

Σε αυτή τη σοβαρή καταγγελία προβαίνει η δημοτική παράταξη «Πολίτες του Βύρωνα», καταγγέλλοντας ταυτόχρονα τη δημοτική αρχή για υποκρισία, καθώς φαινομενικά στηρίζει τα «δίκαια αιτήματα των μαθητών», αλλά δίνει την έγκριση για εκβιαστικές ενέργειες εις βάρος των μαθητών.

Επιπλέον, η παράταξη κατηγορεί τη διευθύντρια του σχολείου για έλλειψη διάθεσης διαλόγου και αντιπαιδαγωγικές μεθόδους, καθώς «επιλέγε να στήσει τις/τους μαθήτριες/ές απέναντι, να παίξει το ρόλο του τιμωρού για να τις/τους φοβίσει και να  καταστείλει την κατάληψη».

Σχετικά με τον εργαζόμενο, η δημοτική παράταξη αναγνωρίζει πως δέχθηκε απειλές για να προχωρήσει στη συγκεκριμένη ενέργεια, ωστόσο «όφειλε να φύγει και όχι να υπακούσει στις εντολές της διευθύντριας».

Αναλυτικά:

Από τις 21 Σεπτεμβρίου οι μαθητές του 3ου ΓΕΛ Βύρωνα βρίσκονται σε διαρκείς κινητοποιήσεις με αλλεπάλληλες καταλήψεις διεκδικώντας μαζί με τους χιλιάδες μαθητές σε όλη την Ελλάδα τα αυτονόητα: 15άρια τμήματα, μέτρα υγιεινής και καθαριότητας στα σχολεία, καμία εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών μέτρων του Υπουργείου Παιδείας(ΥΠΑΙΘ).

Αντί το υπουργείο να υλοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των μαθητών και εκπαιδευτικών επιχειρεί να μετατρέψει τους εκπαιδευτικούς σε ρουφιάνους των μαθητών τους και σε όργανα καταστολής των κινητοποιήσεων. Εκδίδει Υπουργική Απόφαση για υποχρεωτική εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη με απουσίες στους μαθητές οι οποίοι συμμετέχουν στις καταλήψεις.

Η διευθύντρια του 3ου ΓΕΛ Βύρωνα, στο πνεύμα της απόφασης του ΥΠΑΙΘ, την Τρίτη στις 6/10/2020, χωρίς τη σύγκλιση του Συλλόγου Διδασκόντων, προχώρησε σε ενέργειες καταστολής της κατάληψης των μαθητών.

Μετά από απειλές, εκφοβισμό και εκβιασμό στους μαθητές, ζήτησε τη συνδρομή του Δήμου προκειμένου να καταστείλει την κατάληψη.

Εκπρόσωπος της δημοτικής αρχής έδωσε σαφή εντολή σε εργαζόμενο της τεχνικής υπηρεσίας να πάει στο σχολείο να βρει την διευθύντρια  γιατί είναι κλειστή η είσοδος του σχολείου.  Η διευθύντρια του 3ου Λυκείου, σύμφωνα με μαρτυρίες, φωνάζοντας και απειλώντας τον εργαζόμενο τον ανάγκασε ουσιαστικά να σπάσει τα λουκέτα της κατάληψης, κάτι που κακώς έπραξε ο εργαζόμενος. Όφειλε να φύγει και όχι να υπακούσει στις εντολές της διευθύντριας.

Η δημοτική αρχή επέλεξε να μην είναι παρών στο συμβάν για να μπορεί επικοινωνιακά να ελίσσεται.  Έστειλε τον εργαζόμενο να βγάλει το φίδι από την τρύπα, για να μπορεί ενδεχομένως να είναι και με το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ. Εκτός και αν ο εργαζόμενος βρέθηκε μόνος του, με τα εργαλεία του στο σημείο.

Από την μια η δημοτική αρχή και ο Δήμαρχος εκπαιδευτικός κ. Κατωπόδης στα λόγια έχει ταχθεί υπέρ των δίκαιων αιτημάτων των μαθητών, από την άλλη η ίδια δημοτική αρχή στέλνει εργαζόμενο του Δήμου να συνδράμει μαζί με την εν λόγω διευθύντρια στην καταστολή μαθητικών κινητοποιήσεων. 

