malagaris
«Το διακύβευμα της ανθρώπινης ζωής είναι μεγαλύτερο από τις κάποιες ώρες χαμένης διδασκαλίας. Πρώτη μας προτεραιότητα η προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών», σημειώνει ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Μαλαγάρης

«Δεν υπάρχει επαρκής λόγος για να ανοίξουν τα γυμνάσια και οι δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου πριν εξασφαλίσουμε οριστική προστασία από την επιδημία του COVID19», σημειώνει ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Μαλαγάρης, αναφορικά με τα σενάρια για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ο ίδιος, μιλώντας στο newsbomb.gr, επεσήμανε συγκεκριμένα:

«Παρατηρούμε ότι ακόμα υπάρχουν κρούσματα και κυρίως σε χώρους που συναθροίζονται αρκετά άτομα. Γι αυτό εκτιμούμε πως για τα γυμνάσια όπως επίσης και για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου δεν υπάρχει επαρκής λόγος για να ανοίξουν πριν εξασφαλίσουμε οριστική προστασία από την επιδημία του COVID19». Πρόσθεσε δε πως «υπάρχουν αρκετοί καθηγητές οι οποίοι ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού αλλά και γονείς».

Παράλληλα, συμπλήρωσε:

«Δεν είμαστε επιδημιολόγοι αλλά παρακολουθούμε τις εξελίξεις. Συνεπώς θα πρέπει να αναμένουμε την οριστική διαβεβαίωση των ειδημόνων, δηλαδή των επιδημιολόγων προκειμένου να μας διαβεβαιώσουν ότι η λειτουργία των σχολείων μπορεί να ξεκινήσει χωρίς να διακυβεύεται η υγεία και η ζωή όλων των εμπλεκομένων (καθηγητές, μαθητές, γονείς) . Η γνώμη μας είναι πως θα πρέπει να αποφεύγεται η συνεύρεση πολλών ατόμων σε κλειστούς χώρους όπως οι μαθητικές αίθουσες».

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της ΟΛΜΕ «ο κίνδυνος δεν έχει ξεπεραστεί και αυτό αποδεικνύεται από τα στοιχεία των ειδικών που παρακολουθούμε καθημερινά».

Αναφορικά με τα όποια ενδεχομένως «κενά» μπορεί να δημιουργηθούν τόσο στις τάξεις του γυμνασίου όσο και στις τάξεις της Α' και Β' λυκείου στους μαθητές ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ ανέφερε «πιστεύουμε πως η ύλη μπορεί να καλυφθεί και θα καλυφθεί αργότερα. Η προαγωγή και οι απολυτήριες της τρίτης γυμνασίου των μαθητών μπορούν να γίνουν αποκλειστικά με τον προφορικό βαθμό. Προς αυτή τη κατεύθυνση θα προτείναμε επίσης να δοθεί η δυνατότητα στους διδάσκοντες να καταθέσουν προφορικό βαθμό δευτέρου τετραμήνου από τη στιγμή που μάλιστα έχει γίνει μαθήματα περίπου διάρκειας ενάμιση μήνα.

«Το διακύβευμα της ανθρώπινης ζωής είναι μεγαλύτερο από τις κάποιες ώρες χαμένης διδασκαλίας που είναι εύκολο να καλυφθεί αργότερα. Πρώτη μας προτεραιότητα η προστασία της υγείας και της ζωής των μαθητών και των εκπαιδευτικών» τόνισε ο κ. Μαλαγάρης.

Γ' Λυκείου

Ερωτηθείς για το τι θα γίνει με τη Γ' Λυκείου και την αγωνία τόσο των μαθητών όσο και των γονέων για τις Πανελλαδικές ο κ. Μαλαγάρης δήλωσε ότι «η τρίτη λυκείου απασχολεί όλους τους εκπαιδευτικούς- μαθητές - γονείς. Εμείς προτείνουμε από τη στιγμή που θα εξασφαλιστούν όλοι οι αναγκαίοι όροι να γίνουν τα επαναληπτικά εκείνα μαθήματα και αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους να πραγματοποιηθούν οι πανελλαδικές εξετάσεις».

«Η τηλεμάθηση πέτυχε λόγω της αυταπάρνησης των καθηγητών»

Οι καθηγητές λόγω του κορονοϊού έχουν ξεκινήσει τηλεμάθηση. Στο κατά πόσο αυτός ο νέος τρόπος μάθησης μπορεί να αποδώσει ο κ. Μαλαγάρης απάντησε «η τηλεμάθηση πέτυχε και πέτυχε λόγω της αυταπάρνησης των καθηγητών» τόνισε ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ και εξήγησε «υπήρξαν και συνεχίζουν να υπάρχουν δυσκολίες τόσο από τους καθηγητές όσο και από τους μαθητές.

Εισηγηθήκαμε ως Συνδικάτο να μην λείψει από κανέναν σπίτι μαθητή ο υπολογιστής. Ωστόσο υπήρξαν και αρκετοί καθηγητές που δεν είχαν υπολογιστές» είπε και συμπλήρωσε «για τους καθηγητές υπήρξε ακόμα μία πολύ μεγάλη δυσκολία καθώς δεν γνωρίζουν όλοι καλή χρήση υπολογιστών αλλά και η διδασκαλία μέσω τηλεμάθησης είναι κάτι καινούργιο και για τους ίδιους και τους μαθητές» κατέληξε ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ.

Αντιδημοκρατική πράξη η κατάθεση του νομοσχεδίου εν μέσω κορονοϊού

Επιπλέον, ο κ. Μαλαγάρης αναφέρθηκε και στο νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στην εκπαιδευτική κοινότητα.

«Η ΟΛΜΕ θεωρεί ως βαθύτατη αντιδημοκρατική πράξη της κυβέρνησης να καταθέσει πολυνομοσχέδιο που δεν έχει σχέση με την λειτουργία των σχολείων λόγω το COVID 19 σε μία συγκυρία που δεν έχει ξεπεραστεί ακόμα η επιδημική κρίση και ισχύει η αναστολή λειτουργίας των σχολείων με εκπαιδευτικούς και μαθητές στα σπίτια τους να δίνουν τη μάχη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με απαγόρευση κυκλοφορίας να προβαίνει σε αυτή τη πράξη το υπουργείο Παιδείας ( στην κατάθεση του πολυνομοσχεδίου ) που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με τον COVID 19 (επανέναρξη λειτουργίας των σχολείων εξετάσεις κλπ.)».

«Σκόπιμα λοιπόν το υπουργείο Παιδείας διάλεξε την συγκεκριμένη συγκυρία ώστε να περάσει χωρίς αντιδράσεις τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα, μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα αντίδρασης», συμπλήρωσε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.jpg
Στελέχη εκπαίδευσης: Δύο επιμορφωτικά προγράμματα για Διευθυντές-Υποδιευθυντές και για Σύμβουλους-Μέντορες από το ΕΚΔΔΑ
Για τον εντοπισμό της επιθυμητής ημερομηνίας υλοποίησης των προγραμμάτων μπορούν οι ενδιαφερόμενοι/ες να προβούν σε Αναζήτηση Προγραμμάτων από την...
Στελέχη εκπαίδευσης: Δύο επιμορφωτικά προγράμματα για Διευθυντές-Υποδιευθυντές και για Σύμβουλους-Μέντορες από το ΕΚΔΔΑ
ΥΠΑΙΘ
Μέχρι πότε οι αιτήσεις αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕΔΑΣΥ/ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ
Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε...
Μέχρι πότε οι αιτήσεις αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕΔΑΣΥ/ΣΔΕΥ των ΚΕΔΑΣΥ