Thumbnail
  O Σύλλογος Νεανικής Δημοσιογραφίας «Λευτέρης Δασκαλάκης», σε συνεργασία με  τους  Συλλόγους Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, σας καλούν να συμμετάσχετε στον 5ο Παγκρήτιο Διαγωνισμό Δημοσιογραφικών Δεξιοτήτων «Τύπος και Ουσία» (2018-2019).

   Στον διαγωνισμό υπάρχουν τέσσερις κατηγορίες:

    Α) Η πρώτη κατηγορία, αυτή του σχολικού εντύπου αφορά στις εφημερίδες και τα περιοδικά τάξεων ή σχολείων που έχουν εκδοθεί κατά την τρέχουσα σχολική  χρονιά  2018- 2019. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται και οι ηλεκτρονικές εφημερίδες, τα ηλεκτρονικά περιοδικά καθώς και όποια άλλη μορφή έντυπης αποτύπωσης μιας ομαδικής σχολικής εργασίας.

Β)   Κατηγορία μαθητικού ρεπορτάζ ή φωτορεπορτάζ: Αφορά στην έρευνα γύρω από ένα θέμα ή εργασίες στο συγκεκριμένο είδος ρεπορτάζ  το οποίο δημιουργείται από εικόνες και λεζάντες με σκοπό την εξιστόρηση ενός γεγονότος. Συνήθως αφορά σε φωτογραφικό υλικό και σε κάποιες  περιπτώσεις  βίντεο.

  *Εκείνο το οποίο θεωρείται πολύ σημαντικό στοιχείο στο φωτορεπορτάζ είναι οι εκφράσεις στα πρόσωπα όπως και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τα γεγονότα καθώς και η εφευρετικότητα στις περιγραφές που συνοδεύουν τις φωτογραφίες .

        Γ) Κατηγορία μαθητικής συνέντευξης. Συνέντευξη είναι η συζήτηση που έχει ένας  δημοσιογράφος με ένα πρόσωπο ή πρόσωπα που για διάφορους λόγους  έχουν προκαλέσει το ενδιαφέρον του κοινού. 

     *Στόχος της συνέντευξης, του ρεπορτάζ, αλλά και γενικά της δημοσιογραφίας είναι να αποκαλυφθεί η αλήθεια μέσα από τη ματιά του προσώπου που την ερευνά.

      Δ) Κατηγορία μαθητικού άρθρου. Στην κατηγορία αυτή θα ενταχθούν οι εργασίες εκείνες που δεν περιλαμβάνονται στις προηγούμενες δύο αλλά αποτελούν πρωτότυπες μορφές μαθητικής έκφρασης (χρονικά, αφιερώματα, λογοτεχνικές αναφορές) χωρίς υποχρεωτικά να αντιστοιχούν στον στενό ορισμό του «άρθρου».

Ε) Κατηγορία μαθητικού σκίτσου ή γελοιογραφίας. Περιλαμβάνει σχέδια προσώπων ή πραγμάτων με γελοιογραφικό ή άλλο περιεχόμενο με στόχο τον χιουμοριστικό σχολιασμό της επικαιρότητας.

Παρακαλούμε να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις κατηγορίες Β,Γ,Δ και Ε που αναδεικνύουν την συμμετοχή ατόμων η μικρών σχολικών ομάδων, στην περίπτωση που το σχολείο δεν έχει εκδώσει μαθητικό έντυπο.

   Οι πιο πρωτότυπες εργασίες θα δημοσιευτούν στο περιοδικό «Τα κρητικόπουλα» (τεύχος 2) και στον τοπικό Τύπο μέσα από συνεργασίες του Συλλόγου με αντίστοιχα ΜΜΕ.

      Οι εργασίες μπορούν να παραδίδονται ή να αποστέλλονται ατομικά ή ομαδικά -με την υποσημείωση «Για το Διαγωνισμό Τύπος και Ουσία»- στις  παρακάτω διευθύνσεις , μέχρι την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019:

- Ταχυδρομική:

«Σύλλογος Νεανικής Δημοσιογραφίας»,

Φοίνικος 16, 71305, Ηράκλειο.

- Ηλεκτρονική: [email protected]

 Ηλεκτρονικά μπορείτε να διαβάσετε το περιοδικό «Tα κρητικόπουλα» (τεύχος 1) στον δικτυακό τόπο του Συλλόγου:  www.typoskaiousia.gr

Ηράκλειο, 23 Ιανουαρίου 2019

Η Οργανωτική Επιτροπή

ta_kritikopoyla-exofyllo.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paralia-kalokairi-oikogeneia.jpg
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί
Oι δικαιούχοι ανήλθαν σε 488.735, ενώ τον Μάιο του ίδιου έτους ήταν 512.917 και τον Μάιο του 2024 604.293
Μία στις πέντε οικογένειες χάνει φέτος το επίδομα τέκνων – Ποιοι αποκλείονται και γιατί
digital content
Μεγάλος Οργανισμός αναζητά Δημιουργούς Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (e-Learning)
Εάν θέλεις να γίνεις μέλος του μεγαλύτερου οργανισμού στην Ελλάδα στην ψηφιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού (e-learning) τότε αυτή η αγγελία σε αφορά
Μεγάλος Οργανισμός αναζητά Δημιουργούς Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (e-Learning)