Η διευθύντρια του σχολείου αντί να αναζητήσει τρόπους ουσιαστικής επικοινωνίας με τους μαθητές, να ακούσει τα αιτήματά τους, αντί να συνεδριάσει  με το σύλλογο διδασκόντων και να έρθει σε συζήτηση με το σύλλογο και την ένωση γονέων, συμβάλλοντας  και αυτή στην επίλυση των αιτημάτων των μαθητών, επιλέγει να στήσει τις/τους μαθήτριες/έςαπέναντι, να παίξει το ρόλο του τιμωρού για να τις/τους φοβίσει και να  καταστείλει την κατάληψη.

ΔΕΝ αντιλαμβάνεται η κα Διευθύντρια ότι με αυτό τον αντιπαιδαγωγικό της ρόλο οξύνει τα πράγματα περισσότερο στο σχολείο;  Ο ρόλος της ως εκπαιδευτικός και ως διευθύντρια δεν είναι κατασταλτικός αλλά παιδαγωγικός . Μήπως όμως το ρόλο αυτό τον έχει απολέσει;

Τη στιγμή που τα αιτήματα των μαθητών βρίσκουν σύμφωνη την εκπαιδευτική κοινότητα, έχουν την αποδοχή της πλειοψηφίας της κοινωνίας, είναι απαράδεκτο ορισμένοι εκπαιδευτικοί να αναλαμβάνουν ρόλο κατασταλτικού μηχανισμού μαθητικών κινητοποιήσεων.

Οι δάσκαλοι των μαθητών δεν είναι ούτε ρουφιάνοι, ούτε δεσμοφύλακες των μαθητών τους. Όσοι αποδέχονται αυτό το ρόλο, ίσως να μην έχουν θέση στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Η τρομοκρατία  στα σχολεία δε θα περάσει

Κάτω τα χέρια από τις καταλήψεις των μαθητών.

Δώστε λύσεις στα αιτήματα τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις για την Εκπαίδευση, την Εργασία, την Πολιτική και την Κοινωνία στο alfavita.gr


Η Αναγνωρισμένη Επιμόρφωση - Εξειδίκευση 420 ωρών από τον ΑΣΕΠ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
 

Όλα τα σεμινάρια για Εκπαιδευτικούς ΕΔΩ: Σχολική Ψυχολογία, ΕΑΕ, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Παιδαγωγική κ.α.
 

Νέες Προσλήψεις Καθηγητών στα ΣΔΕ (Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας): ΑΛΛΑΞΕ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ 

 

σχετικά άρθρα

Τουρκία σεισμός: 24 νεκροί και 894 τραυματίες από το σεισμό των 6,7 Ρίχτερ
Τουρκία σεισμός: 24 νεκροί και 894 τραυματίες από το σεισμό των 6,7 Ρίχτερ
Τουρκία: Τουλάχιστον 24 νεκροί και 804 τραυματίες από τον ισχυρό σεισμό στο Αιγαίο, οι έρευνες των σωστικών συνεργείων συνεχίζονται
Τουρκία σεισμός: 24 νεκροί και 894 τραυματίες από το σεισμό των 6,7 Ρίχτερ
Σάμος: Νέα σεισμική δόνηση 4,7 Ρίχτερ
Σάμος: Νέα σεισμική δόνηση 4,7 Ρίχτερ
Σύμφωνα με το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο σημειώθηκε νέα σεισμική δόνηση, 4,7 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, 9 χιλιόμετρα βόρεια-βορειοδυτικά της Σάμου
Σάμος: Νέα σεισμική δόνηση 4,7 Ρίχτερ
Τραγωδία με δύο νεκρούς μαθητές στη Σάμο - Συλληπτήριο μήνυμα Φίλη-Τζούφη
Τραγωδία με δύο νεκρούς μαθητές στη Σάμο - Συλληπτήριο μήνυμα Φίλη-Τζούφη
Δύο μαθητές βρήκαν τραγικό θάνατο, λίγο μετά το σεισμό που έπληξε τη Σάμο - Συλλυπητήριο μήνυμα από τους τομεάρχες Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Φίλη,...
Τραγωδία με δύο νεκρούς μαθητές στη Σάμο - Συλληπτήριο μήνυμα Φίλη-Τζούφη