Θα ήθελα να εκφράσω τον προβληματισμό μου σχετικά με την επιστροφή των μαθητών της Γ' Λυκείου στις τάξεις. Θεωρώ ότι είναι άσκοπη ίσως κι προβληματική μία τέτοια ενέργεια για δύο λόγους:
α. Τα παιδιά δεν έχουν σε τίποτα να ωφεληθούν από την επιστροφή δεδομένου ότι έχουν βγάλει την ύλη και η επιστροφή στα θρανία μάλλον θα τα αποπροσανατολίσει από το διάβασμά τους παρά θα τους βοηθήσει. Σε όσα σχολεία δεν έχει βγει επίσημα η ύλη ίσως εκεί να πρέπει να ληφθεί μέριμνα για αυτούς αλλά χωρίς γενίκευση.
β. Γνωρίζουμε από αυτά που ακούμε ότι στους νέους δεν είναι επικίνδυνη η ασθένεια από Covid 19. Το βασικό ερώτημά μου είναι το εξής: Αν κάποιο παιδί κολλήσει τον ιό και πραγματικά τον περάσει ελαφριά τι γίνεται με την καραντίνα;
Θα πρέπει να μείνει σε καραντίνα 14 ημέρες; Κι αν αυτές οι ημέρες συμπέσουν με την ημερομηνία των εξετάσεων; Θα πάνε όλα χαμένα: Ακόμα κι αν ληφθεί μέριμνα για μία τέτοια περίπτωση να δώσει εξετάσεις τον Σεπτέμβριο πόσο εύκολο είναι για ένα παιδί μετά από αυτή την πίεση που έχει δεχτεί όλο αυτό το διάστημα να συνεχίσει μέχρι τον Σεπτέμβριο;
Εν κατακλείδι θεωρώ ότι τα σχολεία για την Γ Λυκείου πρέπει να ανοίξουν μόνο για τις εξετάσεις κι αφού φαίνεται ότι μπορούν να το κάνουν από νωρίς ας κάνουν εξετάσεις νωρίτερα και όχι μάθημα για να μη γράφουν μες στον καύσωνα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5
Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)
ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα