Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου: Η συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση είναι προαιρετική
Προαιρετική χαρακτηρίζει τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στην τηλεκπαίδευση ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02 Β.Αιγαίου κ. Ευστρ.Αναγνώστου, σε κείμενο οδηγιών προς Φιλολόγους που απέστειλε σήμερα. Τονίζει πάντως ότι αποτελεί και πρόκληση τόσο για τη δική μας εκπαιδευτική εξέλιξη όσο και αυτή των μαθητών μας. Δείτε τι λέει.

Αγαπητοί/τές συνάδελφοι, σας χαιρετώ!

 

Μέσα σε όλη αυτή την πρωτόγνωρη -εξωπραγματική θα έλεγα- κατάσταση, που ζούμε όλοι, συνεχώς νέα κι άγνωστα μέχρι τώρα δεδομένα προκύπτουν κι εμείς καλούμαστε να προσαρμοστούμε σε καινούργιες καταστάσεις και να τις υποστηρίξουμε κιόλας!

Επικεντρώνομαι  στο  θέμα της,  τόσο πολυσυζητημένης τελευταία, «τηλεκπαίδευσης».

Ήδη κάποιοι από σας επικοινώνησαν μαζί μου εκφράζοντας αγωνίες και απορίες.

Έτσι αποφάσισα να απευθυνθώ σε σας, στην προσπάθεια να διαλευκάνουμε από κοινού, όσο αυτό είναι δυνατόν, το πώς θα πορευτούμε ως εκπαιδευτικοί ειδικότητας από δω και στο εξής.

Όπως ήδη ίσως γνωρίζετε, σε πρώτη φάση υποστηρίχτηκε το Λύκειο και ειδικά η Γ΄ τάξη και στη συνέχεια ακολούθησαν τα Γυμνάσια, σύμφωνα με τις οδηγίες, που σας έχουν κοινοποιηθεί. Την ουσιαστική αρμοδιότητα της οργάνωσης/τεχνικής υποστήριξης έχουν οι τριμελείς επιτροπές, που έχουν συσταθεί γι’ αυτόν τον λόγο σε κάθε σχολική μονάδα.

Μπορείτε να απευθύνεστε σε μένα για όποιο θέμα κρίνετε ότι χρειάζεστε βοήθεια, στο πλαίσιο όχι μόνο των αρμοδιοτήτων μου αλλά και των δυνατοτήτων μου, όπως αντιλαμβάνεστε. Σ’ αυτήν την διαδικασία, που βρίσκεται σε εξέλιξη, θεωρώ ότι είμαστε όλοι μαθητές! Σας διαβεβαιώνω ότι όλοι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου των δύο ΠΕΚΕΣ του Β. Αιγαίου, με αλλεπάλληλες τηλεδιασκέψεις, ανταλλάξαμε σκέψεις, εκθέσαμε τις απόψεις μας και προτείναμε τις προσφορότερες λύσεις, ώστε να μπορέσουμε να κρατήσουμε τους μαθητές μας κοντά στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος μας, μέχρι να ξανανοίξουν τα σχολεία.

Ο τρόπος, που θα αξιοποιήσετε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη  (Webex) που εφαρμόζεται προς το παρόν στο Λύκειο ή ασύγχρονη (π.χ. e-class / e- me ή προώθηση υλικού μέσω mail) που εφαρμόζεται στο Γυμνάσιο, εξαρτάται από σας, αλλά και τις υπάρχουσες υποδομές γενικά. Οι αρμόδιες τεχνικές υπηρεσίες του Υπουργείου πασχίζουν καθημερινά να αναβαθμίσουν τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες της αρμοδιότητάς τους και ευελπιστούμε ότι σύντομα τα τεχνικά προβλήματα που υπάρχουν, θα περιοριστούν σημαντικά ή και θα εξαλειφτούν, αν παράλληλα τηρούμε επακριβώς τις οδηγίες που μας δίνονται.

Υποχρέωσή μου να σας υπενθυμίσω τα εξής :

 

    • Η συμμετοχή σας στην διαδικασία της τηλεκπαίδευσης είναι μεν προαιρετική, αλλά αποτελεί και μια πρόκληση τόσο για τη δική μας εκπαιδευτική εξέλιξη όσο και αυτή των μαθητών μας. Ας παροτρύνουμε τους συναδέλφους μας, που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τηλεκπαίδευση να επιχειρήσουν με όποιο τρόπο θεωρούν πρόσφορο και υλοποιήσιμο να επικοινωνήσουν με τους μαθητές τους και να τους κρατήσουν «ζεστούς» με τα μαθήματά τους.
    • Ας μην επιβαρύνουμε τους μαθητές μας με υπερβολικό φόρτο εργασίας,  που θα τους απογοητεύσει και θα τους απομακρύνει από την πρωτόγνωρη αυτή εκπαιδευτική διαδικασία. Ας επικεντρώσουμε ειδικότερα το ενδιαφέρον μας στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου που είναι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές εξετάσεις και κυρίως σε αυτούς που δεν κάνουν Φροντιστήριο.
    • Μπορείτε να κάνετε, εφόσον το επιθυμείτε, συνδιδασκαλία με κάποιον άλλον συνάδελφο.
    • Καλό είναι -και πιστεύω θα βοηθήσει- να υπάρξει δυνατότητα ανταλλαγής υλικού και συνεργασία μεταξύ όλων.
    • Για τα τεχνικά θέματα είναι υπεύθυνες οι ομάδες στήριξης, που έχουν συσταθεί γι’ αυτόν τον σκοπό στα σχολεία σας.
    • Προσοχή στη διακίνηση εκ μέρους των μαθητών υλικού που δεν σχετίζεται με το μάθημα.
    • Να προτιμάτε τη αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού που προτείνεται στις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων (π.χ. Διαδραστικά σχολικά βιβλία, Φωτόδενδρο, Πύλη για την Ελληνική Γλώσσα, study for exams.gr, κ.α.) Για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων σε περίπτωση που θεωρείτε ότι πρέπει να αξιοποιήσουν οι μαθητές εκπαιδευτικό υλικό του διαδικτύου, να προωθείτε στους μαθητές σας όχι αυτούσιο το υλικό, αλλά τον σύνδεσμό του (link).

Τελειώνοντας θέλω να σημειώσω ότι η τηλεκπαίδευση ουδόλως αντικαθιστά, βέβαια, τη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία. Ο στόχος όλου αυτού του εγχειρήματος είναι να κρατήσουμε τους μαθητές μας κοντά στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Να είστε καλά και να προσέχετε την υγεία σας ! Η εκπαίδευση σας χρειάζεται.

 

ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ,  ΠΕ 02

 

Δείτε την «Ενημέρωση εκπαιδευτικών ΠΕ02 για την τηλεκπαίδευση»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΘ
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
Η Διεθνής Έκθεση ανοίγει τις πύλες της σήμερα (25/04) στους χώρους της ΔΕΘ μέχρι και το Σάββατο (27/04) 
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
paidiki_pornografia.jpg
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»
«Σε ένα σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης, ένας ανήλικος βιντεοσκόπησε δύο παιδιά να ερωτοτροπούν και το έστειλε σε φίλους του, χωρίς να καταλαβαίνει...
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»