Φοιτητές τΔΠΠΝΤ και Ιστορίας: «Κ. πρύτανι υλοποιείστε τις δεσμεύσεις σας για επανίδρυση, ώστε να λήξει η κατάληψη»
Φοιτητές Ιστορίας - Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών

«Κ. πρύτανι υλοποιείστε τις δεσμεύσεις σας για επανίδρυση, ώστε να λήξει η κατάληψη. Μην ταλαιπωρείτε άλλο τις ζωές των φοιτητών του τΔΠΠΝΤ και Ιστορίας – Αρχαιολογίας με σκοπό να κερδίσει η Πάτρα ένα επιπλέον τμήμα»

Ως φοιτητές του τμήματος Πολιτισμικού Περιβάλλοντος & Νέων Τεχνολογιών καλούμε την κ. πρύτανι του πανεπιστημίου Πατρών να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις που έδωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο Αγρινίου στις 4/12/2019, όπου δηλώνει ρητά ότι θα καταθέσει πρόταση στο υπουργείο για επανίδρυση του τμήματός μας, εάν το υπουργείο πειστεί ότι έχουμε δίκιο. Ο κ. Διγαλάκης παραδέχθηκε ότι το τμήμα καταργήθηκε ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ. Το μόνο που μένει είναι να τηρήσετε τον λόγο σας.

Θα το κάνετε επιτέλους πράξη κ. πρύτανι ή θα συνεχιστεί το παιχνίδι με τις ζωές των φοιτητών των τμημάτων ΔΠΠΝΤ και Ιστορίας – Αρχαιολογίας με ΜΟΝΟ στόχο τη μεταφορά τμημάτων από το Αγρίνιο στην Πάτρα;

Η πρόταση για μετονομασία του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας σε Ιστορίας – Αρχαιολογίας και Ψηφιακός Πολιτισμός δεν αποτελεί λύση καθώς υποβαθμίζει τον τομέα της πληροφορικής καθώ τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών μας έχουν μετατραπεί σε επιλογής στο 3ο και 4ο έτος, όπως αναφέρει ο οδηγός σπουδών του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας. Επιπλέον, ο σύγχρονος τομέας της Πολιτισμικής Διαχείρισης έχει μηδενιστεί. Το μοναδικό τμήμα από τα δύο που έχει πιστοποιηθεί είναι το τμήμα Πολιτισμικής Διαχείρισης και Νέων Τεχνολογιών, ενώ για το τμήμα Ιστορίας – Αρχαιολογίας σε ψήφισμά όλων των τμημάτων Ιστορίας και Αρχαιολογίας της χώρας μας, λίγο πριν τη δημιουργία του, αναφέρεται ότι το τμήμα που δημιουργήσατε διαθέτει πρόγραμμα σπουδών και διδάσκοντες άλλων γνωστικών αντικειμένων και κατά συνέπεια δεν μπορεί να υποστηρίξει τη δημιουργία αποφοίτων στα γνωστικά αντικείμενα της Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Τι ακριβώς θέλατε να πετύχετε με αυτή σας την δημιουργία; Θα καταφέρει να πιστοποιηθεί ποτέ αυτό το τμήμα έτσι όπως είναι;

Η μόνη λύση είναι η αυτόνομη λειτουργία και των δυο τμημάτων στο Αγρίνιο πρώτα με επανίδρυση του τμήματός μας και έπειτα με προσαρμογή του προγράμματος σπουδών του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας στα πρότυπα των υπολοίπων αντίστοιχων τμημάτων της χώρας και όχι με μαγειρέματα.

Οι αλχημείες που προσπαθείτε να δημιουργήσετε καταστρέφουν τις ζωές τόσο των φοιτητών και αποφοίτων του τμήματος ΔΠΠΝΤ όσο και των φοιτητών του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας. Οπότε καμία πρόταση με μετονομασία δεν είναι αποδεκτή.

Ως φοιτητικός σύλλογος, δημιουργήσαμε ένα βίντεο για να ενημερωθεί όλος ο κόσμος σχετικά το τι ισχύει με το τμήμα και την κατάληψη που πραγματοποιείται. Το Υπουργείο μέσω του κ. Διγαλάκη δικαιολόγησε την στάση μας. Εφόσον δεν φταίμε εμείς για την κατάληψη ποιος φταίει λοιπόν; Εσείς και οι καθηγητές μας θα αναλάβετε κάποια ευθύνη; Εάν τυχών έχετε κάποια ευθύνη γιατί μπορεί να μην φταίει κανείς και να αποφασίσαμε έτσι μια μέρα να πραγματοποιήσουμε κατάληψη γιατί θέλαμε να χάσουμε το εξάμηνο και να μην ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας.

Τέρμα τα παιχνίδια, υλοποιήστε τις δεσμεύσεις σας για επανίδρυση για να συνεχίσουμε οι φοιτητές και των δύο τμημάτων ομαλά τις ζωές μας.

Ετοιμάσαμε το παρακάτω βίντεο που εξηγούν τα παραπάνω.

Δεν πρόκειται με τίποτε να κάνουμε πίσω!

 

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Ανακοίνωση για τη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με φορείς για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Χωρίς κεντρικό σχεδιασμό η εξ αποστάσεως εκπαίδευση - Δεν μπορεί να αποτιμηθεί το έργο του ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες
Προβλήματα και καθυστερήσεις στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής στο δήμο Ηρακλείου καταγγέλλει ο βουλευτής Ηρακλείου του ΣΥΡΙΖΑ, Σωκράτης...
Σ. Βαρδάκης: Η γ.γ του υπ. Παιδείας προτείνει τη λειτουργία αποθηκών ως σχολικές αίθουσες