Thumbnail
ΣΕΠΕ «Αλέξανδρος Δελμούζος»

Η θέση μας στη συνεδρίαση της Επιτροπής για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στον Δήμο Παλλήνης. Αντίγραφο Πρακτικού της συνεδρίασης

 

Συνεδρίασε την Παρασκευή 31 Μαρτίου 2019 η «Τριμερής Επιτροπή» για την εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης στον Δήμο Παλλήνης από το σχολικό έτος 2020-21. Δυστυχώς, η επιτροπή δεν κατέληξε σε ομόφωνη απόφαση αφού ο Πρόεδρος του Συλλόγου μας δεν συμφώνησε με την πρόταση της Δ/ντριας Εκπαίδευσης και του εκπροσώπου του Δήμου Παλλήνης αφού θεώρησε πως αυτή, έτσι όπως ήταν διατυπωμένη, άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο να μην εφαρμοστεί και πάλι η υποχρεωτική προσχολική αγωγή στον Δήμο Παλλήνης, αφού καμιά ουσιαστική δέσμευση δεν υπήρχε. Έτσι ο πρόεδρος του Συλλόγου λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Αλέξανδρος Δελμούζος» για τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση δήλωσε πως η δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή πρέπει να εφαρμοστεί άμεσα σε όλη την επικράτεια με ευθύνη της πολιτείας, με τη διάθεση ανάλογων πιστώσεων, με τη δημιουργία κατάλληλων κτηριακών υποδομών και με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Σύμφωνα με τα παραπάνω οι Δήμοι θα πρέπει να κάνουν έγκαιρα όλες τις απαραίτητες ενέργειες που τους αναλογούν ώστε όλα τα προνήπια τη νέα σχολική χρονιά να φοιτήσουν στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο. Στον Δήμο Παλλήνης η εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης - αν και ήδη έχει καθυστερήσει – θα πρέπει να λειτουργήσει οπωσδήποτε το σχολικό έτος 2020-2021. Κάθε καθυστέρηση εφαρμογής της μας βρίσκει αντίθετους.

Στην τελική πρόταση της πλειοψηφίας (Δ/ντρια Εκπαίδευσης και εκπρόσωπος του Δήμου) της επιτροπής ο Πρόεδρος του Συλλόγου διαφώνησε με τη διατύπωση «είναι εφικτή η εφαρμογή της υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στον Δήμο Παλλήνης για το σχολικό έτος 2020-2021» ζητώντας να αντικατασταθεί στη συγκεκριμένη φράση η λέξη εφικτή με τη λέξη «θα εφαρμοστεί η προσχολική αγωγή αγωγής στον Δήμο Παλλήνης για το σχολικό έτος 2020-2021» κάτι που δεν έγινε αποδεκτό από τη Δ/ντρια Εκπαίδευσης και τον εκπρόσωπο του Δήμου με αποτέλεσμα να μην υπάρξει ομοφωνία στην απόφαση.

Κάντε κλικ εδώ για το αντίγραφο του πρακτικού της συνεδρίασης.

Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας

Σάββας Σεχίδης Κων/νος Βερέτσος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

anthropoi
Πώς η υγεία των κυττάρων μπορεί να επηρεάσει τη ζωή μας
Η βιολογική ηλικία δεν υπόσχεται αθανασία, αλλά οι επιστήμονες θεωρούν ότι η κατανόηση της μπορεί να μας βοηθήσει να παρατείνουμε τη διάρκεια της...
Πώς η υγεία των κυττάρων μπορεί να επηρεάσει τη ζωή μας
πανελλ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
Οδηγίες για την εξέταση των Μαθηματικών στις προαγωγικές και Απολυτήριες εξετάσεις των ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ.,Π.ΕΠΑ.Λ. και ΕΝΕΕΕΓΥΛ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
EIDIKI-AGOGI
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
Τι προβλέπει ο νόμος για την ισχύ των Πινάκων Κατάταξης στην Ειδική Αγωγή
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
IDIKI AGOGI
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες
Η πορεία των προκηρύξεων για τη συγκρότηση των Πινάκων Κατάταξης των υποψηφίων Εκπαιδευτικών μέσα από ένα αναλυτικό χρονολόγιο
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες