Thumbnail
Α' ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής

Το Υπουργείο Παιδείας , με εγκύκλιο που έστειλε στα σχολεία, καλεί  τους εκπαιδευτικούς να αξιολογήσουν τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα των μαθητών τους που παρακολουθούν πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με το Υπουργείο αυτές οι αξιολογήσεις θα «χρησιμοποιηθούν για την αξιολόγηση της ανταπόκρισης του προγράμματος της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στις ανάγκες των ωφελούμενων μαθητών/τριων.» Ο υπεύθυνος του Σχολικού Κέντρου  Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης «λαμβάνει υπόψη του τα δελτία περιγραφικής αξιολόγησης στη σύνταξη της  ενδιάμεσης και της τελικής απολογιστικής έκθεσης αποτελεσμάτων  εφαρμογής της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, που υποβάλει στη Σ.Ο.Δ.Α.Ε. της οικείας Δ.Δ.Ε.»    
Είναι ολοφάνερο ότι το Υπουργείο Παιδείας ζητάει απ’ τους εκπαιδευτικούς των δημόσιων σχολείων  της χώρας να αξιολογήσουν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς  που δουλεύουν στα Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, μέσω των μαθησιακών αποτελεσμάτων των μαθητών τους, συμπληρώνοντας  φόρμες περιγραφικής αξιολόγησης για κάθε μαθητή.
Εδώ δεν έχουμε μια προσπάθεια εμπέδωσης της κουλτούρας της αξιολόγησης, αλλά τη μετατροπή των εκπαιδευτικών του δημόσιου σχολείου σε αξιολογητές των συναδέλφων τους των Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, με εργαλείο τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών τους.
Η Α’ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην συμπληρώσουν τα έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης των μαθητών τους.
Δεν θα μετατραπούμε σε εργαλείο αξιολόγησης ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του σχολείου, όπως επιθυμούν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές των κυβερνήσεων και του ΟΟΣΑ.
Απαιτούμε την άμεση ένταξη των δομών ενίσχυσης των μαθητών μας μέσα στο δημόσιο σχολείο και την πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού που θα καλύψει τις συνολικές ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ Α’ ΕΛΜΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Καρυώτης Δημήτρης


Η Γραμματέας του Δ.Σ.


Βασιλείου Γιούλη
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency χωρίς προφορικά, χωρίς έκθεση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
Υπαλλήλοι περιφερειακών υπηρεσιών ΥΠΑΙΘΑ: Απροετοίμαστοι για την εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διακίνησης Δικαιολογητικών Δαπανών
Αναφορά για παντελή έλλειψη επιμόρφωσης – εκπαίδευσης των Υπαλλήλων, ούτε καν στοιχειώδη εκπαίδευση των υπαλλήλων στη χρήση του πληροφοριακού...
Υπαλλήλοι περιφερειακών υπηρεσιών ΥΠΑΙΘΑ: Απροετοίμαστοι για την εφαρμογή Ηλεκτρονικής Διακίνησης Δικαιολογητικών Δαπανών
Στέφανος Κασσελάκης
Κασσελάκης: Μίλησε στο τηλέφωνο με τον 13χρονο μετά την ομοφοβική επίθεση – Ο ανήλικος του ζήτησε «συγγνώμη»
Τι συζήτησε ο Στέφανος Κασσελάκης με τον ανήλικο που προχώρησε σε ομοφοβική επίθεση εις βάρος του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ
Κασσελάκης: Μίλησε στο τηλέφωνο με τον 13χρονο μετά την ομοφοβική επίθεση – Ο ανήλικος του ζήτησε «συγγνώμη»
foto_education_2.jpg
Παράλληλη Στήριξη 2024: Νέα εγκύκλιος - Ποιες είναι οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων
Εγκύκλιος Παράλληλης Στήριξης 2024: Ποιες είναι οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων από εκπαιδευτικό, από ΕΒΠ και από σχολικό νοσηλευτή
Παράλληλη Στήριξη 2024: Νέα εγκύκλιος - Ποιες είναι οι προθεσμίες υποβολής αιτημάτων