Ανοίγοντας τα σχολεία
«Πως θα δημιουργηθεί η κάψουλα του πχ. Β2 που ανήκει ο γιός μου (παιδιά-γονείς-εκπαιδευτικοί του Β2) όταν θα υπάρχουν άλλοι δύο εκπαιδευτικοί που θα μπαίνουν σε ακόμη άλλες 2 τάξεις με άλλες κάψουλες; Πόσοι τελικά θα είναι στην κάψουλα»

Αγαπητοί.

Εν όψει της «εφιαλτικής» για όλους μας ενάρξεως της σχολικής χρονιάς, με τις σχολικές καθαρίστριες να εκλείπουν, μαθητές εκπαιδευτικούς και γονείς τρομαγμένους, ελλιπείς διορισμούς παράλληλων στηρίξεων, καυτά κτίρια, μη επαρκής γνώση διατήρησης των μέτρων από τα παιδιά, μαθησιακά κενά από πέρσι, τάξεις που αγγίζουν τα 27(!) άτομα και ναι έχει και με 11 παιδιά, ερχόμαστε να σας παροτρύνουμε και να σας παρακαλέσουμε, γιατί όχι, να λάβετε υπόψιν σας τούτην την επιστολή.

Είδαμε ήδη τα πρώτα κρούσματα στους βρεφονηπιακούς… και να μην μιλήσουμε για το παράδειγμα της Γαλλίας.

Το πρώτο που πρέπει να κοιτάξετε είναι να αραιώσουν τα παιδιά στις τάξεις, λαμβάνοντας υπόψιν τις δικές σας υποδείξεις.

Εμείς δεν είμεθα ΕΟΔΥ ούτε ΠΟΥ.

Επίσης δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες θεμιτών αποστάσεων που σε όλους μας υπενθυμίζει η καθημερινότητα.

Στο μίνι μάρκετ, στο φαρμακείο στο γιατρό…

Ισχύουν αυτές οι αποστάσεις στις τάξεις;

Και ωραία ασχολήθηκαν οι γελοιογράφοι αυτές τις μέρες αλλά εμείς είμαστε λίγο πιο σοβαρά σκεπτόμενοι.

Το δεύτερο είναι να επιτρέψετε και να δώσετε την επιλογή στους γονείς που το επιθυμούν και δεν εργάζεται εις εκ των δύο, να κρατήσουν το παιδί τους στο σπίτι, και να υποστηριχτεί με διαδικτυακή εκπαίδευση.

Αυτό αφορά μεγάλο μέρος του πληθυσμού, και στην ουσία βοηθά και στην αποσυμφόρηση των τάξεων από τους πολλούς μαθητές, σίγουρα με λιγότερα έξοδα από το να αυξήσετε τάξεις.

Γιατί να σας βάλω και την εξής σκέψη, αφού τυγχάνω μητέρα αυτιστικού παιδιού, στην Γενική Εκπαίδευση, με δικαίωμα παράλληλων στηρίξεων, και ιδιαίτερη αδυναμία στις λοιμώξεις του αναπνευστικού. Το παιδί μου έχει να αρρωστήσει από τον Φεβρουάριο, παρεμπιπτόντως και ότι κολλά το κολλά από το Σχολείο.

Συνεχίζουμε να ζούμε, βλέπετε, πολύ προσεκτικά.

Στο σχολείο έχουν έλθει δύο παράλληλες, οι οποίες φυσικά θα μοιραστούν στα τρία παιδιά που σίγουρα ξέρω εκτός αν υπάρχει και τέταρτο που δεν το γνωρίζω.

Πως θα δημιουργηθεί η κάψουλα του πχ. Β2 που ανήκει ο γιός μου (παιδιά-γονείς-εκπαιδευτικοί του Β2) όταν θα υπάρχουν άλλοι 2 εκπαιδευτικοί που θα μπαίνουν σε ακόμη άλλες 2 τάξεις με άλλες κάψουλες; Πόσοι τελικά θα είναι στην κάψουλα του πχ Β2 του 1ου Γυμνασίου Χαλκουτσίου;

Τι είναι αυτό κάψουλα ή air-bus;

Επίσης ένα παιδί που βήχει ένα μήνα μετά την ανάρρωση από τις υγρασίες του κτιρίου, πως θα αντιμετωπιστεί φέτος στο σχολείο;

Θα σας πω εγώ: τρομολαγνικά.

Αφήστε μας να επιλέξουμε πως θα προστατευτούμε.

Είναι κρίμα να αφήσουμε τα παιδιά ΜΑΣ στην ίδια τάξη οι μεν-εμείς- από το φόβο μας και οι δε-εσείς- από αναλγητικότητα.

Ζητούμε απόσυμφόρηση των τάξεων.

Ζητούμε να βοηθήσουμε σε αυτό.

ΠΩΣ;

Μα με το δημοκρατικό δικαίωμα της επιλογής της διαδικτυακής εκπαίδευσης, για την οποία εσείς λέτε πως είστε πανέτοιμοι αν χρειαστεί, ή στην εσχάτη αφήστε μας να το αναλάβουμε ιδιωτικά, με εξετάσεις ανά τετράμηνο στα βασικά μαθήματα, για την καταγραφή  της προόδου του μαθητή, ώστε να κριθεί η προαγωγή του ή όχι.

Ακόμη πιο ανέξοδο.

Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι εκτός από τους διαδηλωτές κατά των μέτρων είναι και αρκετοί εκεί έξω που σας άκουσαν όταν είπατε μείνετε μέσα.

Σας πίστεψαν το έλαβαν υπόψιν και σας σεβάστηκαν.

Τώρα απλά δεν θέλουν να βγουν.

Σεβαστείτε και εσείς αυτό.

Παραθέτω και την δική μου αίτηση, που έστειλα στο Σχολείο του, στην Διεύθυνση Ββάθμιας και στο οικείο ΚΕΣΥ.

Το παιδί δεν μπορεί να διαγνωστεί τώρα αφού σκάει από υγεία, μα δεν θέλω να διαγνωστεί με ακροαστικά ή κορονοιό στον πρώτο μήνα. Ούτε να αντιμετωπισθεί ως λεπρός στην πρώτη εμφάνιση επίμονου βήχα.

Και δεν είμαι μόνον εγώ.

Είναι πολλοί. Να η ευκαιρία να λιγοστέψουν τα τμήματα.

Η προσωπική μου επιστολή στο 1ο Γυμνάσιο Χαλκουτσίου.

Αίτηση απαλλαγής δια ζώσης εκπαίδευσης για τον μαθητή

ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΑΥΓΕΡΙΝΟ ΦΙΩΤΑΚΗ

Προς

1ο Γυμνάσιο Χαλκουτσίου

Διεύθυνση Β΄βάθμιας Ανατολικής Αττικής

2ο Κεσσυ Ανατολικής Αττικής

Αγαπητοί

Αρχικά καλή δύναμη σε όλους εν όψει της ιδιαίτερης χρονιάς που ανατέλλει.

Μετά της παρούσης επιστολής αιτούμαι την παραμονή του υιού μου Ευαγγέλου  Αυγερινού Φιωτάκη, παιδί στο φάσμα του Αυτισμού, μαθητή της β’ Γυμνασίου, στο σπίτι με διαδικτυακή εκπαιδευτική υποστήριξη και την ιδιωτική, που ήδη αδιαλείπτως του παρέχουμε, ξανά, από την λήξη της καραντίνας μέχρι σήμερα έως ότου διευκρινιστεί η πορεία του ιού, και αν χρειαστεί βάση δεδομένων που θα προκύψουν για όλο το διδακτικό έτος.

Ο Ευάγγελος έχει μεγάλη ευαισθησία στις λοιμώξεις του αναπνευστικού, και πλήττεται από έντονο βήχα , κάθε χειμώνα, γεγονός που μπορούν να επιβεβαιώσουν οι αξιότιμοι καθηγητές του Σχολείου και οι απουσίες του, 120 σχεδόν μέχρι τον Μάρτιο! Ευτυχώς που δόθηκε εντολή να δικαιολογηθεί μια περίοδος και μας βρήκε η καραντίνα στις 97.

Φέτος λοιπόν που οι καταστάσεις είναι τόσο αμφίρροπες, και όπως σοφά απεφάνθη η κυβέρνηση για την μη χρήση μάσκας σε πολλές περιπτώσεις παιδιών, και ο Αυτισμός είναι εις εξ αυτών, αν αυτό το παιδί κολλήσει οτιδήποτε θα αναγκαστεί να υποβληθεί σε ψυχικά επίπονες και ομιχλώδεις για τον τρόπο αντίληψής του καταστάσεις  που θα σημαδέψουν εις αεί τον ψυχισμό του, τον οποίο διαφυλάττω ως κόρη οφθαλμού σε όλη αυτήν την περίοδο, θέτοντας μας σε εθελοντικό εγκλεισμό ΚΑΙ όλο το καλοκαίρι, με ελάχιστες προσεκτικές ημερήσιες εξόδους σε εξοχικά μέρη και μακριά από τον κόσμο.

Σε περίπτωση δε που νοσήσει, μπορεί αυτό το παιδί ή εγώ να νοσηλευτεί σε απομόνωση;

Καλώ τον οποιοδήποτε ειδικό να μου πει ναι.

Επίσης είναι γνωστόν τοις πάσι, πως ένας μαθητής στο φάσμα ακολουθεί την Γενική Εκπαίδευση, αρχικά για την ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ.

Είναι τραυματικό για τον Αυτιστικό άνθρωπο να του διδάξουμε την πλήρη αποξένωση, προάγοντας τον φόβο στον ήδη ελαττωματικό κοινωνικό χειρισμό του.

Λόγω λοιπόν εξαιρετικής επιρρέπειας σε αναπνευστικές λοιμώξεις, ευάλωτο συναισθηματικό κόσμο ο οποίος οφείλουμε να διαφυλαχθεί, αν πάντα θέλουμε εκτός από επιστήμονες, πάνω από όλα να βγάλουμε στην κοινωνία υγιείς νοητικά ανθρώπους που θα είναι αυτόνομοι και ικανοί να ανταπεξέλθουν στην βασική διαβίωση και αδυναμία απομόνωσης σε πιθανή νοσηλεία ζητώ την παραμονή του στο σπίτι και την διαδικτυακή σας υποστήριξη..

Και τελικά αν καταμετρήσουμε, πόσες διδακτικές ώρες παρακολούθησε ο Ευάγγελος πέρσι και πόσες έχασε λόγω…βήχα;(γιατί εμπύρετος δεν ήταν παρά σε μία ίωση) θλιβόμεθα.

Πόσες θα κερδίσει με την οργανωμένη του μελέτη και το επιπρόσθετο πρόγραμμα-σε αυτό που ήδη έχει- και που θα συμφωνηθεί στην εξατομίκευση που ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα φτιάξουμε και θα ακολουθήσουμε για τον μαθητή;

Στην περίπτωση αφίξεως παράλληλων στηρίξεων για τον Ευάγγελο, πόσο όμορφα μπορούν να δουλέψουν δυαδικά μέσω υπολογιστή από το σχολείο, και πλήρως, μα πλήρως συγκεντρωμένα; Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει ο μαθηματικός που είχε πέρσι ως παράλληλη.

Ο Ευάγγελος εν γένει δουλεύει καλύτερα δυαδικά παρότι στην ομάδα λόγω διάσπασης της προσοχής του. Η παράλληλη στήριξη εντοπίζει τις στιγμές διάσπασης του παιδιού και τον επαναφέρει. Αυτό δεν είναι δυνατόν εάν δεν κάθονται ΔΙΠΛΑ.

Σε αυτό το δίπλα ο ένας δεν φορά μάσκα. Ο Ευάγγελος.

Δεν θα κουράσω άλλο με λυρική γραφή.

Ζητώ θερμά την συνεργασία όλων σας σε αυτό, την αποδοχή της αίτησής μου, την κατανόηση των φόβων μου και εν τέλει διατίθεμαι φέτος να μείνει από απουσίες σε πιθανή σας αρνητική απάντηση.

Η ψυχική, πνευματική και σωματική μας υγεία είναι άνωθεν ενός σχολικού έτους.

Μετά τιμής και υπερτάτου αγωνίας

*Μαρία Κασαμπαλάκου

Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αυτισμό και Ειδικές Ανάγκες «Η ΑΓΙΑ ΣΚΕΠΗ»

Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Χαλκουστίου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;