Ανοιχτή επιστολή
Δεν είναι δυνατό ένας μαθητής του ΕΠΑΛ που ξεκίνησε ή επέλεξε να φοιτά σε συγκεκριμένο τομέα στη Β΄ τάξη με στόχο την ολοκλήρωση των σπουδών του και την απόκτηση πτυχίου ειδίκευσης στην Γ΄ τάξη, να αναγκάζεται να φοιτήσει σε σχολείο άλλου νησιού ή της Αθήνας

Ανοιχτή επιστολή
-στην Υπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κα. Κεραμέως  Νίκη,
-την Υφυπουργό Παιδείας  και Θρησκευμάτων  κα. Ζαχαράκη Σοφία
-τη γενική γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Αναστασία Γκίκα,

για στελέχωση των σχολείων της περιοχής με προσωπικό και για τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων στα σχολεία Γενικής Παιδείας και ΕΠΑΛ

Κυρία Υπουργέ,

κυρία Υφυπουργέ,

κυρία Γενικέ,

Το  Διοικητικό Συμβούλιο της Α  ΕΛΜΕ  Δωδεκανήσου  εκφράζει την αγωνία των νησιωτών σχετικά με:

Α. τη στελέχωση των σχολείων της περιοχής με προσωπικό.

Σε μερικές μέρες ξεκινούν τα μαθήματα και θα πρέπει να γίνουν  όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την έγκαιρη πρόσληψη των συνάδερφών εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν τα κενά στο σύνολο των σχολείων της περιοχής μας, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την απρόσκοπτη λειτουργία  τους από την πρώτη ημέρα του αγιασμού όπως πρέπει.

Γενικότερα:

Η απρόσκοπτη λειτουργία των σχολείων έχει να κάνει:

Με  την  ολοκλήρωση όλων των απαραίτητων διοικητικών ενεργειών, για την πρόσληψη των αναπληρωτών πριν την έναρξη του νέου διδακτικού έτους.

Η έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών θα πρέπει να πραγματοποιηθεί σε όσο το δυνατό λιγότερες φάσεις στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου και όχι μετά τα Χριστούγεννα, όπως συνέβαινε τις προηγούμενες χρονιές.

Τέλος, η κυβέρνηση θα πρέπει, να  προχωρήσει  σε μόνιμους διορισμούς όχι μόνο ειδικής αγωγής αλλά και γενικής παιδείας, γεγονός που θα βοηθήσει πολύ την περιοχή μας.

Β. τη λειτουργία των ολιγομελών τμημάτων  στα  σχολεία  Γενικής Παιδείας και ΕΠΑΛ

Το Υπουργείο παιδείας θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη  τις δυσκολίες που υπάρχουν λόγω της νησιωτικότητας, και να επιτρέψει τη λειτουργία όλων των ολιγομελών τμημάτων, τόσο στη γενική εκπαίδευση όσο και στα ΕΠΑΛ.

Δεν είναι δυνατό ένας μαθητής του ΕΠΑΛ που ξεκίνησε ή επέλεξε να φοιτά σε συγκεκριμένο τομέα στη Β΄ τάξη με στόχο την ολοκλήρωση των σπουδών του και την απόκτηση πτυχίου ειδίκευσης στην Γ΄ τάξη, να αναγκάζεται να φοιτήσει σε σχολείο άλλου νησιού ή της Αθήνας από τη στιγμή που στην περιοχή του δεν δημιουργήθηκε ο αντίστοιχος Τομέας στην Β΄ τάξη ή η αντίστοιχη ειδικότητα στην Γ΄ τάξη.

               

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                            Ο  Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 ΑΝΔΡΕΑΣ  ΜΑΡΙΝΟΣ                                                 ΘΕΟΔΩΡΟΣ  ΞΑΦΗΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ελμε κερκυρας
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Κέρκυρας έπραξε το αυτονόητο, παρεμβαίνοντας μετά από αλλεπάλληλα καλέσματα εκπαιδευτικών, για να αντιμετωπίσει...
Ασύλληπτο! Καταδικαστική απόφαση για καθηγητές, μέλη του ΔΣ ΕΛΜΕ – Θα ασκήσουν έφεση (ΒΙΝΤΕΟ)
skianis
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο πανεπιστήμιο και μαθαίνει στους φοιτητές να τη χρησιμοποιούν σωστά
Το ChatGPT ως διπλό εργαλείο: Βοήθεια και κίνδυνος για την κριτική σκέψη
Κωνσταντίνος Σκιάνης: Ο καθηγητής που φέρνει την Τεχνητή Νοημοσύνη στο πανεπιστήμιο και μαθαίνει στους φοιτητές να τη χρησιμοποιούν σωστά
mixanografiko14_638631239.jpg
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ
Τάσεις αγοράς: Ποια επαγγέλματα υγείας "εκτοξεύονται" - Γιατί δεν είναι μόνο οι υψηλές βάσεις το κλειδί για επαγγελματική επιτυχία
Μηχανογραφικό 2025: Σπουδές με χαμηλή βάση και υψηλές προοπτικές — Οι κρυφές ευκαιρίες στα ΑΕΙ