Συνάντηση με Κεραμέως-Ζαχαράκη ζητά η ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Προκειμένου να συζητηθούν θέματα για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή, οι τοποθετήσεις αναπληρωτών το Σεπτέμβριο κ.ά

Επίσημο αίτημα για συνάντηση με την υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, και με την υφυπουργό, Σοφία Ζαχαράκη, κατέθεσε η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, προκειμένου να συζητηθούν θέματα, όπως οι 4.500 μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, η στελέχωση των σχολικών μονάδων, οι τοποθετήσεις αναπληρωτών το Σεπτέμβριο, την "αυτονομία" των σχολικών μονάδων κ.ά.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ:

"Αξιότιμες,

κυρία Υπουργέ,
κυρία Υφυπουργέ

Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια  για την εκλογή σας και τα νέα καθήκοντά σας στο Υπουργείο Παιδείας και να σας ευχηθούμε καλή δύναμη και επιτυχία στο έργο σας, με τη συνέπεια και την υπευθυνότατα που σας διακρίνουν. 

Παρακαλούμε όπως ανταποκριθείτε στο αίτημα μας για μία συνάντηση το συντομότερο δυνατό, ενόψει των σύνθετων και επειγόντων θεμάτων που έχουν προκύψει στο χώρο της εκπαίδευσης, προκειμένου να σας εκθέσουμε από κοντά τα θέματα που μας απασχολούν και παραμένουν σε εκκρεμότητα.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής εκπροσωπεί: 1) το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.), το οποίο απαρτίζεται από Ψυχολόγους, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Κοινωνικούς Λειτουργούς, Φυσικοθεραπευτές, Σχολικούς Νοσηλευτές, Συμβούλους Επαγγελματικού Προσανατολισμού Τυφλών, Ειδικούς στην Νοηματική Γλώσσα Κωφών, Ειδικούς στη Κινητικότητα τον Προσανατολισμό Τυφλών, Συμβούλους στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και  2) το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.), που υπηρετούν με μόνιμο διορισμό, ή σαν αναπληρωτές, στις  Σχολικές Μονάδες Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Παιδείας.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής έχει αποδείξει με θέσεις, προτάσεις και με έργα τη στήριξη της στα  θέματα της Ειδικής και Γενικής Εκπαίδευσης για τα μέλη της ΕΕΠ- ΕΒΠ, τα σχολεία, τους μαθητές και τις οικογένειές τους.

Χαιρετίζουμε την εξαγγελία από την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου για τις άμεσες ενέργειες, όπως  το άνοιγμα των σχολείων με κατάλληλη στελέχωση και διδακτικό υλικό καθώς και τις 4500 προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή, ωστόσο θα θέλαμε να σας θέσουμε υπόψη σας τα εξής:

Ζήτημα δίκαιας και ισόποσης κατανομής των 4.500 θέσεων μεταξύ εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας/ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. Επισημαίνουμε τον ελάχιστο αριθμό των μόνιμων υπηρετούντων συναδέρφων Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και σε Κ.Ε.Σ.Υ. (718 συνολικά) και  την ανάγκη για επαρκή στελέχωση από μόνιμο και σταθερό προσωπικό σε όλες τις δομές του Υπουργείου Παιδείας, διότι τα κενά είναι αναμφισβήτητα πάρα πολλά.

Ζήτημα τοποθετήσεων αναπληρωτών από το Σεπτέμβριο. Ακόμα και σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η καταχώριση των στοιχείων στο ΟΠΣΥΔ για τα μέλη ΕΕΠ ΕΒΠ με συνέπεια την καθυστέρηση ανάρτησης προσωρινών πινάκων. Δεδομένου του νέου συστήματος διορισμών και προσλήψεων και της ελλιπούς εικόνας του αριθμού των ενστάσεων που πρόκειται να κατατεθούν στο ΑΣΕΠ έχουμε μεγάλη αγωνία για το αν οι αναπληρωτές ΕΕΠ ΕΒΠ θα προσληφθούν από τους πίνακες του προηγούμενου έτους ή από τους νέους πίνακες που θα καταρτιστούν. Αναφέρουμε ενδεικτικά ότι ο αριθμός απορριφθέντων του έτους 2018-19 λόγω αστοχιών από πλευράς Υπουργείου και κατά τόπους ΠΔΕ ανέρχεται σε εκατοντάδες, οι οποίοι αν ισχύσουν οι περσινοί πίνακες θα «τιμωρηθούν» για άλλη μια χρονιά.

Διασφάλιση των πιστώσεων για τους αναπληρωτές στα επίπεδα της περυσινής σχολικής χρονιάς. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα επιταχυνθούν οι σχετικές ενέργειες από πλευράς Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για ένταξη της Πράξης ΕΣΠΑ, η οποία θα δώσει προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ και ΕΕΠ, σε ΚΕΣΥ και ΕΔΕΑΥ και η οποία έχει καθυστερήσει να διευθετηθεί καθώς και  για την εγγραφή της δημόσιας δαπάνης, που αντιστοιχεί στα Προγράμματα αυτά.  

Επανεξέταση του νόμου 4589/2019 περί συστήματος διορισμών στη  βάση της διαφοροποίησης της διαδικασίας για τις τοποθετήσεις Αναπληρωτών. Έχουμε υποβάλει στον απερχόμενο υπουργό τη σοβαρή μας αντίθεση για το «κλείδωμα» των αξιολογικών πινάκων κατάταξης για 3 έτη καθώς και το  κυρίαρχο αίτημα για τη μη μεταφορά της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας από κλάδο σε άλλο κλάδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές ανακοινώθηκε η 4η τροποποιητική απόφαση για τις συνάφεια των μεταπτυχιακών σχολικής ψυχολογίας η οποία απέχει από το πνεύμα του νόμου και το περιεχόμενο της προγενέστερης απόφασης του Σ.τ.Ε.

Ζήτημα "αυτονομίας" των σχολικών μονάδων. Θα θέλαμε να μας διευκρινίσετε τις θέσεις και προτάσεις ως προς το παραπάνω και συγκεκριμένα για την τυχόν πρόβλεψη σας ως προς το υποστηρικτικό ρόλο του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού. 

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ θα είναι αρωγός στο έργο σας μέσα από γόνιμο και αποτελεσματικό διάλογο  σε θέματα που αφορούν την πλήρη στελέχωση των σχολείων και δομών με σκοπό την κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών στην  εκπαίδευση, την ενίσχυση της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης και τις υποστηρικτικές υπηρεσίες των κλάδων ΕΕΠ ΕΒΠ και τη βελτίωση  εν γένη της σχολικής κοινότητας, συμπορευόμενοι και με τις άλλες Ομοσπονδίες Εκπαιδευτικών.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη θετική σας ανταπόκριση στο αίτημά μας"

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;