ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟ 19Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
ΓΚΙΟΥΛΕΚΑ ΙΩΑΝΝΑ (Βάνα)
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (Βιβή)
ΖΑΓΓΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΜΑΛΛΙΑΡΑΚΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩ (Λίτσα)
ΜΠΑΡΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΑΝΝΑ - ΜΑΡΙΑ
ΠΑΣΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΣΑΜΟΥΗΛΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΡΦΙΑ
ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ
Η κυβέρνηση με την ανοχή των ΣΥΝΕΚ, την αδράνεια της ΔΑΚΕ και την αδιαλλαξία του ΠΑΜΕ και των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ «πέτυχε» πράγματι πολλά
Εφάρμοσε με συνέπεια πολιτικές περικοπών και συγχωνεύσεων σχολείων και τμημάτων (αναμοριοδότηση σχολείων)
Επανάφερε την αυτοαξιολόγηση μέσω της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου
Υλοποίησε περιοριστικές πολιτικές στη διαχείριση προσωπικού
Υποβάθμισε τη μορφωτική αποστολή του σχολείου και τον παιδαγωγικό ρόλο του εκπαιδευτικού (αλλαγές στα γυμνάσια και λύκεια, Γ’ αναθέσεις, συγχωνεύσεις ειδικοτήτων)
Ακολούθησε περιοριστικές πολιτικές στην επαγγελματική εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση
Κατάργησε δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου
Κομματικοποίησε απόλυτα τις επιλογές στελεχών
Επιδείνωσε τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών
Τήρησε με ευλάβεια τις παλιές και νέες μνημονικές δεσμεύσεις
Με το νέο μισθολόγιο (ν. 4354) μείωσε τη μισθολογική δαπάνη κατά 280 εκατομμύρια και «εξαφάνισε» τη διετία 2016-17 από την προϋπηρεσία μας
Κομματικοποίησε τα υπηρεσιακά συμβούλια (μη ξεχνάμε ότι είχαν υποσχεθεί 3 αιρετούς)
Υποχρηματοδότησε την παιδεία
Επιδείνωσε το συνταξιοδοτικό με το νόμο Κατρούγκαλου (1 συνταξιοδότηση στο νομό)
Υποσχέθηκε κάθε χρόνο χιλιάδες μόνιμους διορισμούς, χωρίς να κάνει ούτε έναν μέχρι σήμερα
Το μικρότερο αριθμό μεταθέσεων όλων των εποχών
Καθιέρωσε νέο τρόπο διορισμού εκπαιδευτικών σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις του κλάδου
Στην προηγούμενη διετή θητεία του ΔΣ της ΟΛΜΕ η μόνη παράταξη που στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων ήταν η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών. Από πολύ νωρίς είχαμε ως παράταξη διατυπώσει την άποψη ότι όταν η κορυφαία συλλογική μας έκφραση δεν εκφράζει θέσεις και μένει σε μια απραξία ή σε μια γενική και αόριστη καταγγελτική στάση, ωθεί τους εκπαιδευτικούς στη μη συμμετοχή τους στο συνδικαλιστικό κίνημα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει η στοιχειώδης νομιμοποίηση της ίδιας της ύπαρξης της συλλογικής δράσης.
Δεν αρνηθήκαμε ασφαλώς ότι τα εκπαιδευτικά ζητήματα έχουν πολιτική και ιδεολογική χροιά και δεν αγνοήσαμε αυτή την τόσο σημαντική όψη της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
Έχουμε όμως την πεποίθηση, ότι το πρώτο των καθηκόντων μας είναι η διαμόρφωση της συλλογικότητας των εκπαιδευτικών σε μια βάση που βρίσκει έδαφος ανάπτυξής της στις κοινές θέσεις των παρατάξεων, που θέλουν πράγματι να δώσουν νόημα και αξία στο συνδικαλισμό.
Από την πρώτη στιγμή της παρουσίας μας στο ΔΣ της ΟΛΜΕ θέσαμε ως στόχο να αλλάξει το σκηνικό της αδράνειας και του εφησυχασμού, της ιδεολογικής καθαρότητας και του παραταξιακού μονόλογου. Γιατί συλλογικότητα χωρίς συνθέσεις και αποφάσεις δεν μπορεί να νοηθεί . Χάρη στη δική μας παρουσία έγινε δυνατή η σύνθεση και η λήψη αποφάσεων σε κάποια από τα κορυφαία ζητήματα του κλάδου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη